PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV moet wel hogere prijzen vrager daar steeds meer mensen illegale shirts kopen via Ali Express :sneaky:

AMEN
Mensen worden eindelijk slim, een prutsmerkje als Umbro is nooit meer waard dan 40/50 euro, maar je kan er voor vragen wat je wilt want er zijn genoeg gekkies die het kopen, al vragen ze 149 euro. Denk dan niet dat al het geld naar PSV gaat en je hun mee sponsort :D

Dus ik zeg lekker houden bij Aliexpress,
 
Kortom, weloverwogen plaatsen, nogmaals een goede en leuke wedstrijd toegewenst.
Thanks! Gaat vast en zeker goedkomen. Laten we hopen dat we aan entertainment genoeg waar voor de 25 euro krijgen. Moet zeggen dat de 2 wedstrijden tegen Haugesund samen nog geen eens 25 euro waard waren, dus hoop dat t morgen beter is! :D
 
Ik zit morgen voor het eerst op oost, vak W, maar niet plaatsgebonden dus ben benieuwd waar ik daadwerkelijk terecht kom. Ben benieuwd naar het overzicht vanaf daar. Hoop toch wel iets van de wedstrijd mee te krijgen :grin:

Overigens vind ik Umbro een mooi merk. Heb het idee dat die shirts wel wat orgineler zijn dan de shirts van Nike, die in de laatste jaren dat ze onze shirtsponsor waren gewoon 'template' shirts gebruikten.
 
Ik zit morgen voor het eerst op oost, vak W, maar niet plaatsgebonden dus ben benieuwd waar ik daadwerkelijk terecht kom. Ben benieuwd naar het overzicht vanaf daar. Hoop toch wel iets van de wedstrijd mee te krijgen :grin:

Overigens vind ik Umbro een mooi merk. Heb het idee dat die shirts wel wat orgineler zijn dan de shirts van Nike, die in de laatste jaren dat ze onze shirtsponsor waren gewoon 'template' shirts gebruikten.
Leuk! Veel plezier morgen!
 
Als we Van Bommel mogen geloven wordt de tegenstander morgen niet onderschat. Geen ''wij zijn favoriet'' uitspraken. Tja, hij zal ook wel gezien hebben hoe moeilijk Ajax het had tegen Nicosia. En dan leggen wij ook niet het beste voetbal op de mat momenteel.
 
Als we Van Bommel mogen geloven wordt de tegenstander morgen niet onderschat. Geen ''wij zijn favoriet'' uitspraken. Tja, hij zal ook wel gezien hebben hoe moeilijk Ajax het had tegen Nicosia. En dan leggen wij ook niet het beste voetbal op de mat momenteel.

Tsja, als hij over Haegesund had gezegd dat ze best goed kunnen ballen, dat ze het best moeilijk zouden kunnen krijgen, en dat alles kan gebeuren, was hij de bange trainer die onterecht de underdog rol wil aannemen.
Nee, ik vind dat hij toen in ieder geval niets verkeerds deed, de ophef toen was echt belachelijk.
 
Zoet

Dumfries - Baum - Viergever - Boscagli
Rosario - Bergwijn - Guti
Ihattaran - Malen - Gakpo

Vrolijk doorgaan met Rosario, Bergwijn op 10, en Ihattaran hangend op links. Het zal mij verbazen, als we hier met twee goals verschil winnen en de nul houden.
 
Ik ben erg benieuwd naar Boscagli vanavond als linksback. Hopelijk kan hij Mark overtuigen, en ziet de trainer voor de rest van het seizoen af van Sadilek op die positie.
 
Zoet

Dumfries - Baum - Viergever - Boscagli
Rosario - Bergwijn - Guti
Ihattaran - Malen - Gakpo

Vrolijk doorgaan met Rosario, Bergwijn op 10, en Ihattaran hangend op links. Het zal mij verbazen, als we hier met twee goals verschil winnen en de nul houden.

Is dit gecommuniceerd als de opstelling van vanavond?
 
In ieder geval geen Sadilek dus. Wordt het dan Boscagli?
Ik denk dat Boscagli een grotere kans maakt dan Lato. Eventueel wordt het zelfs Viergever, met Schwaab centraal.

V Bommel lijkt altijd eerder voor de bekende speler te gaan, ook al op een verkeerde positie, dan voor een onbewezen iemand op de juiste positie.
 
Wat nou als Hendrix als back gaat spelen, nu Sadilek geschorst is?? Daar heb ik qua drive en power meer vertrouwen in, dan Boscagli ....eerlijk gezegd...

Anderzijds: als Van Bommel wederom iemand op LB neerzet die eigenlijk geen LB is (net als Sadilek), wat moeten Boscagli en Lato dan wel niet denken? Dat ze voor de kat z'n viool aangetrokken zijn...?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan