PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Liever onze Griek voor Gakpo. Bergwijn en Malen op de flank en Ihattaren op 10
Eens, maar ik ga ervan uit dat dat niet gaat gebeuren. Ik geloof dat Bergwijn niet van de 10 af gaat. Dan dus maar Mo opofferen. IK ben er grote voorstander van om spelers te laten spelen op hun betse positie
 
Rosario is dramatisch... En qua voorhoede.. laat onze aanwinst maar er in komen

Kan ie mooi z'n visitekaartje afgeven en de mond snoeren van critici.
Ik ben blij dat jij het ook ziet. Ik noem zijn naam niet eens meer, teveel eer voor hem.
 
Tuurlijk ben je trots als je naar je club gaat!
Iedereen ziet ze liever sprankelend met 4-0 winnen dan wat er nu gebeurd, maar als je op dit moment niet trots bent op de club dan ben je geen echte supporter.
Dan ben je een succes supporter.
Dat betekend niet dat je geen kritiek mag hebben maar mede supporters uitlachen omdat ze bij een wedstrijd zijn die niet goed loopt is heel erg laag bij de grond.
Goed verwoord!!!!
 
Positief is dat de Cyprioten met hun camping elftal geen kans krijgen
Gakpo, Ihattaren, Viergever spelen wel goed. Maar ik begrijp de kritiek in het algeneen wel. In het uitduel zal het misschien een stuk moeilijker worden, dan is dit je kans. En ik denk dat je met deze manier van aanvallen ookgeen potten kunt breken in de Eredivisie. Positief is dat we verdedigend prima zijn, maar we zullen aanvallend uit een ander vaatje moeten tappen

Uhhhhh, verdedigend is Baumgartl oké maar de rest is vrij matig tot slecht of vreselijk uit vorm
 
Als je ziet hoe hun trainer meeleeft, i.t.t Bommel die er net als Cocu als een zoutzak bijzit, zegt al genoeg.
 
Tuurlijk ben je trots als je naar je club gaat!
Iedereen ziet ze liever sprankelend met 4-0 winnen dan wat er nu gebeurd, maar als je op dit moment niet trots bent op de club dan ben je geen echte supporter.
Dan ben je een succes supporter.
Dat betekend niet dat je geen kritiek mag hebben maar mede supporters uitlachen omdat ze bij een wedstrijd zijn die niet goed loopt is heel erg laag bij de grond.

Er wordt niemand uitgelachen omdat ze naar de wedstrijd gaan daar is respect voor en volgens mij heeft niemand dat ook gezegd.
 
Guti en Rosario zijn niet in staat om de bal bij de aanvallers te krijgen. Dan is er nog maar 1 opkomende back i.p.v. 2, en die is ook uit vorm. Bergwijn staat te dicht bij de aanvallers en is te weinig middenvelder.
Dit dus.
PSV speelt aardig slecht ja. Kan iemand mij uitleggen waarom ihattaren niet gewoon op 10 speelt en bergwijn op de flank?
De trainer van PSV heeft in de persoon van Mohamed Ihattaren immers nog een 'echte 10' ter beschikking, maar hij posteert de jongeling liever op de rechterflank. "Als Ihattaren op 10 speelt heeft hij aan alle kanten spelers om zich heen staan. Aan de zijkant heeft hij vrijheid in zijn rug en kan hij vrijer dribbelen. Daarmee maak ik het Mo makkelijker, wat op dit moment goed is voor zijn ontwikkeling", aldus Van Bommel.

"Bergwijn kan van een moeilijke situatie een makkelijk situatie maken. Hij kan goed wegdraaien, een goal maken, een steekpass geven. Alle dingen die je nodig hebt als 10 kan hij. Maar, ik snap de discussie, alleen de samenstelling van de selectie is nu anders."
Bedankt Okido! Dat scheelt mij weer antwoorden.

PSV moet in zijn geheel 10 meter naar voren. Dan staan ze sneller bij de goal. Rosario toch maar eens wisselen. Zelfs als hij open kan draaien, doet hij het niet. Spitsen hebben hun dag niet.
 
Dit dus.


Bedankt Okido! Dat scheelt mij weer antwoorden.

PSV moet in zijn geheel 10 meter naar voren. Dan staan ze sneller bij de goal. Rosario toch maar eens wisselen. Zelfs als hij open kan draaien, doet hij het niet. Spitsen hebben hun dag niet.

Alweer niet bedoel je
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan