PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Liever onze Griek voor Gakpo. Bergwijn en Malen op de flank en Ihattaren op 10

Mijn god. Zo moeilijk is het toch niet? Maar nee, onze stront eigenwijze trainer gaat vrolijk door met Malen in de spits, Bergwijn op 10 en Ihattaran hangend op rechts. Om gek van te worden.

Feyenooit wint met 3-0. Waarom kunnen zij het wel, terwijl het voor geen meter loopt in de competitie?
 
PSV speelt aardig slecht ja. Kan iemand mij uitleggen waarom ihattaren niet gewoon op 10 speelt en bergwijn op de flank?

De trainer van PSV heeft in de persoon van Mohamed Ihattaren immers nog een 'echte 10' ter beschikking, maar hij posteert de jongeling liever op de rechterflank. "Als Ihattaren op 10 speelt heeft hij aan alle kanten spelers om zich heen staan. Aan de zijkant heeft hij vrijheid in zijn rug en kan hij vrijer dribbelen. Daarmee maak ik het Mo makkelijker, wat op dit moment goed is voor zijn ontwikkeling", aldus Van Bommel.

"Bergwijn kan van een moeilijke situatie een makkelijk situatie maken. Hij kan goed wegdraaien, een goal maken, een steekpass geven. Alle dingen die je nodig hebt als 10 kan hij. Maar, ik snap de discussie, alleen de samenstelling van de selectie is nu anders."
 
Mijn god. Zo moeilijk is het toch niet? Maar nee, onze stront eigenwijze trainer gaat vrolijk door met Malen in de spits, Bergwijn op 10 en Ihattaran hangend op rechts. Om gek van te worden.

Feyenooit wint met 3-0. Waarom kunnen zij het wel, terwijl het voor geen meter loopt in de competitie?
Omdat Feyenoord hoog druk zet, en wij hebben geen stootkracht voorin.
 
Ik vraag me ook af in hoeverre je het met Malen gaat redden tegen twee bomen. Die gasten duiken er continu met 2 man op zodra de bal achterin komt. Altijd in meerderheid

Toch grappig dat er in de media vaak gezegt wordt dat je tegen grote lompe spelers moet bespelen met behendigheidt.
 
Van Bommel lijkt een beetje op van Gaal op de vervelende manier. Altijd het ei van Columbus uit moeten vinden en het beter weten dan de rest. Om vervolgens te volharden in zijn keuzes om maar niet toe te geven aan zijn ongelijk.
 
Rosario is dramatisch... En qua voorhoede.. laat onze aanwinst maar er in komen

Kan ie mooi z'n visitekaartje afgeven en de mond snoeren van critici.
 
Ik zag van de week Ramselaar spelen in de oefenwedstrijd tegen FC Utrecht was veruit de beste man. Waarom heeft die man geen kans gekregen in de voorbereiding en spelen we alleen maar met Rosario en consorten.
 
En al die mensen die trots waren dat ze naar de wedstrijd gingen.. hahaha auch

Tuurlijk ben je trots als je naar je club gaat!
Iedereen ziet ze liever sprankelend met 4-0 winnen dan wat er nu gebeurd, maar als je op dit moment niet trots bent op de club dan ben je geen echte supporter.
Dan ben je een succes supporter.
Dat betekend niet dat je geen kritiek mag hebben maar mede supporters uitlachen omdat ze bij een wedstrijd zijn die niet goed loopt is heel erg laag bij de grond.
 
De trainer van PSV heeft in de persoon van Mohamed Ihattaren immers nog een 'echte 10' ter beschikking, maar hij posteert de jongeling liever op de rechterflank. "Als Ihattaren op 10 speelt heeft hij aan alle kanten spelers om zich heen staan. Aan de zijkant heeft hij vrijheid in zijn rug en kan hij vrijer dribbelen. Daarmee maak ik het Mo makkelijker, wat op dit moment goed is voor zijn ontwikkeling", aldus Van Bommel.

"Bergwijn kan van een moeilijke situatie een makkelijk situatie maken. Hij kan goed wegdraaien, een goal maken, een steekpass geven. Alle dingen die je nodig hebt als 10 kan hij. Maar, ik snap de discussie, alleen de samenstelling van de selectie is nu anders."
Als Mo op 10 staat hoeft ie maar één verdediger uit te spelen om dan te scoren.
 
Van Bommel lijkt een beetje op van Gaal op de vervelende manier. Altijd het ei van Columbus uit moeten vinden en het beter weten dan de rest. Om vervolgens te volharden in zijn keuzes om maar niet toe te geven aan zijn ongelijk.

Alleen v Gaal (niet mijn favoriet) heeft wat bereikt en ons eigenwijze trainertje nog helemaal niks.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan