PSV - Almere City FC | Zaterdag 27 januari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zou weer met Boscagli en Schouten centraal beginnen. We gaan tegen Almere veel de bal hebben en dan is het handig twee opbouwende cvs te hebben. Laat een van de twee maar lekker doorschuiven in de opbouw..
En wie op het middenveld? Tillman ook niet fit waarschijnlijk. Ik zou serieus overwegen om Ledezma en/of Land er gewoon bij te pleuren.
 
Nee, we zijn alleen ontiegelijk genaaid Driessen. Volgende keer zal Bosz er niks over zeggen. Eikel.
Denkt Driessen dat we niet winnen thuis tegen Almere? Of is zijn mening relevant tegen Almere? Sowieso geen idee wat een mening van Driessen überhaupt met deze pot heeft te maken..
 
Mauro is ook een optie
Die bracht genoeg felheid op het middenveld. Natuurlijk niet zo bepalend als Veerman, maar zou momenteel wel een waardevolle invulling kunnen geven.

Then again, thuis tegen Almere zou ook een geweldig startmoment voor Land zijn.
 
Die bracht genoeg felheid op het middenveld. Natuurlijk niet zo bepalend als Veerman, maar zou momenteel wel een waardevolle invulling kunnen geven.

Then again, thuis tegen Almere zou ook een geweldig startmoment voor Land zijn.
Land in de basis.. ik weet het niet zo...
 
Die bracht genoeg felheid op het middenveld. Natuurlijk niet zo bepalend als Veerman, maar zou momenteel wel een waardevolle invulling kunnen geven.
Lijkt me een optie ja.

Ligt er aan wat je met bepalend bedoeld. Als back heb ik hem goede passes zien geven, geregeld een leuke voorzet of een schot. Wint veel duels en maakt meters.
Deed het goed tegen Feyenoord op het middenveld maar de laatste keer dat hij echt als middenvelder veel speelde is lang geleden, toen hij nog een jonkie bij Heracles was.

Toen hij terugkwam heeft hij veel van ons verbaasd met zijn nieuwe rol als verdediger, misschien kan hij dit nu weer.

Then again, thuis tegen Almere zou ook een geweldig startmoment voor Land zijn.
Het is nogal wat om hem meteen in de basis te zetten maar soms moet je ook durven vind ik als het gaat om zo'n groot talent.
Mauro iets naar achteren op het middenveld, Land wat naar voren of Lang als aanvallende middenvelder lijkt me wel wat.
 
Mauro is ook een optie

Ik snap echt al jaren niet wat men in die smurf ziet, gast heeft geen body, geen tactiek, geen moves of inzicht, gast rent beetje heen en weer, soms lukt wat en vaak ook niks, ik zie hem nooit iets toevoegen in het team. Als ik trainer was dan was hij niet eens in een straal van 100km van Eindhoven geweest
 
Ik snap echt al jaren niet wat men in die smurf ziet, gast heeft geen body, geen tactiek, geen moves of inzicht, gast rent beetje heen en weer, soms lukt wat en vaak ook niks, ik zie hem nooit iets toevoegen in het team. Als ik trainer was dan was hij niet eens in een straal van 100km van Eindhoven geweest
Wint juist veel duels met zijn fysiek
 
Ik snap echt al jaren niet wat men in die smurf ziet, gast heeft geen body, geen tactiek, geen moves of inzicht, gast rent beetje heen en weer, soms lukt wat en vaak ook niks, ik zie hem nooit iets toevoegen in het team. Als ik trainer was dan was hij niet eens in een straal van 100km van Eindhoven geweest
Als back vond ik hem heel sterk. Anders zou ik je wel gelijk geven.
 
Tillman definitief er niet bij.
Babadi wel, en Bosz spreekt behoorlijk positief over hem.

Dus op basis daarvan zou ik Babadi verwachten op de 8 positie.
Mauro richt zich in samenspraak met Bosz op LB positie, dus zou gek zijn als Bosz daar nu wel met hem zou starten, ondanks dat hij tevreden was over Mauro's invalbeurt.
Land is niet voor niks naar het 1e overgeheveld. Dat moet je niet doen als hij daar nog teveel tekort voor komt.
Dus ik verwacht door alle afwezigen wel speelminuten voor hem.
 
Het is toch heel simpel. Tactiek van Utrecht en Feyenoord was gericht op Ramalho. Die moet eruit. En Schouten achterin vind ik top maar niet als Veerman er niet is.

Dest-Boscagli-Teze-Mauro (mijn favoriete keuze)
Of
Van Aanholt-Boscagli-Teze-Dest

Teze heeft het goed gedaan als rechtsback dit seizoen maar blijf hem een geweldige combi vinden met Boscagli en zo hebben ze amper gespeeld. Zonde
 
Ik snap echt al jaren niet wat men in die smurf ziet, gast heeft geen body, geen tactiek, geen moves of inzicht, gast rent beetje heen en weer, soms lukt wat en vaak ook niks, ik zie hem nooit iets toevoegen in het team. Als ik trainer was dan was hij niet eens in een straal van 100km van Eindhoven geweest
Als rechtsback was hij in seizoen 21/22 een openbaring wat mij betreft. Als middenvelder eens.
 
Ramalho speelde zondag absoluut slecht. Maar aan het doelpunt had hij volgens mij geen schuld.
Ze zakten met zen allen veel te diep in en Bakayoko verdedigde ook niet al te fel . Timber mocht vrij en vrolijk controleren en inschieten. Een sturende leidende verdediger is het grote mankement .
 
Ik snap echt al jaren niet wat men in die smurf ziet, gast heeft geen body, geen tactiek, geen moves of inzicht, gast rent beetje heen en weer, soms lukt wat en vaak ook niks, ik zie hem nooit iets toevoegen in het team. Als ik trainer was dan was hij niet eens in een straal van 100km van Eindhoven geweest
Ik vind 'm een nuttige speler. Viel tegen fn ook goed in..
 
Het record niet gepakt bij Utrecht, op een kut manier uitgeschakeld tegen Feyenoord in de beker. Bakayoko die op Twitter roept om support omdat een of ander flapdrol roept dat die klaar is met Bakayoko, en nu overal het nieuws haalt.

Kunnen we vanavond weer ff weten wat winnen weer is? Schiet alle frustratie's er maar uit tegen Almere City. Met minder dan 4 goals neem ik geen genoegen. Fuck die bekerpotje tegen Feyenoord, snel vergeten. De mindere periode die ooit moest komen, laten we hopen dat dat snel voorbij is. Ik las dat Veerman weer in training is en het goed met hem gaat, dus ik verwacht dat die er weer bij is tegen Ajax.

Ik vind het ook heel kut om dit te zeggen. Maar ik hoop stiekem dat Zuid Afrika dinsdag Marokko uitschakelt in de Afrika Cup. Dan heb je Saibari er ook bij tegen Ajax.

Verwacht vanavond de volgende 11

Benitez

Teze Ramalho Boscagli Dest
Schouten Til PvA
Bakayoko Luuk Lang

Of Mauro ipv PvA, of Lozano speelt weer ipv Lang.

Meer dan 4-0 wil ik zien.
 
Het record niet gepakt bij Utrecht, op een kut manier uitgeschakeld tegen Feyenoord in de beker. Bakayoko die op Twitter roept om support omdat een of ander flapdrol roept dat die klaar is met Bakayoko, en nu overal het nieuws haalt.

Kunnen we vanavond weer ff weten wat winnen weer is? Schiet alle frustratie's er maar uit tegen Almere City. Met minder dan 4 goals neem ik geen genoegen. Fuck die bekerpotje tegen Feyenoord, snel vergeten. De mindere periode die ooit moest komen, laten we hopen dat dat snel voorbij is. Ik las dat Veerman weer in training is en het goed met hem gaat, dus ik verwacht dat die er weer bij is tegen Ajax.

Ik vind het ook heel kut om dit te zeggen. Maar ik hoop stiekem dat Zuid Afrika dinsdag Marokko uitschakelt in de Afrika Cup. Dan heb je Saibari er ook bij tegen Ajax.

Verwacht vanavond de volgende 11

Benitez

Teze Ramalho Boscagli Dest
Schouten Til PvA
Bakayoko Luuk Lang

Of Mauro ipv PvA, of Lozano speelt weer ipv Lang.

Meer dan 4-0 wil ik zien.
Even het chagrijn van de bekerpot wegspoelen. Morgen moeten de havenslaven tegen Twente en kunnen we de marge weer vergroten op de concurrentie
 
Een goede coach kenmerkt zich door op dit soort momenten als het even heeft tegengezeten de rust te bewaren, oog heeft voor wat wel goed gaat en daaruit door te pakken. Zorgen dat de resultatenlijn doorgang vindt en gaat geen dramatische ingrepen doen. Dat is ook niet nodig. Wat er is gebeurd is dat PSV twee punten moest laten gaan Utrecht. Verder balen dat we in de beker genaaid zijn, maar wel twee achtereen de beker gepakt. Dat is mooi. Ook in een topjaar zal je ergens een paar veren moeten laten, maar hoe langer dat duurt hoe beter.

PSV staat nog tien punten voor. Nu moet de selectie zelf de schouders rechthouden en kracht tonen om weer door te gaan met waar het het overgrore deel van het seizoen al mee bezig is, op basis van goed voetbal een goede reeks neerzetten. Ik denk dat ze dat kunnen zolang niet zichzelf gaan overschatten. In principe een prima team, maar ze zijn geen deel van de absolute bovenklasse in Europa. Blijf simpelweg bij de leest, laat je niet door de media omhoogpraten, bij je eigen kwaliteiten blijven en pas feest vieren als het varken is geslacht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan