PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
We moeten vanmiddag gewoon winnen. Verliezen is geen optie, anders kan het seizoen wel eens heel snel over zijn

Voorbij is het seizoen dan nog lang niet, maar het zou de kans op een kampioenschap wel enorm verkleinen, gezien de kans reëel is dat ook in Amsterdam verliest.
 
Kostas Mitroglou niet erbij vind ik toch echt wel jammer. Leek me een ideaal breekijzer deze wedstrijd. Met name tegen de wat kleinere Blind.
 
Hopen dat Sadilek zijn koppie erbij weet te houden, en niet snel een kaart pakt.
 
Het klinkt wel als een blessure die beperkt blijft tot 1 wedstrijd. Maar goed altijd afwachten. Gelukkig is Malen in vorm. Maar enorm balen.
Met zijn ervaring had hij zich dus beter moeten voorbereiden, maar goed. Verwacht zowiezo geen blijvende wonderen van hem.
 
Poeh, ik vind het verdedigende blok van 6 wel erg matig hoor... Alleen ken ik Baumgartl niet echt.

Ontzettend veel zin in!

Veel succes allen! Ik zet in op 2-3.
Baumgartl is inderdaad de enige die ik altijd zou laten staan. Dumfries en Rosario zijn beiden volledig uit vorm en Zoet, Viergever, Sadilek en Hendrix zijn per definitie niet goed genoeg. Inderdaad erg matig.

Het blok voorin is alles of niets (de laatste weken gelukkig alles), maar mocht het niet lopen, zijn we door het uitvallen van Mitroglou wel heel erg beperkt tot het spelen van één spel.

Ik heb er ook een hard hoofd in.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan