PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb een zeer goed gevoel over deze wedstrijd! (alhoewel dat natuurlijk helemaal niets zegt).

Mijn ideale scenario voor een sfeervol potje:
Eerste helft: 1-2
Tweede helft: 3-3
Blessuretijd: 4-3

Een soort doelpunten opbouw zoals bij PSV - Feyenoord in het seizoen 2014/2015 zou leuk zijn.
Doelpunten opbouw als in 24 oktober 2010 zou ook leuk zijn :p wel totaal niet realistisch haha
 
Heerlijke wedstrijdspanning bij mij! Ik heb er zin in. Lekker vroeg naar het stadion vandaag. Zoals elke wedstrijd of die nou tegen vv Haarsteeg of fc Barcelona is verwacht ik een overwinning!
 
Aan de ene kant denk ik zoveel snelheid tegen de slome Veltman en Blind. Aan de andere kant maak ik me zorgen over Boscagli en in mindere mate Hendrix en Rosario.
 
Klopt anders wel. Voor iedere scheet, wordt het in het voordeel van Ajax bekeken. Zo ook die tegendoelpunt van Heerenveen bij de 1-2. Veltmannetje laat zich als een oudwijf vallen, en natuurlijk wordt het doelpunt dan afgekeurd.

We zullen moeten oppassen in het zestien meter gebied. Balletje niet eens half op de arm, en de VAR gaat zich mee bemoeien.

Zie ook dat die Onana alweer een grote smoel heeft getrokken, zoals die altijd doet. Hij gaat Eindhoven wel ff stil krijgen Sukkeltje. Hoopt dat zulle teksten wederom weer in de kleedkamer gehangen wordt.

Ah kijk. Voor dit soort reacties heb ik deze naam gekozen. Als je dit zelf terug leest, voel je dan even op je hoofd naar een eierschaal? Ja Ajax heeft echt haar voordeel wel gehad hier en daar. Vond persoonlijk dat Lammers vorig jaar een Penalty verdiende in de 4-4 wedstrijd. Ook vast wel ergens nadeel maar dit was toch echt een overtreding op Veltman waar de scheids direct had moeten optreden. Nu geef je de media en supporters van andere clubs voer om te zoeken. Geen fout van de Var maar van de arbiter dus.
 
Aan de ene kant denk ik zoveel snelheid tegen de slome Veltman en Blind. Aan de andere kant maak ik me zorgen over Boscagli en in mindere mate Hendrix en Rosario.

Het kan zomaar een doelpuntrijke wedstrijd worden. Vaker scoren dan de tegenstander en
4-3 kan ook een mooie overwinning zijn. ;)
 
Ah kijk. Voor dit soort reacties heb ik deze naam gekozen. Als je dit zelf terug leest, voel je dan even op je hoofd naar een eierschaal? Ja Ajax heeft echt haar voordeel wel gehad hier en daar. Vond persoonlijk dat Lammers vorig jaar een Penalty verdiende in de 4-4 wedstrijd. Ook vast wel ergens nadeel maar dit was toch echt een overtreding op Veltman waar de scheids direct had moeten optreden. Nu geef je de media en supporters van andere clubs voer om te zoeken. Geen fout van de Var maar van de arbiter dus.

Maar goed... Men, we, de meerderheid, ik vermoed zo'n beetje alles niet-Ajax en ook een paar Ajacieden (van Basten bijvoorbeeld) vonden het dus in beginsel geen overtreding. Veltman ging veel te graag liggen, contact (als het er al was? Moeilijk te zien) minimaal. Scheids staat er bovenop en beoordeelt het ook als te licht, doelpunt volgt, VAR fluit hem terug, scheids kijkt nog eens en durft nu niet de overtreding alsnog als te licht te beoordelen. Je kunt stellen dat dat onder druk van de VAR en het publiek gebeurt.

Ik ga er overigens niet in mee dat Ajax structureel bevoordeeld wordt door de VAR, hoor. Ik geloof daar allemaal niet zo in, die samenzweringstheorieën.

Edit: PS, dikke tip; als je naar eigen zeggen op zoek bent naar volwassen discussies op niveau met supporters van de rivaal, laat dan die Calimero-verwijten achterwege in je posts.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het surplus aan ervaring bij Ajax baart me zorgen. Onze routinier is Hendrikx zo een beetje in zijn eentje.

Hopelijk vlammen we op snelheid er doorheen en komen wel op een snelle voorsprong.

Wie een 0-0 heeft op de Toto is niet goed snik. ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar goed... Men, we, de meerderheid, ik vermoed zo'n beetje alles niet-Ajax en ook een paar Ajacieden (van Basten bijvoorbeeld) vonden het dus in beginsel geen overtreding. Veltman ging veel te graag liggen, contact (als het er al was? Moeilijk te zien) minimaal. Scheids staat er bovenop en beoordeelt het ook als te licht, doelpunt volgt, VAR fluit hem terug, scheids kijkt nog eens en durft nu niet de overtreding alsnog als te licht te beoordelen. Je kunt stellen dat dat onder druk van de VAR en het publiek gebeurt.

Ik ga er overigens niet in mee dat Ajax structureel bevoordeeld wordt door de VAR, hoor. Ik geloof daar allemaal niet zo in, die samenzweringstheorieën.

Edit: PS, dikke tip; als je naar eigen zeggen op zoek bent naar volwassen discussies op niveau met supporters van de rivaal, laat dan die Calimero-verwijten achterwege in je posts.. ;)

Calimero is onderhand een begrip geworden in de voetballerij waarvan iedereen de betekenis weet. Jezelf kleiner voordoen dan dat je bent. Bedoel het niet om te kleineren maar zal er rekening mee houden ?
 
Calimero is onderhand een begrip geworden in de voetballerij waarvan iedereen de betekenis weet. Jezelf kleiner voordoen dan dat je bent. Bedoel het niet om te kleineren maar zal er rekening mee houden ?

Ge wit zelf ock wel waor het vandaon komt, ee kul? ;)
 
Ik verwacht dat Sadilek speelt in plaats van Boscalgli.
Nou en dat was zo succesvol tegen Ajax een maand geleden...:rolleyes:
Feit is dat de linksback positie is om te janken en opnieuw PSV onwaardig. PSV is niet de plek om een Lato op te leiden voor Valencia in een jaar. En het is ook niet de plek waar je een gemankeerde middenvelder als Sadilek daar neerzet net zo min dat het een plek is waar een speler die je in principe voor Jongpsv had gehaald, daar te positioneren. Leuk en aardig dat we “dit seizoen meerdere verdedigers hebben gehaald”, zoals sommigen hier beweren maar achterin heb je je alleen maar versterkt met Baumgartl terwijl je nog een gelijkwaardige cv en een fatsoenlijke linksback moest halen.
 
Gemankeerde middenvelder zou ik niet meteen zeggen, maar iig geen linksback , als middenvelder moet ie zich nog laten zien
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan