PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dan ga ik t Egyptisch voetbal ook volgen, van Al Ahli tot t nationale team. Ik ben en blijf groot van van Pereiro.
Ik ook, maar soms moet je toegeven dat het niet werkt. Je kan niet op hem bouwen, en ik zie graag spelers die emotie tonen en voorop gaan in de strijd. Dan doel ik niet op Hendrix die dat wel doet. Met zo een hoofd komt dat niet serieus over. Klaassen net zo met zijn neppe agressieve hoofd.
 
Ik ook, maar soms moet je toegeven dat het niet werkt. Je kan niet op hem bouwen, en ik zie graag spelers die emotie tonen en voorop gaan in de strijd. Dan doel ik niet op Hendrix die dat wel doet. Met zo een hoofd komt dat niet serieus over. Klaassen net zo met zijn neppe agressieve hoofd.
Deels eens, alleen is Pereiro wel vaak het makkelijke slachtoffer als het hele middenveld niet functioneert. Waarbij het na de wissel ook vaak niet beter wordt. Jammer dat Cocu m zelden goed neerzette en dat hij nu niet uit de verf komt door de 2 beperkte spelers naast m.
 
Deels eens, alleen is Pereiro wel vaak het makkelijke slachtoffer als het hele middenveld niet functioneert. Waarbij het na de wissel ook vaak niet beter wordt. Jammer dat Cocu m zelden goed neerzette en dat hij nu niet uit de verf komt door de 2 beperkte spelers naast m.
Dat kan ja. Het is hij of Guti, dan kies ik voor Guti.
 
Deels eens, alleen is Pereiro wel vaak het makkelijke slachtoffer als het hele middenveld niet functioneert. Waarbij het na de wissel ook vaak niet beter wordt. Jammer dat Cocu m zelden goed neerzette en dat hij nu niet uit de verf komt door de 2 beperkte spelers naast m.
Je kunt toch niet telkens anderen de schuld blijven geven van het feit dat Pereiro zich maar zelden ontwikkelt? Hij is voetballend misschien wel onze beste speler maar tactisch en zonder de bal zit hij op het niveau van 3 jaar geleden en dat kan gewoon niet. Locadia was een centrum spits en werd als linksbuiten neer gezet maar was onbetwist, omdat hij heel snel door had wat die positie van hem eiste.
 
Naamsverbasteringen zijn sowieso triest. Het zijn ook de mensen die meer haat hebben voor Ajax dan liefde voor PSV die zich er schuldig aan maken. Dat blijkt op dit forum ook maar weer.
Jij heet ajacied1900 zonder hoofdletter. Ik schrijf PSV altijd met 3 hoofdletters ?
Kom je na de laatste wedstrijd nog even de felicitaties overbrengen?
 
Naamsverbasteringen zijn sowieso triest. Het zijn ook de mensen die meer haat hebben voor Ajax dan liefde voor PSV die zich er schuldig aan maken. Dat blijkt op dit forum ook maar weer.

Net als mensen die roepen ergens niet meer te komen, maar het toch niet kunnen laten om alsmaar te blijven reageren op dit trieste forum ;)
 
Jij heet ajacied1900 zonder hoofdletter. Ik schrijf PSV altijd met 3 hoofdletters ?
Kom je na de laatste wedstrijd nog even de felicitaties overbrengen?

Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan wanneer mensen naamsverbasteringen gebruiken. Schrijf Ajacied gewoon goed ofzo, kan mijn spellinksautisme echt niet tegen. Maarja, die mensen moet je ook niet serieus nemen. Zijn van die nepsupporters met meer haat voor de concurrent dan liefde voor hun eigen club :grin:.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan