PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gewoon negeren joh.

On topic; de wissel van Angeliño na zijn goede assist op Malen; blessure of n Klein krampje en kan ie er donderdag gewoon bijzijn? Heb echt geen zin in de laatste wedstrijden met een Behich op die plek.. Iemand met meer info of t wel meeviel?
 
Gewoon negeren joh.

On topic; de wissel van Angeliño na zijn goede assist op Malen; blessure of n Klein krampje en kan ie er donderdag gewoon bijzijn? Heb echt geen zin in de laatste wedstrijden met een Behich op die plek.. Iemand met meer info of t wel meeviel?

Ach joh gewoon een lolletje ;).

Ik heb trouwens niet meegekregen dat Angelino een blessure heeft. Ik dacht dat hij werd gewisseld omdat hij - naar mijn mening - de slechtste van het veld was.
 
Ik ben Ajax supporter maar haat geen enkele andere club. Haat vind ik een extreem slechte eigenschap.
Ik denk dat maar een klein deel van de NL-ers echte haat kennen. Maar dat is bezijdens de huidige discussie. Ik heb geen hekel aan andere clups. Sommige fans kan ik slecht hebben, maar haat. Nee dat nooit.
 
Zegt de man die na iedere overwinning van zijn Ajax op een PSV forum gaat posten.:S:

Haha precies. Nu is die 24/7 hier aanwezig, omdat het nu goed gaat met Ajax. Maar zodra het minder gaat, zie je ze niet meer. Kneusjes.

Gewoon negeren joh.

On topic; de wissel van Angeliño na zijn goede assist op Malen; blessure of n Klein krampje en kan ie er donderdag gewoon bijzijn? Heb echt geen zin in de laatste wedstrijden met een Behich op die plek.. Iemand met meer info of t wel meeviel?

Denk klein krampje. Angelino was me weer een partijtje bezig vandaag tegen ADO qua opkomen. Echt een heerlijke back, maar moet nog wel aan zijn voorzetten werken. Is er donderdag gewoon 100% fit bij, daar ben ik van overtuigd.
 
wat missen we weer kansen. Pff, tegen de graafschap En ADO kun je er gewoon 10 of 11 totaal inleggen. We waren gretig en hoewel het niet overal spectaculair was wel mooie dingen gezien.

Invallen Guti was mooi. Er gebeurde ineens wat. Zet m in de basis mark, met Rosario en Sadilek. we missen goede schoten van buiten de 16 en dat kan hij. Zal je tegen Willem II nodig hebben.
 
Geen idee, werd Thomas op voorspraak van Mark gehaald? Was de blessure een streep door de tactische plannen?
Weet je dat ik die vraag al een tijdje aan mezelf stel? Ben gelukkig niet de enige die Thomas, mits fit, als basis kandidaat zie.
 
Ik ben Ajax supporter maar haat geen enkele andere club. Haat vind ik een extreem slechte eigenschap.

Moraalridder.. Waarom zou je je zo laten kennen als iemand Ajaks, 020, Duivendrecht of Ajax schrijft? Ik hoor dagelijks op mn werk commentaar in de trant van 'dat pisvee' of 'die lampies'. Ik geniet daarvan, dat is rivaliteit, dat is leuk. Het mag een beetje steken toch?

Blinde haat is een slechte eigenschap. Ik denk dat niemand op dit forum zich daar schuldig aan maakt. Een grote hekel hebben aan de concurrent vind ik gezond en daar bepaalde opmerkingen of schrijfwijzes op toepassen vind ik daar volkomen bij horen.

Dan over de wedstrijd:
Guti is wel mijn MotM. Heerlijk dat de jongens in het stadion ook mijn mening zo kunnen verkondigen. En ik vond dat hij een uitstekende invalbeurt had. Verder gewoon solide 3 punten, weinig aan het handje. Nog 3x winnen..
 
Iedereen, vooral de zogenaamde kenners, vinden Lozano ontzettend slecht. Het gaat over weinig anders. Maar persoonlijk vind ik Bergwijn nog veel minder de laatste weken. Heel egoïstisch en veel slechte keuzes.

Wel wéér een genot de invalbeurt van Gakpo. Ik zou starten met Gakpo, Luuk en Lozano. Niks mis mee om Bergwijn een keer te laten banken. Misschien wel de prikkel die hij nodig heeft.
 
Als MvB zo goed was waren we al kampioen geweest
Inderdaad liet vandaag , voor de zoveelste keer na de winterstop , de ploeg gewoon weer aanmodderen twijfel zwaar aan zijn "kwaliteiten" als trainer motivator. Aanvankelijk leek hij de ploeg op zijn hand te hebben en bracht swung en drang , de laatste maanden lijkt het eerder inspiratieloos en met veel harken de meet halen .
 
Iedereen, vooral de zogenaamde kenners, vinden Lozano ontzettend slecht. Het gaat over weinig anders. Maar persoonlijk vind ik Bergwijn nog veel minder de laatste weken. Heel egoïstisch en veel slechte keuzes.

Wel wéér een genot de invalbeurt van Gakpo. Ik zou starten met Gakpo, Luuk en Lozano. Niks mis mee om Bergwijn een keer te laten banken. Misschien wel de prikkel die hij nodig heeft.

Eigenlijk had hij dus een kaart moeten pakken maar dan had Bommel wel gekozen voor Malen vermoed ik.
 
Iedereen, vooral de zogenaamde kenners, vinden Lozano ontzettend slecht. Het gaat over weinig anders. Maar persoonlijk vind ik Bergwijn nog veel minder de laatste weken. Heel egoïstisch en veel slechte keuzes.

Wel wéér een genot de invalbeurt van Gakpo. Ik zou starten met Gakpo, Luuk en Lozano. Niks mis mee om Bergwijn een keer te laten banken. Misschien wel de prikkel die hij nodig heeft.
Ik vind Lozano helemaal niet zo slecht. Hij werkt keihard, en als het tegenzit, wat nu dus het geval is bij hem, is dat altijd een geode basis om toch nuttig te zijn voor het team. En hij is minder zelfzuchtig. Nee, ik ben helemaal niet zo ontevreden met Lozano. Ik zou ook Gakpo voor bergwijn doen tegen WII
 
Naamsverbasteringen zijn sowieso triest. Het zijn ook de mensen die meer haat hebben voor Ajax dan liefde voor PSV die zich er schuldig aan maken. Dat blijkt op dit forum ook maar weer.
Ajacieden noemen PSV toch ook naar het begin van het telefoonnummer; 040? Dat is vrij onschuldig en met een knipoog laten zien dat je geen fan van deze club bent.

Ik werd ooit eens een keer door een Everton taxi chauffeur aan de verkeerde kant van het Liverpool stadion afgezet. Ik vind dat humor.

Kinderachtiger is echter " joden, pisvee, kakkies." Die kunnen het beter bij het net nummer houden.

Het valt me bij een groep ajacieden op dat ze zich vaker ondergewardeerd voelen dan feyenoorders of PSVers. Ze vragen zich af waarom zij het altijd zijn, die het mikpunt van de aandacht vormen.
Dat is vaak het zelfde volk dat zich superieur voelt en die fel reageren bij enig kritiek. Waarom?
Hoeft helemaal niet
 
Ajax waarderen? Ik heb voor NAC meer waardering dan voor Ajax. Het liefste kom ik zo weinig mogelijk in Amsterdam. Hier in Brabant is het zelfs zo dat we meer hebben met Zuid Brabant dan met de randstad. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die uberhaupt er voor kiezen om in Amsterdam te gaan wonen. Maarja, beter blijven ze daar, hek eromheen, hebben we er ook geen last van..
 
Ajax waarderen? Ik heb voor NAC meer waardering dan voor Ajax. Het liefste kom ik zo weinig mogelijk in Amsterdam. Hier in Brabant is het zelfs zo dat we meer hebben met Zuid Brabant dan met de randstad. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die uberhaupt er voor kiezen om in Amsterdam te gaan wonen. Maarja, beter blijven ze daar, hek eromheen, hebben we er ook geen last van..
:grin:
 
Na deze wedstrijd dan maar voor deze 11 gaan tegen Willem II?

Zoet
Dumfries - Schwaab - Viergever - Angeliño
Rosario - Pereiro - Guti
Lozano - De Jong - Gakpo
Ik zou liever hendrix zien ipv Rosario. En wellicht Ihatarren voor Pereiro.
 
Na deze wedstrijd dan maar voor deze 11 gaan tegen Willem II?

Zoet
Dumfries - Schwaab - Viergever - Angeliño
Rosario - Pereiro - Guti
Lozano - De Jong - Gakpo

Rosario is hopeloos uit vorm en geen schim maar van de speler van de 1e helft van de competitie.
Voelbalt meer achteruit dan vooruit.
 
Rosario is hopeloos uit vorm en geen schim maar van de speler van de 1e helft van de competitie.
Voelbalt meer achteruit dan vooruit.
Er zal toch een rechtsbenige middenvelder moeten staan. Of niet? Rigo is ook niet geweldig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan