PSV - ADO Den Haag | Zondag 11 augustus | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet lang meer hoop ik!!!
Toch vind, voor wat ik heb gezien, Hendrix of Rosario nauwelijks uitmaken. Zeker Hendrix zijn wedstrijd tegen Ajax was eigenlijk gewoon schandalig hoeveel risico die nam..

Ik hoop eerder dat een Thomas snel fit is of Hendrix verkocht word. Om hier een concurrent voor Rosario voor te halen. Momenteel zijn beide spelers, helaas, gewoon risico's en lijken beide weinig in te brengen in het spel van PSV. Waarbij ik wil sympathiek heb voor de (zichtbare) werklust van Hendrix.
 
Zou gewoon eens een wedstrijdje zonder keeper doen. Of zonder Zoet in ieder geval.

Ben benieuwd... Nipte overwinning.. of verrassend met 1-3 er af.
Ik vind Boscagli juist een prima indruk maken na die eerste minuut tegen Ajax. Lato nog niet gezien, maar de enige linksback denk ik.

Boscagli is ook een linksback, die ook in het centrum kan spelen.

Dumfries-Baumgartl-Viergever-Bosgagli lijkt me een logische achterste linie.
Probleem ligt momenteel echt op het middenveld. Een fitte Ibi zou een wereld van verschil zijn...
Momenteel maar eens Guti-Hendrix-Ihattaren proberen, met Bergwijn-Malen-Lozano voorin.
 
Dat is nu toch ook al zo? Dus je stelt voor om nog verdedigender te gaan spelen , met een extra verdediger . Lijkt me niet echt de oplossing
Zoet
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Hendrix-Guti
Ihattaren(1x)
Bruma-Malen(3x)-Bergwijn

Wissels
Bruma - Lozano (1x) - (60 minuten)
Hendrix - Rosario - (78 minuten)
Malen - Gakpo (87 minuten, staande ovatie)

5-0 ?
Ik zou Lato gewoon linksback zetten en Viergever als back-up voor Boscagli.
Lato wordt wel heel snel afgeschreven zeg!
Voor de rest stem ik in met je opstelling.
 
Toch vind, voor wat ik heb gezien, Hendrix of Rosario nauwelijks uitmaken. Zeker Hendrix zijn wedstrijd tegen Ajax was eigenlijk gewoon schandalig hoeveel risico die nam..

Ik hoop eerder dat een Thomas snel fit is of Hendrix verkocht word. Om hier een concurrent voor Rosario voor te halen. Momenteel zijn beide spelers, helaas, gewoon risico's en lijken beide weinig in te brengen in het spel van PSV. Waarbij ik wil sympathiek heb voor de (zichtbare) werklust van Hendrix.

Eens.
Overigens denk ik dat het voor Rosario veel zou uitmaken als hij niet alles hoeft te bedenken. Met een speler als Ibi naast hem (of misschien Thomas) zou hij veel beter tot zijn recht komen.
 
Eens.
Overigens denk ik dat het voor Rosario veel zou uitmaken als hij niet alles hoeft te bedenken. Met een speler als Ibi naast hem (of misschien Thomas) zou hij veel beter tot zijn recht komen.
Mee eens. Zou eventueel een vm uitmaken?

Bijvoorbeeld 4 verdedigers, dan Rosario, dan Guit en Thomas/Ibi? En dan de voorhoede. Weet niet of we per se met een nummer 10 moeten spelen en Rosario lijkt toch niet graag in de buurt van de 16 te komen.
 
Mee eens. Zou eventueel een vm uitmaken?

Bijvoorbeeld 4 verdedigers, dan Rosario, dan Guit en Thomas/Ibi? En dan de voorhoede. Weet niet of we per se met een nummer 10 moeten spelen en Rosario lijkt toch niet graag in de buurt van de 16 te komen.

Zou ook kunnen. Misschien dat Guti dan ook eens gaat spelen ipv de bal snel afgeven aan Rosario. Want Guti viel me écht tegen de laatste wedstrijden....

Edit:

Lammers wordt ook gemist nu. Die zou mooi als aanvallende middenvelder kunnen spelen .
 
Zou ook kunnen. Misschien dat Guti dan ook eens gaat spelen ipv de bal snel afgeven aan Rosario. Want Guti viel me écht tegen de laatste wedstrijden....
Ja Guti liet niet blijken dat hij ontrecht genegeerd werd. Wat ik zo raar vind is toen hij de eerste keren inviel leek het echt een makkelijk scorende middevelder. Maar ook dat mis ik nu compleet. En dan heb ik het niet eens over dat hij goals moet maken maar meer over het kansen creëren.
 
Ja Guti liet niet blijken dat hij ontrecht genegeerd werd. Wat ik zo raar vind is toen hij de eerste keren inviel leek het echt een makkelijk scorende middevelder. Maar ook dat mis ik nu compleet. En dan heb ik het niet eens over dat hij goals moet maken maar meer over het kansen creëren.

Gevalletje Degryse....

Die leek in zijn eerste wedstrijden een wereldtopper te worden (speelde ajax in zijn eentje weg, meen ik te herinneren), maar zakte daarna diep weg.
Ik heb donderdag niks van Guti gezien waardoor ik dacht dat hij basisspeler moet zijn.
PSV mist echt een middenvelder met overzicht en aanvallende intenties.
 
Ik zou Lato gewoon linksback zetten en Viergever als back-up voor Boscagli.
Lato wordt wel heel snel afgeschreven zeg!
Voor de rest stem ik in met je opstelling.

Ik schrijf Lato niet af door kwaliteiten want heb nog niet veel van hem gezien en wat ik gezien heb vond ik nou niet echt betoverend en hij is gehuurd en ik vind als je contract spelers hebt als Boscagli (zie ik wel iets in) en Golster (mij 100% onbekend) en Viergever die op linksback kunnen spelen zou ik nooit een huurling die niet exceptioneel beter is laten spelen. Iets met kapitaal vernietiging.
Niks persoonlijks verder tegen Lato.
 
Gevalletje Degryse....

Die leek in zijn eerste wedstrijden een wereldtopper te worden (speelde ajax in zijn eentje weg, meen ik te herinneren), maar zakte daarna diep weg.
Ik heb donderdag niks van Guti gezien waardoor ik dacht dat hij basisspeler moet zijn.
PSV mist echt een middenvelder met overzicht en aanvallende intenties.
Dat laatste onderstreep ik.....ik roep het al meer dan een jaar: PSV mist een middenvelder die de lijnen uitzet, aanvallend ingesteld is en creativiteit brengt op het middenveld. Ons middenveld is loszand en wordt al gauw in de wedstrijd ingenomen door de tegenstander, waardoor we achteruit voetballen en heel af en toe aan aanvallen toekomen doordat we voorin snelle jongens hebben. Maar combinatievoetbal tussen middenveld en voorhoede is bij PSV al een paar jaar een groot probleem.....
 
Dat laatste onderstreep ik.....ik roep het al meer dan een jaar: PSV mist een middenvelder die de lijnen uitzet, aanvallend ingesteld is en creativiteit brengt op het middenveld. Ons middenveld is loszand en wordt al gauw in de wedstrijd ingenomen door de tegenstander, waardoor we achteruit voetballen en heel af en toe aan aanvallen toekomen doordat we voorin snelle jongens hebben. Maar combinatievoetbal tussen middenveld en voorhoede is bij PSV al een paar jaar een groot probleem.....

Uh, in de eerste helft van vorig seizoen was er geen probleem, en in het jaar daarvoor ook niet.
 
Onbegrijpelijk dat vele hier de beste speler die we hebben niet in de basis willen hebben. Mocht hij weer niet bij de eerste elf zitten dan is MVB een slechte trainer.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...een-met-psv-nieuwtje-lozano-gaat-spelen-.html

Onbegrijpelijk? Laatste officiële goal Lozano een strafschop tegen Vitesse op 7 april 2019!! daarna 0,0 alleen maar voor zichzelf bezig irritant vervelend een zeer matig oogklepvoetballertje. Gauw wegdoen.
 
Onbegrijpelijk? Laatste officiële goal Lozano een strafschop tegen Vitesse op 7 april 2019!! daarna 0,0 alleen maar voor zichzelf bezig irritant vervelend een zeer matig oogklepvoetballertje. Gauw wegdoen.

Want de huidige aanval loopt ook zo lekker? Spits die maar 1 goal heeft gemaakt, Bergwijn die maar 1 goal heeft gemaakt uit een penalty. Bruma heeft er dan weliswaar 2 gemaakt, maar die maakt ook op mij een zeer zwakke indruk. Was alleen in de eerste helft tegen Wolfsburg, en thuis tegen Basel goed. Verder ook niet meer gezien.

Maar goed. Het is nu makkelijk om Lozano flink aan te pakken hier blijkbaar.
 
Onbegrijpelijk? Laatste officiële goal Lozano een strafschop tegen Vitesse op 7 april 2019!! daarna 0,0 alleen maar voor zichzelf bezig irritant vervelend een zeer matig oogklepvoetballertje. Gauw wegdoen.
En hoeveel officiële wedstrijden heeft hij daarna gespeeld?
Pereiro heeft zijn sleutelbeen gebroken....die ligt er dus ook wel ff uit
Das een gekke voetbalblessure?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan