PSV - ADO Den Haag | Zondag 11 augustus | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een matige 2-1 overwinning, waarbij de winnende pas in de laatste 10 minuten gescoord wordt....dus wederom een ouderwetse Billenknijpen wedstrijd.....
 
PSV-supporters voeren actie tegen wedstrijd op zondagavond, applaus in 20e minuut

link

PSV-supporters gaan zondagavond bij het duel tegen ADO Den Haag actie voeren. In de 20e minuut zullen de supporters voor zichzelf applaudisseren, meldt de supportersvereniging PSV. "Zo kunnen we laten zien aan de KNVB en de clubs dat het afgelopen moet zijn met steeds belachelijkere aanvangstijden van wedstrijden!"

Let wel: PSV - ADO Den Haag op zondag 11 augustus en Heracles Almelo - PSV op zondag 18 augustus zijn op verzoek van PSV ook naar 20.00 uur verplaatst. :oops:
 
Laatst bewerkt:
Een matige 2-1 overwinning, waarbij de winnende pas in de laatste 10 minuten gescoord wordt....dus wederom een ouderwetse Billenknijpen wedstrijd.....
Dus eigenlijk meer een netflix dag...:D
De vraag is hoe snel we van PSV gaan overschakelen naar de films/series...:grin:
 
Lekker genieten weer morgen van balletje inleveren Rosario. Sadilek zeker weer op linksback? Pereiro op 10 laten starten, maar vervolgens kan die na 5 minuten alweer op rechts staan. Nick 'als ik een beetje onder druk sta peer ik de bal de tribune's in Viergever' mag het weer laten zien. Wederom weer de vraag of Zoet een afstandsschot binnen laat gaan.

1-0. Misschien 2-1.
 
Lekker genieten weer morgen van balletje inleveren Rosario. Sadilek zeker weer op linksback? Pereiro op 10 laten starten, maar vervolgens kan die na 5 minuten alweer op rechts staan. Nick 'als ik een beetje onder druk sta peer ik de bal de tribune's in Viergever' mag het weer laten zien. Wederom weer de vraag of Zoet een afstandsschot binnen laat gaan.

1-0. Misschien 2-1.
Ik hoop dat zowel Baumgartl - Boscagli en Lato in de basis staan. Ik zou dat als trainer altijd doen.
Met controleurs, dan Ihattaren en Guti.
Guti hoeft dan de knulligheid van Rosario niet meer te herstellen, en Ihattaren speelt (vrijwel) altijd vooruit, beseffend dat het doel van de tegenstander vóór hem ligt.
Lees je mee Rosario?
 
Laatst bewerkt:
Hmmm zo eens proberen?

Zoet

Dumfries Baumgartl Boscagli Lato
Sadilek
Pereiro Guti
Lozano Malen Bergwijn

Als het niet loopt, mogen Gakpo, Bruma en Ihatarren het proberen.
 
Hmmm zo eens proberen?

Zoet

Dumfries Baumgartl Boscagli Lato
Sadilek
Pereiro Guti
Lozano Malen Bergwijn

Als het niet loopt, mogen Gakpo, Bruma en Ihatarren het proberen.
Superformatie, ik kan het niet anders zeggen. Garantie voor mooie scores, en ik weet zeker dat Guti dan gaat excelleren.
Met Pereiro kies je voor ervaring, toch twijfel ik tussen hem en Ihattaren.
Ga ermee naar de Herdgang zou ik zeggen. Als je wilt ga ik wel mee als je bodyguard...;)
 
Hmmm zo eens proberen?

Zoet

Dumfries Baumgartl Boscagli Lato
Sadilek
Pereiro Guti
Lozano Malen Bergwijn

Als het niet loopt, mogen Gakpo, Bruma en Ihatarren het proberen.
Zou je mij kunnen uitleggen waarom je Viergever eruithaalt en Boscagli en Lato erin zet? De wedstrijden tot nu toe geven mij namelijk allerminst aanleiding te doen geloven dat Boscagli of Lato op dit moment een verbetering is t.o.v. Viergever. Sterker nog ik vind Viergever momenteel stabieler ogen.
 
Zou je mij kunnen uitleggen waarom je Viergever eruithaalt en Boscagli en Lato erin zet? De wedstrijden tot nu toe geven mij namelijk allerminst aanleiding te doen geloven dat Boscagli of Lato op dit moment een verbetering is t.o.v. Viergever. Sterker nog ik vind Viergever momenteel stabieler ogen.

Ik zou viergever centraal zetten en boscagli op links, verder wel eens met zijn opstelling
 
Zou je mij kunnen uitleggen waarom je Viergever eruithaalt en Boscagli en Lato erin zet? De wedstrijden tot nu toe geven mij namelijk allerminst aanleiding te doen geloven dat Boscagli of Lato op dit moment een verbetering is t.o.v. Viergever. Sterker nog ik vind Viergever momenteel stabieler ogen.
Ik vind Boscagli juist een prima indruk maken na die eerste minuut tegen Ajax. Lato nog niet gezien, maar de enige linksback denk ik.
 
Ik zou Lozano altijd opstellen ondanks zijn gedrag, hij blijft de voetballer met de meeste dreiging en scoort uit elke positie, iets waar het de laatste wedstrijden toch wel aan ontbrak. Ik vind hem beter dan Bruma.
Op het middenveld zou ik altijd kiezen voor mo ihattaren, hij moet de kans krijgen om ingespeeld te raken met dit elftal. Hij heeft meer talent en kwaliteiten dan Pereiro, die heeft wel meer ervaring, maar ik denk dat je op termijn veel meer hebt aan een ervaren mo dan een ongemotiveerde Gaston.
Wie daarachter spelen maakt niet zoveel uit. Mocht Lozano spelen zou ik guti opstellen die snappen elkaar.
Verdedigend denk ik dat we met baumgartl Het lek redelijk dicht hebben hij maakte tegen die Noren een prima indruk.
Verder hoop ik dat Zoet zijn zelfvertrouwen weer terug vindt, die gast kan veel beter dan hij de laatste tijd laat zien.
 
Dat is nu toch ook al zo? Dus je stelt voor om nog verdedigender te gaan spelen , met een extra verdediger . Lijkt me niet echt de oplossing
Aanvallerder juist... In balbezit staan de vleugel verdedigers als linker en rechter middenvelders tegen vlak achter de vleugelspelers... 3 verdedigers 4middenvelders is toch niet verdedigender ofwel dan?
 
Aanvallerder juist... In balbezit staan de vleugel verdedigers als linker en rechter middenvelders tegen vlak achter de vleugelspelers... 3 verdedigers 4middenvelders is toch niet verdedigender ofwel dan?
Dat is nu ook al zo, sterker nog, de vleugelspelers staan vaak voor de middenvelders in balbezit.
 
Zou gewoon eens een wedstrijdje zonder keeper doen. Of zonder Zoet in ieder geval.

Ben benieuwd... Nipte overwinning.. of verrassend met 1-3 er af.
 
Ondanks alle teleurstellingen van de afgelopen weken, toch erg veel zin om weer naar het stadion te gaan(tegen basel was ik op vakantie). En nu op naar de ommekeer!!!
 
Bij een nederlaag neemt de druk op de jong en van bommel enorm toe, misschien dat de jong dan nog iets doet op de transfermarkt.
* geen vertrouwen meer in de keeper
* een rechtsback uit vorm
* een linksback wat eigenlijk middenvelder is
* een aanvoerder waar je aanvallend en verdedigend niks aan hebt
* gutti die het bloed van van Bommel kan drinken.
* Pereiro die zich alleen kan opladen voor top wedstrijden.
* Bruma tja ik weet het nog niet
* Malen beste speler maar niet in vorm
* Bergwijn goede speler maar niet in vorm
* lozano uit vorm en haat van bommel

Maar toch met de individuele kwaliteit moet er een 2-1 inzitten

Nou De Jong weet het ook niet meer zijn in gesprek met Schwaab om hem terug te halen :cry:o.O De hele zomer de tijd gehad en dan kom je hiermee pffffffffffffffff
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan