PSV - ADO Den Haag | Zondag 1 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een wedstrijdje domineren en winnen zonder de tegenstander maar ook op enig vlak het idee geven dat ze een resultaat kunnen halen zou fijn zijn. Het zal er van af hangen wie er (weer) mogen spelen. Vraag me af hoe het met o.a. Gakpo, Dumfries en Rosario staat.
 
Ik gok op een kleine nederlaag. 0-1.
 
PSV snapt er ook niks van hè.
Veranderagenda is primair opgesteld voor ajax, niet voor welke andere club dan ook.
Ze leren het ook nooit...



Die hele bond is zo'n achterlijke grap he, stel incompetente figuren daar.

De KNVB zei dat we het verzoek in augustus hadden moeten indienen

Oh sorry, volgende keer maar voordat het seizoen begint een bezoekje brengen aan Jomanda. Dan weten we wat er in november gaat gebeuren :FP:
 
Ik verwacht nog geen 90 minuten goed voetbal, maar wel voor het eerst een duidelijke overwinning.
Eerst maar eens even afwachten of er geen nieuwe besmettingen zullen zijn, maar in de tweede helft tegen ammonia nicotine heb ik wel een aantal aanknopingspunten kunnen ontwaren m.b.t. het spel. Aantal mooie combinaties gezien tussen met name de kwaliteitsspelers. Götze hoeft nog niet helemaal te wanhopen met wat hij om hem heen heeft lopen; een aantal spelers zal zijn spelinzicht gaan begrijpen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De KNVB toont weer feilloos aan dat het beter de KN020B als naam had kunnen aannemen.
Schande dat ze niet genegen zijn mee te denken om de wedstrijd naar december te verplaatsen.
We zullen zondag wel weer geen penalty krijgen als bijvoorbeeld Hendrix in de rug geduwd wordt. Of de VAR draait dit weer terug.
 
De KNVB toont weer feilloos aan dat het beter de KN020B als naam had kunnen aannemen.
Schande dat ze niet genegen zijn mee te denken om de wedstrijd naar december te verplaatsen.
We zullen zondag wel weer geen penalty krijgen als bijvoorbeeld Hendrix in de rug geduwd wordt. Of de VAR draait dit weer terug.

Knultwintig, klinkt leuk
 
Ach wat een gezeik weer. Gewoon spelen of de competitie helemaal stil leggen.
Verplaatsen naar december heeft geen zin. Dan is de competitie al lang stil gelegd. :cautious:
 
Die hele bond is zo'n achterlijke grap he, stel incompetente figuren daar.



Oh sorry, volgende keer maar voordat het seizoen begint een bezoekje brengen aan Jomanda. Dan weten we wat er in november gaat gebeuren :FP:
Ja want die gasten uit Duivendrecht vroegen het ook bijtijds... Pannekoeken
 
Dit seizoen moet er gewoon eentje voor spek en bonen worden. Leuk als we nog voetbal kunnen kijken, maar veel meer dan eer (de schaal en beker kun je nog best uitreiken) moet je er niet voor krijgen. Volgend jaar geen Europees voetbal en het prijzengeld verdelen over alle bonden. Als de UEFA daardoor failliet gaat is dat pech gehad, beginnen we daarna met een schone lei.

Dit gaat nergens meer over. Pure competitievervalsing en dan hangt er nog een sloot geld aan vast ook.
 
Dit seizoen moet er gewoon eentje voor spek en bonen worden. Leuk als we nog voetbal kunnen kijken, maar veel meer dan eer (de schaal en beker kun je nog best uitreiken) moet je er niet voor krijgen. Volgend jaar geen Europees voetbal en het prijzengeld verdelen over alle bonden. Als de UEFA daardoor failliet gaat is dat pech gehad, beginnen we daarna met een schone lei.

Dit gaat nergens meer over. Pure competitievervalsing en dan hangt er nog een sloot geld aan vast ook.
Als er geen Europees voetbal is, is er ook geen prijzengeld te verdelen.
 
Dan gaan die exorbitant hoge salarissen wellicht eindelijk eens omlaag.
Betaald voetbal is teveel uit de klauwen gelopen. :cautious: :maniac:
Een pas op de plaats zou gepast zijn. :rolleyes:
Wishful thinking. Maar ik think wishful met je mee, want als er iets is wat het voetbal naar de klote heeft geholpen, is het geld.
 
Wishful thinking. Maar ik think wishful met je mee, want als er iets is wat het voetbal naar de klote heeft geholpen, is het geld.
Barca staat op het punt om om te vallen; virus moet nog even aanhouden, dan zijn de andere groten aan de beurt. Met name heel Engeland mag wat mij betreft wel een toontje lager gaan zingen; dat zijn toch de grootste verziekers van de voetbalwereld, waar elk nietig clubje financieel zelfs uittorent boven topclubs van andere landen. 'De grote reset' zou welkom zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan