PSV - ADO Den Haag | Zaterdag 16 december 2017 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het wordt hoog tijd dat er eens een fatsoenlijke overwinning wordt behaald met aanvallend voetbal en dat er meer aan de voorhoede wordt gedacht dan aan de achterhoede. De aanval is de beste verdediging toch. Bij 1-0 doorgaan, bij 2-0 doorgaan, bij 3-0 doorgaan etc. etc........................

Ik had er 4-0, 5-0 en 6-0 bij moeten zetten. Sorry, maar het ligt deze keer aan mij.
 
Heb jij de wedstrijd gekeken? Dat is wel bijzonder. ;)

De wedstrijd dan, 3 punten, leuk dat Mauro en Lammers nog ruim 10 minuten mee hebben gespeeld.

Ik heb ajaks en Groningen ook gezien, tot ik het zat werd. Op de telefoon. Geluid uit. De telefoon ligt dan op de leuning van de bank als tweede scherm. (Y)

Ik vond de wissels ook positief. Al heb ik wel de indruk dat Cocu dat deed onder druk. Uit zichzelf zou hij deze wissels niet zo snel hebben toegepast.

Over onze 'verdediging' hoeven we het niet meer te hebben, toch? Wat een drama, wat een niveau.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
V ginkel is nu dus topscorer. Duim dat Weghorst vandaag op gelijke hoogte komt.

Bacchus. Nee de 1e helft was absoluut niet volledig goed, lees mn posts er maar op terug. Misschien had ik moeten zeggen dat ze het slechts in 1 helft af en toe konden opbrengen om goed te spelen.
 
Ik heb ajaks en Groningen ook gezien, tot ik het zat werd. Op de telefoon. Geluid uit. De telefoon ligt dan op de leuning van de bank als tweede scherm. (Y)

Ik vond de wissels ook positief. Al heb ik wel de indruk dat Cocu dat deed onder druk. Uit zichzelf zou hij deze wissels niet zo snel hebben toegepast.

Over onze 'verdediging' hoeven we het niet meer te hebben, toch? Wat een drama, wat een niveau.

Gaap valt me mee. Isimat is een leuke gozer, maar mist een boel rust en overzicht. Zet dan die Obispo (als ik Aad mag geloven) er lekker in.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lozano begint een gevalletje Luuk de Jong te worden....de acties lukken niet, de kansen worden vaak kinderlijk eenvoudig verprutst, combinaties vallen tegen, doelpunten blijven uit....hopelijk dort de winterstop hem goed en gaat hij zijn voeten direct na de winterstop weer eens laten spreken....
 
Lozano begint een gevalletje Luuk de Jong te worden....de acties lukken niet, de kansen worden vaak kinderlijk eenvoudig verprutst, combinaties vallen tegen, doelpunten blijven uit....hopelijk dort de winterstop hem goed en gaat hij zijn voeten direct na de winterstop weer eens laten spreken....

Komt wel weer goed met Lozano. Hij gaat nog vaak scoren dit seizoen als hij niet door de tegenstanders uit de wedstrijd geschopt wordt.
 
V ginkel is nu dus topscorer. Duim dat Weghorst vandaag op gelijke hoogte komt.

Bacchus. Nee de 1e helft was absoluut niet volledig goed, lees mn posts er maar op terug. Misschien had ik moeten zeggen dat ze het slechts in 1 helft af en toe konden opbrengen om goed te spelen.

We zijn het eens. (Y)
 
PSV is slimmer dan ik dacht, arme Nick Kuipers omkopen of beloven dat die ooit naar PSV mag komen als die PSV ff aan een overwinning helpt, geniaaaaal :piet:
 
[h=1]ADO-verdediger Nick Kuipers hoopt op eerste speelminuten tegen PSV[/h] https://www.omroepwest.nl/nieuws/35...uipers-hoopt-op-eerste-speelminuten-tegen-PSV

In de defensie kampt ADO Den Haag op het moment met wat personele problemen. Wilfried Kanon is sowieso tot na de winterstop uitgeschakeld met een enkelblessure en Tom Beugelsdijk is een vraagteken. Is dit dan het moment dat Kuipers ook direct mag starten in de basis? [h=2]'Vlammen'[/h] 'Dat weet ik niet. Dat is aan de trainer. Ik ben in ieder geval fit en heb er super veel zin in', geeft Kuipers aan. 'Of ik het fysiek aankan? Ik heb nog geen negentig minuten gemaakt, maar ik denk ook dat dat mentaal zit. Maar goed, als het zo mag zijn, dan ga ik vlammen.'

:unsure: En vlammen deed hij. :re: :lol:
 
De cijfers van AD ter discussie. ;)

5a377c0e8ea3f-Knipsel.JPG
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan