PSVkanalles
Assistent Coach
Wij hebben dezelfde wedstrijd gekeken.
Heb jij de wedstrijd gekeken? Dat is wel bijzonder.

De wedstrijd dan, 3 punten, leuk dat Mauro en Lammers nog ruim 10 minuten mee hebben gespeeld.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben dezelfde wedstrijd gekeken.
Het wordt hoog tijd dat er eens een fatsoenlijke overwinning wordt behaald met aanvallend voetbal en dat er meer aan de voorhoede wordt gedacht dan aan de achterhoede. De aanval is de beste verdediging toch. Bij 1-0 doorgaan, bij 2-0 doorgaan, bij 3-0 doorgaan etc. etc........................
De wedstrijd dan, 3 punten, leuk dat Mauro en Lammers nog ruim 10 minuten mee hebben gespeeld.
Er was maar 1 speler bij PSV die beter ging spelen in de tweede helft: Brenet.
2e helft was een soort laatste redmiddel voor slapeloosheid.
Ik heb ajaks en Groningen ook gezien, tot ik het zat werd. Op de telefoon. Geluid uit. De telefoon ligt dan op de leuning van de bank als tweede scherm.
Ik vond de wissels ook positief. Al heb ik wel de indruk dat Cocu dat deed onder druk. Uit zichzelf zou hij deze wissels niet zo snel hebben toegepast.
Over onze 'verdediging' hoeven we het niet meer te hebben, toch? Wat een drama, wat een niveau.
Lozano begint een gevalletje Luuk de Jong te worden....de acties lukken niet, de kansen worden vaak kinderlijk eenvoudig verprutst, combinaties vallen tegen, doelpunten blijven uit....hopelijk dort de winterstop hem goed en gaat hij zijn voeten direct na de winterstop weer eens laten spreken....
Heeft Lammers 1 bal gehad?
V ginkel is nu dus topscorer. Duim dat Weghorst vandaag op gelijke hoogte komt.
Bacchus. Nee de 1e helft was absoluut niet volledig goed, lees mn posts er maar op terug. Misschien had ik moeten zeggen dat ze het slechts in 1 helft af en toe konden opbrengen om goed te spelen.
De cijfers van AD ter discussie.
![]()
De cijfers van AD ter discussie.
![]()