Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Tja. Ik laad weinig anders op dan die telefoon. Dus welk kabeltje daar bij hoort, boeit ook niet echt.Goed nieuws! Apple telefoons vanaf editie 15 kunnen voortaan met een USB-C kabel opgeladen worden. Hehe.
Ik zou zelf niet zo snel voor een aaifoon kiezen, maar mijn werkgever kiest daarvoor. Scheelt weer aparte kabels/laders.
Goed nieuws! Apple telefoons vanaf editie 15 kunnen voortaan met een USB-C kabel opgeladen worden. Hehe.
Ik zou zelf niet zo snel voor een aaifoon kiezen, maar mijn werkgever kiest daarvoor. Scheelt weer aparte kabels/laders.
Jaaa lekker. Maar niet zo goed voor de lijnDe pepernoten zijn weer in de winkel!
De pepernoten zijn weer in de winkel!
Hier liggen beide noten al bij de appiePepernoten heb ik nog niet gezien, of ben jij er zo een die kruidnoten pepernoten noemt?
Echt al een maand ofzo.De pepernoten zijn weer in de winkel!
Pepernoten heb ik nog niet gezien, of ben jij er zo een die kruidnoten pepernoten noemt?
Langer. Sinds Juli hier..Echt al een maand ofzo.
Maar dan zijn ze nog niet zo lekker. Vaak moeten ze eerst een maandje of 3 rijpen.Langer. Sinds Juli hier..
Klopt. Je moet ze wel in het hoogseizoen eten anders zijn ze te zuur..Maar dan zijn ze nog niet zo lekker. Vaak moeten ze eerst een maandje of 3 rijpen.
Die knipogen beginnen onderhand wel een beetje flauw te worden. Ik zal voortaan wel ff opletten met wat ik hier nog postHet was vooral een knipoog naar een gepostte pepernoten ergernis. Geeft niet.
Heb je meteen de betweters weer mee uit stal.
Net als met boerenkool en Máxima moet ook met pepernoten eerst de vorst er een keer overheen gegaan zijn.Klopt. Je moet ze wel in het hoogseizoen eten anders zijn ze te zuur..
Ik wilde nog iets grappigs zeggen over knipogen en Kroaten, maar durf nu niet meer.Die knipogen beginnen onderhand wel een beetje flauw te worden. Ik zal voortaan wel ff opletten met wat ik hier nog post
Krijg nu een heel ander beeld bij het bereiden van pepernoten...Net als met boerenkool en Máxima moet ook met pepernoten eerst de vorst er een keer overheen gegaan zijn.
Doe wat je niet laten kuntIk wilde nog iets grappigs zeggen over knipogen en Kroaten, maar durf nu niet meer.
Niet aanstellen, Vedette maakt grappieDie knipogen beginnen onderhand wel een beetje flauw te worden. Ik zal voortaan wel ff opletten met wat ik hier nog post
Ride them nutsKrijg nu een heel ander beeld bij het bereiden van pepernoten...
Die groeien gewoon in Spanje aan de pepernotenboom hoor. Dat weet toch iedereenKrijg nu een heel ander beeld bij het bereiden van pepernoten...