Vedette
Eid al Fitr-expert
Kun jij gedachtelezen op afstand?!
Hoe doe je anders gedachten lezen?
Ik heb trouwens ook fijne schoonouders.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kun jij gedachtelezen op afstand?!
Ik kruip altijd via het oor in mensen hun hoofd.Hoe doe je anders gedachten lezen?
Ik heb trouwens ook fijne schoonouders.
Schermen is ook geen leuke sport.Ze zijn voor PSV?
Positief voor mij, dochterlief blijft vaak zelf weg van schermen en gebruikt veel haar fantasie. Erg gaaf om te zien.
Tsja ... Je bent een oorwurmIk kruip altijd via het oor in mensen hun hoofd.
Het scheelt niet veel of ze is ouder dan de club. En hoe jong ze er nog bij zit, ongelofelijkIk plaats dit hier, want dit is een dosis feelgood waar je u tegen zegt. Dit overstijgt clubvoorkeur.
Kijk het alsjeblieft, je krijgt er geen spijt van.
Eens. Dit overstijgt clubvoorkeur.Ik plaats dit hier, want dit is een dosis feelgood waar je u tegen zegt. Dit overstijgt clubvoorkeur.
Eens. Dit overstijgt clubvoorkeur.
Doet me denken aan de jaren 50 en 60 en deels 70 toen we nog bij uitwedstrijden gewoon door elkaar in een stadion konden zitten.
En probleemloos juichen als PSV scoorde.
Niemand had nog ooit gehoord van een uitvak.
Those were the days....
Arme vrouw. 2 wereldoorlogen en corona en nog meer bagger levend doorgekomen en dan je laatste dagen naar dit Ajax moeten kijkenIk plaats dit hier, want dit is een dosis feelgood waar je u tegen zegt. Dit overstijgt clubvoorkeur.
Hear hear!Het aantal treinen in Nederland, wat een mooie infrastructuur is het en veel treinen.
Ajax is een criminele organisatie.De gedachte dat Ajax 100 miljoen heeft gekregen voor Antony.
Ja, voor wie 8 intercity's en 6 sprinters per uur in de randstad ziet langskomen.Het aantal treinen in Nederland, wat een mooie infrastructuur is het en veel treinen.
Precies. En Heineken is geen bier. Heeft er niks mee te maken maar het moest er even uit..Ajax is een criminele organisatie.
Is dat voor die onderzoeken op milieumaatregelen, die jij wilde doen? 100 ipv 130 enzo…Het feit dat ik wat meetinstrumenten voor 3 weken kan lenen. Is wel hard werken om alles meteen goed te doen in korte tijd, maar het is erg prettig dat ik uberhaupt deze kans krijg.
Nee was ook leuk geweest.Is dat voor die onderzoeken op milieumaatregelen, die jij wilde doen? 100 ipv 130 enzo…