Positiviteitstopic

Ik kruip altijd via het oor in mensen hun hoofd. :shrug:
Tsja ... Je bent een oorwurm :eek:

Forficula-auricularia-oorworm-Jarmo.jpg
 
Ik plaats dit hier, want dit is een dosis feelgood waar je u tegen zegt. Dit overstijgt clubvoorkeur.

Kijk het alsjeblieft, je krijgt er geen spijt van.

Het scheelt niet veel of ze is ouder dan de club. En hoe jong ze er nog bij zit, ongelofelijk
 
Ik plaats dit hier, want dit is een dosis feelgood waar je u tegen zegt. Dit overstijgt clubvoorkeur.

Kijk het alsjeblieft, je krijgt er geen spijt van.

Eens. Dit overstijgt clubvoorkeur.
Doet me denken aan de jaren 50 en 60 en deels 70 toen we nog bij uitwedstrijden gewoon door elkaar in een stadion konden zitten.
En probleemloos juichen als PSV scoorde.
Niemand had nog ooit gehoord van een uitvak.
Those were the days....;)
 
Eens. Dit overstijgt clubvoorkeur.
Doet me denken aan de jaren 50 en 60 en deels 70 toen we nog bij uitwedstrijden gewoon door elkaar in een stadion konden zitten.
En probleemloos juichen als PSV scoorde.
Niemand had nog ooit gehoord van een uitvak.
Those were the days....;)

Dit is niet positief:xp:.

Positief lekker in het zonnetje koffie drinken.
 
Ik ben waar ik ben dankzij een goede portie geluk en goede mensen in mijn leven.
En ook een beetje door mezelf natuurlijk.

Maar het grote geluk begon met mijn geboorte, die niet in Africa was maar in Nederland.
Mijn ouders hadden het niet makkelijk, zeker de eerste 10 jaar maar we hadden nooit honger en we moesten altijd naar school.

Voor wat betreft dankbaarheid:
Het grootste deel van mijn leven was vrij "uneventful", maar na mijn studie droeg een (bijbaan) collega me aan bij onze main office in het buitenland.
Een buitenkansje, om als jong pikkie je carriere met zo'n ervaring te starten.
Maar ik moest daarheen vliegen voor een sollicitatiegesprek. Duizend piek voor een ticket, en nog meer voor hotel en zo.
Dat hadden we niet.
De baas van mijn moeder hoorde het. Hij kende mij nauwelijks maar hij mocht mijn moeder wel, en leende haar het geld.
Van mijn eerste loontjes heb ik mijn moeder terug betaald.
Haar baas weigerde het aan te nemen.

In deze korte ervaring twee mensen die mij niet zo goed kenden maar die ik wel altijd dankbaar zal blijven.

En er zijn er meer, mensen die linksom of rechtsom iets goeds voor je doen.
Soms zonder dat je het weet.
Soms zonder dat ze er zelf beter van worden.

En dat is best positief ;)
 
Het aantal treinen in Nederland, wat een mooie infrastructuur is het en veel treinen.
Ja, voor wie 8 intercity's en 6 sprinters per uur in de randstad ziet langskomen.
Maar als door welke oorzaak dan ook op het traject Eindhoven -Boxtel iets misgaat zijn Amsterdam en Rotterdam niet meer per spoor bereikbaar.
Omdat dit het positiviteitstopic heet voeg ik er aan toe dat Brabant officieel niet meer te boek staat in Den Haag als generaliteitsland.
En dat is toch vooruitgang te noemen.;)
 
Het feit dat ik wat meetinstrumenten voor 3 weken kan lenen. Is wel hard werken om alles meteen goed te doen in korte tijd, maar het is erg prettig dat ik uberhaupt deze kans krijg.
Is dat voor die onderzoeken op milieumaatregelen, die jij wilde doen? 100 ipv 130 enzo… :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan