v/d Brom is de enige die het 100% verdient, dat Cocu het krijgt is te makkelijk gegeven.
Ondanks dat ik kritiek heb op Cocu, kunnen we niet anders stellen dat hij keurig het kampioenschap heeft binnengehaald na een hele slechte start van het seizoen. Persoonlijk vind ik dat bijzonderder dan de prestaties van AZ: wisselvallig, soms mooi voetbal, maar geen aansprekende resultaten (behoudens de verloren bekerfinale).

Was Groenendijk eigenlijk ook genomineerd?
 
Geen enkele topwedstrijd gewonnen en de bekerfinale kansloos verloren. :rolleyes:

Dus?
Volgens mij halen ze wel elke jaar de bekerfinale en eindigen 3/4de steeds, met leuk voetbal en mindere spelers. Iedere trainer bij PSV of ajaks heeft al 80% kans dat die in de top 3 eindigt, terwijl v/d Bron geen eendagsvlieg is en het al jaren zeer goed doet en het maximale er uit haalt. Kampioenstrainer automatisch de beste trainer maken is te makkelijk gewoon.
 
Dus?
Volgens mij halen ze wel elke jaar de bekerfinale en eindigen 3/4de steeds, met leuk voetbal en mindere spelers. Iedere trainer bij PSV of ajaks heeft al 80% kans dat die in de top 3 eindigt, terwijl v/d Bron geen eendagsvlieg is en het al jaren zeer goed doet en het maximale er uit haalt. Kampioenstrainer automatisch de beste trainer maken is te makkelijk gewoon.

Te vaak tactisch gefaald.
 
Dus?
Volgens mij halen ze wel elke jaar de bekerfinale en eindigen 3/4de steeds, met leuk voetbal en mindere spelers. Iedere trainer bij PSV of ajaks heeft al 80% kans dat die in de top 3 eindigt, terwijl v/d Bron geen eendagsvlieg is en het al jaren zeer goed doet en het maximale er uit haalt. Kampioenstrainer automatisch de beste trainer maken is te makkelijk gewoon.
Op zich heb je daar gelijk in. Een kampioenschap hoeft niet meteen te betekenen dat je de beste trainer bent. Maar voor dit seizoen gaf niemand iets voor de kansen van PSV, maar uiteindelijk werd het met 10 punten voorsprong kampioen.
 
Op zich heb je daar gelijk in. Een kampioenschap hoeft niet meteen te betekenen dat je de beste trainer bent. Maar voor dit seizoen gaf niemand iets voor de kansen van PSV, maar uiteindelijk werd het met 10 punten voorsprong kampioen.
Het waren er op het einde nog maar 4.
 
Als het er niet uitziet, maar het zorgt ervoor dat je kampioen wordt, dan win je die prijs toch nog steeds terecht.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
v/d Brom is de enige die het 100% verdient, dat Cocu het krijgt is te makkelijk gegeven.
Je hebt net als vele van ons hier altijd veel kritiek geuit op onze spelers, of het nou Locadia was, Zoet, Bergwijn, Schwaab, Brenet of Luuk de Jong die je bijv ontzettend overschat vindt. Dan is het wat mij betreft een hele presentatie als je met zo een materiaal met grote overmacht kampioen wordt en dan ook nog in de wedstrijd tegen je directe concurrent. Vd Brom hoeft niets, alles mag, zoals nooit een topper hoeven te winnen.
 
v/d Brom is de enige die het 100% verdient, dat Cocu het krijgt is te makkelijk gegeven.
Als je naar de selectie van PSV kijkt, dan is het niet vanzelfsprekend dat je kampioen wordt. Alleen al het feit, dat je als coach het met middelmatige spelers moet doen, is een fantastische prestatie. Proficiat Philip, dik verdiend.
 
Als je naar de selectie van PSV kijkt, dan is het niet vanzelfsprekend dat je kampioen wordt. Alleen al het feit, dat je als coach het met middelmatige spelers moet doen, is een fantastische prestatie. Proficiat Philip, dik verdiend.

Exact, met een moeizame start met de legendarische zeperd tegen Osijek, een aantal uitgaande transfers die niet lukten, totaal geen linksback. En dan uiteindelijk op zo'n manier kampioen worden tegen het team met een transferwaarde van zo'n paar honderd miljoen. Dat is van een heel ander niveau dan een paar leuke wedstrijden spelen tegen Willem II, PEC of Groningen.
 
Mocht Cocu met Brands meegaan naar Everton dan hoop ik dat Van Bommel klaar is om het stokje over te nemen. Ik neem aan dat hij het diploma oefenmeester 1 heeft.
 
Zodra het WK in Rusland afgelopen is, komt het nieuws dat Cocu PSV verlaat en vertrekt naar Everton. En dan is de meest logische kandidaat, in mijn ogen de enige geschikte kandidaat voor PSV, natuurlijk Mark van Bommel en dan het liefst geassisteerd door zijn schoonvader Bert van Marwijk.
 
Zou mooi voor de club zijn zeker, Van Bommel is ook een echte PSV man met hart en nieren !

Ow god, weer een amateur aan het roer, leuk voor hem dat zijn hart en nieren in Eindhoven liggen, maar een andere ervaren trainer zal ook niet komen met de intentie om veel te verliezen. Als men niet leert hoe het met Cocu ging in zijn eerste jaar dan zal men het nooit leren. Dat het geluk Cocu mee zat en hij later ook wel wat echte trainerskwaliteiten liet zien is bewezen, maar zo'n scenario zal een andere beginner zeker niet hebben.

Men moet af van de PSV mensen only onzin, gewoon iemand met een goed CV halen die nu gewoon goed en op dreef is, + betaalbaar is + ooit wat bewezen heeft. Garanties heb je nooit maar toch meer kansen om er iets van te bakken. Waar het hart en de nieren van die trainer ligt maakt me geen bal uit, als die maar het beste er uit haalt.
 
Ow god, weer een amateur aan het roer, leuk voor hem dat zijn hart en nieren in Eindhoven liggen, maar een andere ervaren trainer zal ook niet komen met de intentie om veel te verliezen. Als men niet leert hoe het met Cocu ging in zijn eerste jaar dan zal men het nooit leren. Dat het geluk Cocu mee zat en hij later ook wel wat echte trainerskwaliteiten liet zien is bewezen, maar zo'n scenario zal een andere beginner zeker niet hebben.

Men moet af van de PSV mensen only onzin, gewoon iemand met een goed CV halen die nu gewoon goed en op dreef is, + betaalbaar is + ooit wat bewezen heeft. Garanties heb je nooit maar toch meer kansen om er iets van te bakken. Waar het hart en de nieren van die trainer ligt maakt me geen bal uit, als die maar het beste er uit haalt.
Met verschil dat Van Bommel een meester side-kick meebrengt: Van Marwijk. Dat is toch wat anders dan lobbes Brood of koorknaap Van der Weerden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan