Peter van Ooijen

Toch wel opvallend dat deze jongen opeens zo mee doet. Is me nooit opgevallen als men het over de grootste talenten van onze jeugd had. Maar blijkbaar ziet Dick het wel in hem zitten.

mischien groeit die er nu pas boven uit kan ook :) maar had ook nog niet veel van hem gehoord
 
Toch wel opvallend dat deze jongen opeens zo mee doet. Is me nooit opgevallen als men het over de grootste talenten van onze jeugd had. Maar blijkbaar ziet Dick het wel in hem zitten.

Misschien omdat als Engelaar en Toivonen vertrekken je geen enkele centrale middenvelder op de bank hebt zitten.
 
Toch wel opvallend dat deze jongen opeens zo mee doet. Is me nooit opgevallen als men het over de grootste talenten van onze jeugd had. Maar blijkbaar ziet Dick het wel in hem zitten.

Ergens heb ik het gevoel dat Advocaat iets recht wil zetten in Nederland omdat hij bekend staat als een resultaattrainer die geen oog heeft voor de jeugd. Locadia en Depay zijn al min of meer gebracht door Rutten. Van Ooijen wordt denk ik zijn 'project'. Maar ik heb nog te weinig gezien van deze jongen om er iets zinnigs over te zeggen. Jongens als Wuytens en Ojo zijn hem voor geweest en hebben het helaas niet gered. Hopen dat het iets is..

Misschien omdat als Engelaar en Toivonen vertrekken je geen enkele centrale middenvelder op de bank hebt zitten.

Heb sterk het vermoeden dat wanneer dat scenario zich aftekent dat Brands zowel Maher als Henriksen gaat halen. ;) Mocht Ooijen echt heel erg meevallen dan kan er wellicht één naan weggestreept worden.
 
Ergens heb ik het gevoel dat Advocaat iets recht wil zetten in Nederland omdat hij bekend staat als een resultaattrainer die geen oog heeft voor de jeugd. Locadia en Depay zijn al min of meer gebracht door Rutten. Van Ooijen wordt denk ik zijn 'project'. Maar ik heb nog te weinig gezien van deze jongen om er iets zinnigs over te zeggen. Jongens als Wuytens en Ojo zijn hem voor geweest en hebben het helaas niet gered. Hopen dat het iets is..

Ik vind dat Locadia en Depay absoluut niet zijn gebracht door Rutten. En in tegenstelling tot anderen vind ik Rutten ook erg conservatief op het gebied van de jeugd. Labyad werd veel te langzaam gebracht, en hetzelfde gebeurde weer met Depay. Pas onder Cocu kreeg hij écht speeltijd, en dat ging meteen geweldig.
 
Ik vind dat Locadia en Depay absoluut niet zijn gebracht door Rutten. En in tegenstelling tot anderen vind ik Rutten ook erg conservatief op het gebied van de jeugd. Labyad werd veel te langzaam gebracht, en hetzelfde gebeurde weer met Depay. Pas onder Cocu kreeg hij écht speeltijd, en dat ging meteen geweldig.

Eens! Hij voegde ze wel toe aan de selectie maar een echte kans kregen ze eigenlijk nooit van hem.
 
Kan 'ie ook hard zwemmen? Hij lijkt op Pieter van den Hoogenband.

Ik heb van Jacco Verhaeren begrepen dat het vooral je borstkast is die op die van van den Hoogenband moet lijken, wil je zo hard kunnen zwemmen.... helaas...:p
 
Ik hoop van wel, is hard nodig met dit weer.

:D. Nou, hier wordt het morgen 28 graden en dan ga ik het volgende doen. In de Rijn zwemmen. Toegevoegd filmpje is dejaarlijks opening (duizenden mensen springen er dan in), maar morgen is het een stukje rustiger. Meestal bij mooi weer zie je enkele tientallen mensen zich lekker mee laten drijven:

[video]http://youtu.be/etw08buVp_E[/video]
 
:D. Nou, hier wordt het morgen 28 graden en dan ga ik het volgende doen. In de Rijn zwemmen. Toegevoegd filmpje is dejaarlijks opening (duizenden mensen springen er dan in), maar morgen is het een stukje rustiger. Meestal bij mooi weer zie je enkele tientallen mensen zich lekker mee laten drijven:

[video]http://youtu.be/etw08buVp_E[/url]

Gek volk die Zwitsers: in Nederland doen we dat op 1 januari:shifty:
 
Laatst bewerkt:
Toch wel opvallend dat deze jongen opeens zo mee doet. Is me nooit opgevallen als men het over de grootste talenten van onze jeugd had. Maar blijkbaar ziet Dick het wel in hem zitten.

Hij viel me vorig jaar wel op na deze goal.
Vanaf 4:00 ongeveer, al zitten er wel meer prachtige goals in deze samenvatting.

Ben benieuwd naar deze jongen.
 
Toch wel opvallend dat deze jongen opeens zo mee doet. Is me nooit opgevallen als men het over de grootste talenten van onze jeugd had. Maar blijkbaar ziet Dick het wel in hem zitten.

Heb hem eenmaal aan het werk gezien op het bijveldje bij de Goffert bij Jong NEC tegen Jong PSV. Maakte toen een prachtgoal, maargoed, dat zegt niet veel.

Ah, bovenstaande post. Ik spot mezelf. :D
 
Heeft toch een beetje erg een homo hoofd, een Theo Lucius hoofd. Gaat het niet redden. Helaas. Geen jongen die je voorop ziet gaan in de strijd.
 
Speelde de eerste minuten wat te traag en te nonchalant, maar pakte het daarna uitstekend op met die goals nog niet eens meegerekend. Nu is het maar Zeta, maar hij heeft heel leuk gespeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan