PEC Zwolle - PSV | Zondag 29 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat mij betreft 3 ;lichtpuntjes vandaag: Ihattaren, Baumgartl en Hendrix. Zoet nog niet echt in actie hoeven komen en de rest is gewoon erg matig tot nu toe.

Hendrix laat meer zien dan Rosario. Wat mij betreft laat Van Bommel hem voorlopig weer even staan.
 
Ik denk niet dat die kans heel groot is, gezien de reacties tot nu toe van van Bommel. We hebben een brede selectie en vandaag kies ik voor deze jongen.
Vandaag kies ik voor deze jongen.....dat is dus nooit voor Lato, soms voor Boscagli en vaak genoeg voor Sadilek ....dat valt toch enorm op...
 
Rosario en Viergever weer de buitenbeentjes. Met name Rosario. Die speelt echt slecht en lijdt ene na andere balverlies
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Laat Zwolle maar meer dr uit komen, als wij dan ietsje scherper zijn in de tegenaanval dat komt t goed.
 
Wat is het toch enorm slordig. Eerst geeft Viergever de bal slordig weg, gevolgd door Dumfries en daarna Bruma die een bal niet aan de voet kan houden.
 
Thomas heeft al een aantal oefenwedstrijden gespeeld en als je hem niet opstelt krijgt hij nooit wedstrijdritme en kan je dat excuus blijven gebruiken. Sadilek is zeker geen overdrijving kan er helemaal niks van.
Ow wow een paar oefenwedstrijdjes. Thomas komt van Zwolle af dus het sws de vraag of hij het niveau aankan. Zeker na 1 jaar blessure leed. Tuurlijk hopelijk komt die er snel in. Maar je gaat sws ook niet even op stellen om wat wedstrijd ritme op te doen. Als Thomas nou van een daadwerkelijk hoog niveau af kwam dan zou je dat nog kunnen doen. Maar wag jij roept is pure oportunisme... en begrijp me niet verkeerd ik hoop dat Thomas ooit basisspeler word en gun hem het beste. Maar zo een jongen moet gewoon rustig gebracht worden. Plus ik twijfel wel of hij het niveau aan kan.

Ok. Dat kan dat je dat niets vind. Ik vind een beetje overdreven pessimistisch..

Overgins gaat de wedstrijd nog niet lekker.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan