PEC Zwolle - PSV | Zondag 29 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja idd ik blijf net zolang klagen tot ze eruit zij, het is pure armoede en vooral Thomas en Doan niet opstellen en allerergste Sadilek, niveau Telstar er in
Thomas echt net terug in training. Waarbij uberhaupt de vraag is wat zijn niveau is. Doan presteerde vorige wedstrijd niet beter dan Ihattaran bruma of bergwijn(per se).

Sadilek niveau Telstar is wel een hele grote ontzinnige overdrijving. Dat hij geen linksback is klopt maar hij doet het daar vaak wel oke. Kennelijk lato slechter.
 
Thomas echt net terug in training. Waarbij uberhaupt de vraag is wat zijn niveau is. Doan presteerde vorige wedstrijd niet beter dan Ihattaran bruma of bergwijn(per se).

Sadilek niveau Telstar is wel een hele grote ontzinnige overdrijving. Dat hij geen linksback is klopt maar hij doet het daar vaak wel oke. Kennelijk lato slechter.

Thomas heeft al een aantal oefenwedstrijden gespeeld en als je hem niet opstelt krijgt hij nooit wedstrijdritme en kan je dat excuus blijven gebruiken. Sadilek is zeker geen overdrijving kan er helemaal niks van.
 
Thomas heeft al een aantal oefenwedstrijden gespeeld en als je hem niet opstelt krijgt hij nooit wedstrijdritme en kan je dat excuus blijven gebruiken. Sadilek is zeker geen overdrijving kan er helemaal niks van.

Klopt, Rosario en Hendrix voegen echt helemaal niks toe aan dit elftal dus kan je net zo goed Thomas erin zetten en dan zien we het wel.
 
Wanneer gaan JDJ en Van Bommel nu eindelijk eens ruiterlijk toegeven dat de beide aankopen op de linksbackpositie gigantische miskopen zijn en dat er daarom maar steeds als noodmaatregel gekozen wordt voor Sadilek, een middenvelder die uit pure wanhoop omgebouwd wordt tot linksback....hoe deskundig zijn onze scouts die zelfs 2 linksbacks adviseren als aanwinst voor het nieuwe seizoen, die beiden na ruim 2 maanden ongeschikt blijken....
 
Wel jammer dat bij n countermogelijkheid we 3x op rij de bal achter de man weten te spelen.
 
Wat mij betreft 3 ;lichtpuntjes vandaag: Ihattaren, Baumgartl en Hendrix. Zoet nog niet echt in actie hoeven komen en de rest is gewoon erg matig tot nu toe.
 
Wanneer gaan JDJ en Van Bommel nu eindelijk eens ruiterlijk toegeven dat de beide aankopen op de linksbackpositie gigantische miskopen zijn en dat er daarom maar steeds als noodmaatregel gekozen wordt voor Sadilek, een middenvelder die uit pure wanhoop omgebouwd wordt tot linksback....hoe deskundig zijn onze scouts die zelfs 2 linksbacks adviseren als aanwinst voor het nieuwe seizoen, die beiden na ruim 2 maanden ongeschikt blijken....
Ik denk niet dat die kans heel groot is, gezien de reacties tot nu toe van van Bommel. We hebben een brede selectie en vandaag kies ik voor deze jongen.
 
Ach, in Zwolle hebbem we meestal meer dan 90 minuten nodig maar t komt over het algemeen wel goed.
Wel een heel slecht veld zeg tijd om minimale eisen te gaan stellen aan dat plastic en als die er al zijn die eens te verhogen. T ziet er gewoon niet uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan