Phillip Cocu
Clubicoon
Ajax won met 5-1 moeten we er nog eentje maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb Ziggo en geen Fox Sports, maar bij Ziggo is nu Fox Sports 1 gratis. Zenden ze PSV op 2 uit...Jullie? Voor welke club bende gij bende voor Helmond sport?
Sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.Ik hebxZiggo en geen Fox Sports, maar bij Ziggo is nu Fox Sports 1 gratis. Zenden ze PSV op 2 uit...
Moeten is een groot woord.. we zijn bij deze stand koploper..Ajax won met 5-1 moeten we er nog eentje maken
Zeker, zet je niet zo 1,2,3 van de bal, goede pass in huis en heeft ook nog eens een aantal goede onderschepping laten zien.Wat een beer is die Sangare ook
Vandaag niet. In Europa of tegen de concurrentie wel. Graag Kim erbij.Sangaré is wel een erg lekkere speler om als slot op de deur te houden. Dan hoeft onze CV ook niet zo goed te zijn, omdat de bal er niet zal komen
Zitten met hun hoofden allemaal al in Spanje.
Als hij ook nog die passing gaat krijgen waar hij om geroemd wordt, dan is het wel een big fish hoor.Sangaré is wel een erg lekkere speler om als slot op de deur te houden. Dan hoeft onze CV ook niet zo goed te zijn, omdat de bal er niet zal komen
Het zijn lullo's bij Fox.. maar na 31 december bestaat dat niet meer.. is het Disney... zal wel niet beter wordenMadueke beetje te jeugdig in deze actie
Sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.
Nu weer niet!Goed ingreep Baum
Ja inderdaad.Goed ingreep Baum
Zowel Ajax als PSV hebben nu 11 voor en 3 tegen.Ajax won met 5-1 moeten we er nog eentje maken