PEC Zwolle - PSV | Zondag 15 mei | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wellicht is Schmidt ook schuldig aan de aanslag in Amerika?
Geen idee, als die man in de avonduren op het darkweb in duistere chatrooms rare ideeën verspreid dan is dat mogelijk. Maar lijkt mij vergezocht.

Schmidt heeft een aantal zaken echt wel goed gedaan, maar spelers goed een counter laten uitvoeren zit daar niet bij.

Kan ook aan t spelersmateriaal liggen, zeg nl niet dat Schmidt de oorzaak is, maar noem zijn naam als duiding van het tijdvak.
 
De gegenpressung was indrukwekkend. Dat zal ik nooit vergeten, geweldig wat we gezien hebben de afgelopen twee jaar. Ook die topwedstrijden, man iedere tegenstander werd weggespeeld.
Als je Schmidt zo slecht vindt, vrees ik dat je nog moeilijke jaren tegemoet gaat als PSV-supporter.
 
Geen teksten waar je in België mee wegkomt.
In de katholieke kerk ook niet meer.

Maar omdat kindergedoe niet per se religeus of geografisch geënt is, verwacht ik dat er ergens wel weer een beerput zal opengaan bij de Gereformeerden, Islamieten, Duitsers en Noren. Het is maar net hoe stevig die deksel vastzit

Even wat anders: ik heb toch net een partijtje heerlijke Indonesische gerechten naar binnen gefrommeld. Potdik nu. Vies vet vol: ik en niet het eten zelf. Maar lekker.
 
Vervelend vak he jongens voetballer zijn. Echt een opgave om nog even 90 minuten gas te geven voor dat hongerloontje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan