Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Maarre zitten Bakayoko en Madueke elkaar niet in de weg? Verder eensRomero, Seelt, Oppegard, Bakayoko en Madueke graag veel speeltijd.
Anders krijg je een niet om aan te gluren potje ben ik bang.
We krijgen ook het toetje in de psv stijl. Pec speelt vrijuit en willen zich bewijzen. Zet maar gewoon je beste 11 erin en wissel wat als het kan.Romero, Seelt, Oppegard, Bakayoko en Madueke graag veel speeltijd.
Anders krijg je een niet om aan te gluren potje ben ik bang.
Rubber.. stuitert lekker door als spelers vallen..Ligt daar inmiddels gras in of nog steeds plastic? Met plastic zou ik iig gakpo, romero en madueke thuis laten
Ik lees dat Zwolle 2 jaar terug is overgegaan op gewoon gras, in 2021 gedwongen naar een hybride vorm is gegaan, of dat de meest actuele situatie is weet ik dan weer niet.Bakayoko, graag. Romero (op kunstgras met zijn gewrichten en spieren), nee. Ik zie Romero heel graag in de spits, maar laten we hem beschermen voor de eventuele consequenties. Zie hem namelijk zo weer geblesseerd raken. Kan overigens ook op natuurgras door een net iets te grote grasspriet..![]()
Een "hybride" mat. PEC Zwolle stapte in de zomer van 2020 over van kunstgras naar gras, maar het gras dat er in de eerste seizoenshelft van 2020-2021 lag, was zó slecht dat er iets moest gebeuren. In de winterstop heeft de club het hersteld, door een deel van het mat te vervangen met nepgras, waardoor er een zogenoemde 'hybride' mat ligt.Ligt daar inmiddels gras in of nog steeds plastic? Met plastic zou ik iig gakpo, romero en madueke thuis laten
Zonnige zondag middag, 27 graden en met een heerlijke Desperado naar een voetbal wedstrijd kijken.Heel veel bewondering voor de mensen die nog iets positiefs kunnen halen uit deze wedstrijd…ik krijg het echt niet voor elkaar![]()
Ik kan me er ook wel op verheugen. Hopelijk veel minuten voor Bakayoko.Zonnige zondag middag, 27 graden en met een heerlijke Desperado naar een voetbal wedstrijd kijken.
Helemaal top toch?
Yeah league over with, but its still PSV. I'll always be happy to watch them play regardless of the situation. They run in my blood so to speak lol.A lot of admiration for the people who can still get something positive out of this competition...I really can't get it done![]()
Waarom? Er staat toch niks meer op het spel nu? Het is een wedstrijd om des keizers baard..
We krijgen ook het toetje in de psv stijl. Pec speelt vrijuit en willen zich bewijzen. Zet maar gewoon je beste 11 erin en wissel wat als het kan.
Precies, het is mooier om een schakelprogramna te kijken en het degradatie voetbal te kijken. De rest zal wel. Al hoop ik natuurlijk wel dat we gewoon winnen! Maar dat hoop ik altijdWaarom? Er staat toch niks meer op het spel nu? Het is een wedstrijd om des keizers baard.