PEC Zwolle - PSV | Zondag 15 mei | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies, het is mooier om een schakelprogramna te kijken en het degradatie voetbal te kijken. De rest zal wel. Al hoop ik natuurlijk wel dat we gewoon winnen! Maar dat hoop ik altijd
Van de week gewoon 2 schermen. PSV op tv en schakelprogramma op laptop.
 
Just want to win to have some good vibes going into the offseason. Don't really care how we do it. Prediction wise I will say a 4-1 win.
Must say I don't care at all what this game brings. I'm mostly looking forward to the effect 'Van te Man' will have on the squad. I really hope there will be some new found fighting spirit. The -not so- great Rinus Michels once said 'Football is war!'. We need more of that.
 
Eredivisie is net het songfestival de winnaar is vooraf bekend. Afzwaai wedstrijd en afscheid van de Duitste speelstijl Dat is het enige goede aan deze pot.
 
FSpAmYpXsAA_V9I


De laatste van het seizoen.
Het had zo mooi kunnen zijn. :CENSORED:
 
In een ander universum waar de zijlijn nog op dezelfde plek zit en hands nog geen hands was, kon PSV vandaag kampioen worden.
 
Triest dat die Bruma weer speelt. Waarom niet Romero in de spits, Bakayoko vanaf rechts, Seelt naast Teze zodat Guti naast Sangare kan spelen en Veerman of Gotze op 10.

Ongelooflijk. Ach, ik ga me weinig druk maken. Daar is het weer te lekker voor. Erg blij dat het na 90 minuten over is met Schmidt.
 
Ja, klopt. Want Schmidt is echt een klootzak die de jeugd niet de kans geeft om zich te ontwikkelen en reservespelers geen speeltijd gunt. Vandaar ook het record van 21 verschillende doelpuntenmakers, de stormachtige ontwikkeling van vele talenten en de beoogde basisplaats van Romero voor zijn blessure.
Ja dit zeg ik dus totaal niet, maar leuk dat je het zo verdraaid. Vaak genoeg gezegd dat Schmidt jongens als Teze, Mauro, Boscagli, Madueke, Gakpo, vertessen naar het niveau heeft gebracht waar ze nu zijn. Alleen de generatie daarna Bakayoko, Seelt, vos mogen van mij wel wat meer minuten krijgen en vooral als je zo’n wedstrijd hebt. En wat romero betreft die is al sinds 13 maart terug en heeft maar 2 invalbeurten in het eerste gehad.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan