Patrick van Aanholt (V) gehuurd van Galatasaray

PvA is echt niet onze topper, maar zó slecht als hij overal wordt neergezet is het ook niet. Hij is voortdurend gevaarlijk en als er straks wel een paar strakke ballen worden binnengetikt is hij ook qua assists goed bezig. Denk dat hij in de groep ook een belangrijke leider is tot zover ik dat van de buitenkant kan zien.

Het lijkt er op dat we gewoon weer ons jaarlijkse pispaaltje aan het zoeken zijn (samen met Ramalho) die kunnen dan uberhaupt niks goed doen. Iedereen speelt wel eens een mindere pot, blijft mensenwerk. Ik vermoed dat dit weer een Rosario, Teze, Maher, Wijnaldum (begin) verhaal wordt om lekker af te zeiken om het afzeiken
 
PvA is echt niet onze topper, maar zó slecht als hij overal wordt neergezet is het ook niet. Hij is voortdurend gevaarlijk en als er straks wel een paar strakke ballen worden binnengetikt is hij ook qua assists goed bezig. Denk dat hij in de groep ook een belangrijke leider is tot zover ik dat van de buitenkant kan zien.

Het lijkt er op dat we gewoon weer ons jaarlijkse pispaaltje aan het zoeken zijn (samen met Ramalho) die kunnen dan uberhaupt niks goed doen. Iedereen speelt wel eens een mindere pot, blijft mensenwerk. Ik vermoed dat dit weer een Rosario, Teze, Maher, Wijnaldum (begin) verhaal wordt om lekker af te zeiken om het afzeiken
Onzin. Hij laat zich met een keer blazen aan de kant zetten en gaat niet als een vent kopduels aan. Hij loopt idd een aantal keer leuk mee naar voren om het vervolgens weer te verklooien zodra hij de bal raakt.

Van Aanholt moet ff een paar tandjes bijschakelen anders staat hij er zo naast
 
PvA is echt niet onze topper, maar zó slecht als hij overal wordt neergezet is het ook niet. Hij is voortdurend gevaarlijk en als er straks wel een paar strakke ballen worden binnengetikt is hij ook qua assists goed bezig. Denk dat hij in de groep ook een belangrijke leider is tot zover ik dat van de buitenkant kan zien.

Het lijkt er op dat we gewoon weer ons jaarlijkse pispaaltje aan het zoeken zijn (samen met Ramalho) die kunnen dan uberhaupt niks goed doen. Iedereen speelt wel eens een mindere pot, blijft mensenwerk. Ik vermoed dat dit weer een Rosario, Teze, Maher, Wijnaldum (begin) verhaal wordt om lekker af te zeiken om het afzeiken
Hij is heel gevaarlijk met zijn snelheid en zijn wisselwerking met Noa. Maar hij verprutst het ook vaak. Als tegenstander zul je hem goed vinden, als medestander matig.

Bovendien is hij verdedigend een 5. Soms een goeie actie en wel snelheid / uithoudingsvermogen. Maar thats it. Geen gogme.
 
Ik snap het beeld maar gisteren bijvoorbeeld lieten in de eerste helft zowel Veerman als Sangare keer op keer hun man lopen. Bij de goal van Vitesse, idem met Vertessen. Door zaken als dit komen de verdedigers al gauw in de problemen en lijkt het alsof het allemaal daar ligt. Terwijl het veel breder getrokken moet worden
 
PvA is echt niet onze topper, maar zó slecht als hij overal wordt neergezet is het ook niet. Hij is voortdurend gevaarlijk en als er straks wel een paar strakke ballen worden binnengetikt is hij ook qua assists goed bezig. Denk dat hij in de groep ook een belangrijke leider is tot zover ik dat van de buitenkant kan zien.

Het lijkt er op dat we gewoon weer ons jaarlijkse pispaaltje aan het zoeken zijn (samen met Ramalho) die kunnen dan uberhaupt niks goed doen. Iedereen speelt wel eens een mindere pot, blijft mensenwerk. Ik vermoed dat dit weer een Rosario, Teze, Maher, Wijnaldum (begin) verhaal wordt om lekker af te zeiken om het afzeiken
Aanvallend is hij prima, maar verdedigend is hij gewoon dramatisch. Gisteren ook weer, hoe makkelijk hij zich tegelijk met Veerman in de luren liet leggen door die aanvaller van Vitesse. In de samenvatting op volgens mij 1:50; moet je maar eens kijken. Maar hij staat verdedigend ook bijna altijd uit positie, raakt zijn mannetje kwijt en is dramatisch slecht bij corners.
 
Aanvallend is hij prima, maar verdedigend is hij gewoon dramatisch. Gisteren ook weer, hoe makkelijk hij zich tegelijk met Veerman in de luren liet leggen door die aanvaller van Vitesse. In de samenvatting op volgens mij 1:50; moet je maar eens kijken. Maar hij staat verdedigend ook bijna altijd uit positie, raakt zijn mannetje kwijt en is dramatisch slecht bij corners.
Inderdaad...en daarom moet Stewart ook een ervaren linksback halen als directe concurrent voor Van Aanholt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan