Pablo Rosario (M)

PSV wil graag een marktconform bedrag. Dat zou dan rond de zes miljoen moeten zijn als ik het goed begrijp. Prima. Hier gaat de spreekwoordelijke vlag uit wanneer het zover is.
 
Nou, niks mis met die jongen.zeikt nooit en ken echt wel wat. Vindt hem echt iets voor de Belgische competitie. Mocht hij naar de Franse gaan hoop ik wel dat hij het redt. Is toch wel erg fysiek daar.
 
images
GI115TR_1.jpg
 
En dan in een ploeg met die omhoog gevallen Kluivert en de schoonzoon van FdB.
Mooi, allemaal in 1 team.
Kan ik het hele boeltje in 1 klap overslaan.
 
Ondanks dat ik vind dat Rosario hier zeker ondergewaardeerd wordt en dat Rosario vaak als pispaaltje te kijk wordt gezet denk ik dat het voor beide een goede transfer is op dit moment. Ik denk dat hem een transfer goed zal doen en denk dat het voor PSV ook een goed moment is om door te schakelen. Anyway ik gun Pablo het beste

succes bij Nice!
 
Zou toch wel netjes zijn. Voor een paar ton aangetrokken en dan voor 5-7 miljoen weg, terwijl hij toch geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten.

Hij heeft zijn goede periodes gehad, maar nooit doorgepakt. Dat hij speelde was vooral omdat we nooit een andere speler hadden die de rol van defensieve middenvelder goed kon invullen. Uiteindelijk is hij voor mij een toonbeeld van net niet. Verdedigend zijn momenten, maar ook te vaak wijfelend. Voetballend mooie ballen te vaak afgewisseld met te makkelijk ingeleverde ballen. Periodes van lekker vooruit spelen afgewisseld met schuchtere tikkie breed/terug fases. Het is zo'n voetballer waarover je heel lang in verwarring kunt zijn of hij het nou wel of niet is; of er nog meer in het vat zit of dat dit het is.

Voor op de bank geen slechte speler, maar dat zal hij nu niet meer accepteren. Voor iedereen is een vertrek het beste. PSV gaat hem niet missen. Dat zeg ik niet om hem te bashen. Hij us gewoon vlees noch vis.

Vooruit dan; die goal tegen Inter. Die zal mij bijblijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan