Pablo Rosario (M)

Malle Pietje

Routinier
Serieus, ongeveer net zo oud als Rosario, spreekt geen Nederlands, speelt nog geen half jaar bij PSV, niet onomstreden. Zou ik een hele rare keuze vinden
Leeftijd vind ik in principe geen rol spelen, hoewel het praktisch samen valt met volwassenheid. Hoe lang iemand bij de club speelt, speelt m.i. alleen een rol bij vergelijkbare geschiktheid: dan is er iemand met 'oudste rechten'. Onomstreden is niemand m.i. Het elftal heeft geen leiders, dat is m.i. onderdeel van het probleem.

Mikasa

Internationale Legende
Leeftijd vind ik in principe geen rol spelen, hoewel het praktisch samen valt met volwassenheid. Hoe lang iemand bij de club speelt, speelt m.i. alleen een rol bij vergelijkbare geschiktheid: dan is er iemand met 'oudste rechten'. Onomstreden is niemand m.i. Het elftal heeft geen leiders, dat is m.i. onderdeel van het probleem.
Er is in de hele selectie geen onomstreden basisspeler, die aan die eisen voldoet.

• Leuk
Reactions: IPF

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Nou orakel, kom maar met suggestie dan die voldoet aan jouw criteria: leidinggevende capaciteiten, uitstraling en winnaarsmentaliteit.... ik begrijp dat jij zonder aanvoerder wilt spelen?
Jouw voorstel was mijn inziens het slechtste voorstel dat je kon doen, orakel of niet... Beter Rosario laten groeien in zijn rol dan een nieuwe speler die zijn transfersom totaal niet kan waarmaken, nu nog alleen Duits spreekt en zo nu en dan wordt gepasseerd, de aanvoerder maken.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Volgens mij is Dumfries de enige die verstandige teksten biedt. Ik zie in hem geen aanvoerder, maar het wel degene die het voortouw neemt met realistische conclusies.

Hij is tactische gezien niet al te sterk, maar zet zich altijd 100% voor de club in. En eerlijk gezegd, zo praat hij ook. Iemand met het hart op de tong. Zal zeker mooie quotes opleveren, maar durf niet te zeggen of hij geschikt is als aanvoerder.
Nu zegt Pablo wel heel weinig, dus iemand anders voor de camera zou fijn zijn. Als Ibi niet op regelmatige basis gaat spelen, lijkt Malen me een goede oplossing.

Kruspe

Administrator
Administrator
Ligt er toch echt aan wat Atalanta wil betalen. Moet toch wel tegen de 10m opbrengen zou ik denken?
Als je Rosario voor tien miljoen verkoopt, dan pleit ik voor een bezetting van het Philips Stadion en de Herdgang.

Dat is wat we hebben betaald voor waardeloos spul als Baumgartl en Doan... En nog minder dan Bruma.

Jong, international, heeft alles wat een moderne middenvelder nodig heeft en ondanks een dipje ijzersterk bewezen op internationaal topniveau.

Davitamonnetje

Routinier
Als je Rosario voor tien miljoen verkoopt, dan pleit ik voor een bezetting van het Philips Stadion en de Herdgang.

Dat is wat we hebben betaald voor waardeloos spul als Baumgartl en Doan... En nog minder dan Bruma.

Jong, international, heeft alles wat een moderne middenvelder nodig heeft en ondanks een dipje ijzersterk bewezen op internationaal topniveau.
In tijden van vele cynische posts weet ik niet meer of deze cynisch is of niet 🤣😝

rico

Trainer Coach

Ik zeg ook minimaal 10m, mag ook veel meer. Ik zou hem persoonlijk ook niet wegdoen voor onder de 20-25m, maar dat gaat niet gebeuren

Ongezouten

Assistent Bondscoach

PSV is dan ook de enige domme idiote club die uberhaupt al geinteresseerd was in Baumgartl en Bruma, en er zo'n zakken geld voor over had dat zelfs de Duitse clubs en media stomverbaasd waren

Bovenaan Onderaan