Pablo Rosario (M)

Volgens mij is Dumfries de enige die verstandige teksten biedt. Ik zie in hem geen aanvoerder, maar het wel degene die het voortouw neemt met realistische conclusies.

Hij is tactische gezien niet al te sterk, maar zet zich altijd 100% voor de club in. En eerlijk gezegd, zo praat hij ook. Iemand met het hart op de tong. Zal zeker mooie quotes opleveren, maar durf niet te zeggen of hij geschikt is als aanvoerder.
Nu zegt Pablo wel heel weinig, dus iemand anders voor de camera zou fijn zijn. Als Ibi niet op regelmatige basis gaat spelen, lijkt Malen me een goede oplossing.
 
Ligt er toch echt aan wat Atalanta wil betalen. Moet toch wel tegen de 10m opbrengen zou ik denken?
Als je Rosario voor tien miljoen verkoopt, dan pleit ik voor een bezetting van het Philips Stadion en de Herdgang.

Dat is wat we hebben betaald voor waardeloos spul als Baumgartl en Doan... En nog minder dan Bruma.

Jong, international, heeft alles wat een moderne middenvelder nodig heeft en ondanks een dipje ijzersterk bewezen op internationaal topniveau.
 
Als je Rosario voor tien miljoen verkoopt, dan pleit ik voor een bezetting van het Philips Stadion en de Herdgang.

Dat is wat we hebben betaald voor waardeloos spul als Baumgartl en Doan... En nog minder dan Bruma.

Jong, international, heeft alles wat een moderne middenvelder nodig heeft en ondanks een dipje ijzersterk bewezen op internationaal topniveau.
In tijden van vele cynische posts weet ik niet meer of deze cynisch is of niet 🤣😝
 
Als je Rosario voor tien miljoen verkoopt, dan pleit ik voor een bezetting van het Philips Stadion en de Herdgang.

Dat is wat we hebben betaald voor waardeloos spul als Baumgartl en Doan... En nog minder dan Bruma.

Jong, international, heeft alles wat een moderne middenvelder nodig heeft en ondanks een dipje ijzersterk bewezen op internationaal topniveau.
Ik zeg ook minimaal 10m, mag ook veel meer. Ik zou hem persoonlijk ook niet wegdoen voor onder de 20-25m, maar dat gaat niet gebeuren
 
Als je Rosario voor tien miljoen verkoopt, dan pleit ik voor een bezetting van het Philips Stadion en de Herdgang.

Dat is wat we hebben betaald voor waardeloos spul als Baumgartl en Doan... En nog minder dan Bruma.

Jong, international, heeft alles wat een moderne middenvelder nodig heeft en ondanks een dipje ijzersterk bewezen op internationaal topniveau.


PSV is dan ook de enige domme idiote club die uberhaupt al geinteresseerd was in Baumgartl en Bruma, en er zo'n zakken geld voor over had dat zelfs de Duitse clubs en media stomverbaasd waren
 
Als ik Mark was zou ik twee dingen doen:

1. Stuur Rosario maar extra naar de krachttraining (misschien zelfs wel een mental coach o.i.d.). In duels is hij gewoon nog teveel een mietje terwijl dat helemaal niet nodig is, hij is 1.88 lang met een beetje extra spiermassa/zelfvertrouwen zouden die kleine middenveldertjes in de Eredivisie bang moeten worden van Rosario. Misschien valt hij zelfs nog wel om te trainen tot een goede centrale verdediger.

2. Verplicht hem om iedere bal op de training vooruit te spelen. Dit zal ook wel een stukje vertrouwen zijn dat hij al een tijd mist maar het moet gewoon gewenning worden om iedere bal vooruit te willen spelen. Natuurlijk moet er wel eens een balletje terug maar minder vaak en met minder getreuzel mag wel.

Ik denk echt dat hij nog wel een goede speler kan worden.
 
Als ik Mark was zou ik twee dingen doen:

1. Stuur Rosario maar extra naar de krachttraining (misschien zelfs wel een mental coach o.i.d.). In duels is hij gewoon nog teveel een mietje terwijl dat helemaal niet nodig is, hij is 1.88 lang met een beetje extra spiermassa/zelfvertrouwen zouden die kleine middenveldertjes in de Eredivisie bang moeten worden van Rosario. Misschien valt hij zelfs nog wel om te trainen tot een goede centrale verdediger.

2. Verplicht hem om iedere bal op de training vooruit te spelen. Dit zal ook wel een stukje vertrouwen zijn dat hij al een tijd mist maar het moet gewoon gewenning worden om iedere bal vooruit te willen spelen. Natuurlijk moet er wel eens een balletje terug maar minder vaak en met minder getreuzel mag wel.

Ik denk echt dat hij nog wel een goede speler kan worden.

Volledig mee eens , het is blijkbaar een OPDRACHT van MVB om altijd eerst achterwaarts te draaien en te breien Het is heus niet alleen Rosario die hervalt hierin . Gisteren was er beterschap doch we teren gewoon nog steeds op het talent en de flitsen van vooral Bergwijn en Fortuna was gisteren niet bepaald een waardemeter integendeel zelfs.
 
Produkt nicht für den Einzelverkauf bestimmt.
(enkel in combinatie mogelijk met: Lato, Sadidek, Hendrix, Zoet, John de Jong, Luckassen, Boscagli, Bruma, Ruiter, Teze)

ps: betaling per tikkie is mogelijk!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan