Overige Oud-Spelers

Onze oude legend en een van de beste spelers die ik ooit in een PSV shirt gezien heb - dat moet wel Aziz Behich zijn - gaat samen met Ronaldo in Saoudi spelen. Eindelijk zal zijn volledoge potentie tot volle wasdom komen, wanneer hij omringd wordt door het hoogst haalbare.
Ik spurtte naar dit topic toen ik ‘t las, maar je was me voor. Nog dagelijks denk ik aan de myth en de legend Aziz Behich
 
Adil Ramzi wordt de nieuwe bondscoach van Oranje onder 18. Ramzi werd een half jaar geleden ontslagen bij Wydad AC toen hij vierde stond op vier punten achterstand van de koploper met 2 duels minder gespeeld, nu staan ze met een nieuwe coach overigens nog steeds vierde maar nu op 23 punten achterstand :lmao:

Anywayyy, een mooie nieuwe baan voor Adil!
 
Adil Ramzi wordt de nieuwe bondscoach van Oranje onder 18. Ramzi werd een half jaar geleden ontslagen bij Wydad AC toen hij vierde stond op vier punten achterstand van de koploper met 2 duels minder gespeeld, nu staan ze met een nieuwe coach overigens nog steeds vierde maar nu op 23 punten achterstand :lmao:

Anywayyy, een mooie nieuwe baan voor Adil!
Mooie move voor m, wie weet kan ie na 5 jaar Bosz weer in EHV komen.
 
Adil Ramzi wordt de nieuwe bondscoach van Oranje onder 18. Ramzi werd een half jaar geleden ontslagen bij Wydad AC toen hij vierde stond op vier punten achterstand van de koploper met 2 duels minder gespeeld, nu staan ze met een nieuwe coach overigens nog steeds vierde maar nu op 23 punten achterstand :lmao:

Anywayyy, een mooie nieuwe baan voor Adil!
Serieus? Rare lui bij Wydad.

Leuk dat ze hem in Nederland niet vergeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan