Overige Nationale Teams

En is de door Ralf genoemde 40 dan ook juist? Heb zelf gekeken, net iets minder, 36 als ik t goed heb

Zou dan ruim 1 op 3 zijn in Europa. Is dat zo slecht voor een spits bij PSV wat in die 4 seizoenen in CL speelde?
Ja 40 wedstrijden 13 goals. Dus Ralf heeft het goed en jij niet. ;)
24 wedstrijden Champions League ... 3 goals
16 wedstrijden UEFA Cup ... 10 goals
 
Dus een hartaanval wegens oververhitting door schandalige werkomstandigheden moeten we als een natuurlijke dood zien? Is immers geen ongeluk.

Dus alle hartaanvallen in Nederland moeten we ook een onderliggende oorzaak achter gaan zoeken? Dat is wat je hiermee impliceeert.
 
Nee dat impliceer ik niet.

Wat impliceer je dan als ik een natuurlijke aantal uit Nederland tegenover hetzelfde natuurlijke aantal daar zet en je het alsnog linkt aan de werkomstandigheden?

Nog maals de 6500 zijn alle dode expats over de gehele periode sinds de toewijzing van het wk, en mijn bovenstaande getal is vergeleken met het aantal doden in Nederland door een hartaanval. Dus ook alle natuurlijke hartaanvallen, kankerpatienten, auto ongelukken, zelfmoorden en hersenbloedingen. Dat infantino dit aantal openlijk in twijfels trekt als aantal doden door de stadionbouw is correct, Al trekt hij het weer iets te extreem door. En strookt ook met jouw artikel waar jij naar linkt.
 
Ze gaan 2 x 15 minuten verlengen en daarna als het dan nog gelijk is naar de Penaltyserie. :D
 
Egypte wisselt de keeper. 1e keeper Gabaski is geblesseerd.
Reservekeeper Sobhi maakt zijn debuut en moet wellicht straks bij de Penaltyreeks in de goal
staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan