Retro
Assistent Coach
Lange arm van Loch NessVanuit Schotland, via een heel ingewikkeld formulier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lange arm van Loch NessVanuit Schotland, via een heel ingewikkeld formulier
Je zou juist kunnen stellen dat alle extreme partijen juist goed zijn voor de Nederlandse politiek aangezien zij het midden in balans houden. Volgens mij heet dat het raam van Overton?De rest van het spectrum is echt extreem links aan worden en alles wat extreem is, is niet goed qua politiek.
Ja samen met de BBB.10 zetels bij de laatste Ipsos-peiling, zou zomaar interessant kunnen zijn voor een coalitie
D'r zijn in de provincie bijzondere coalities gevormd, maar deze acht ik op voorhand uitgesloten jaJa samen met de BBB.
Nogmaals: Ik stem Volt, vooral om hun progressieve denken. Ik wil dat mijn dochter een goeie toekomst krijgt.
Wat gaat Geert voor je doen dan?Ik deed altijd partij voor de dieren, maar dat is meer een sympathieke stem dan iets relevants, dit jaar gaan er 4 stemmen hier naar Geertje, (mogelijk) de beste optie voor mijn toekomstige portemonnee. Al zijn gelul over moslims hoef je niet bang voor te zijn of op stemmen puur voor dat, daar zal die nooit iets mee kunnen dus daar ligt ik niet van wakker.
Als het CDA niet zo anti-Islam was geweest dan hadden ze zeker in deze tijd een enorm potentieel aan achterban onder de Nederlanse moslims. Veel vergelijkbare belangen namelijk: rechten op vrijheid van religie en onderwijs staat enorm onder druk de laatste jaren, ethische kwesties, gezin als hoeksteen etc. Ik begrijp niet waarom christelijke partijen zich zo stevig afzetten tegen moslims terwijl ze veel meer gemeen met elkaar hebben dan bijvoorbeeld met liberale partijen.
Er zijn bijna 8 mln huishoudens in Nederland waarvan dik 3mln alleenstaanden. Bijna de helft van alle huishoudens is geen gezin. Dus die hoeksteen is er dan wel eentje zonder cement.Als het CDA niet zo anti-Islam was geweest dan hadden ze zeker in deze tijd een enorm potentieel aan achterban onder de Nederlanse moslims. Veel vergelijkbare belangen namelijk: rechten op vrijheid van religie en onderwijs staat enorm onder druk de laatste jaren, ethische kwesties, gezin als hoeksteen etc. Ik begrijp niet waarom christelijke partijen zich zo stevig afzetten tegen moslims terwijl ze veel meer gemeen met elkaar hebben dan bijvoorbeeld met liberale partijen.
Dilan lijkt het te worden, al las ik ook dat ze veel verwachten van dat raadslid uit Rotjeknor. Die op dat paard.Ik zie onze Turkse vriendin wel de nieuwe premier worden. Rutte wist natuurlijk al een tijdje dat ie ging stoppen en laat dan zien zogenaamd rechtlijnig te zijn als het over asiel gaat. Dit blijft bij veel rechtse stemmers hangen waardoor de VVD straks weer wat extra stemmen mee snoept. Tel daar de die-hard VVD‘ers en de mensen die graag een vrouwelijke premier zien bij op en ze zijn weer de grootste.
Nou, tot zover mijn glazen bol.
Nexit, moskeeën sluiten en Marokkanen in knieschijven schieten.Wat gaat Geert voor je doen dan?
Zelf weet ik het echt niet.
Wat gaat Geert voor je doen dan?
Zelf weet ik het echt niet.
Wat voor dingen zijn dat dan?Dingen die hij belooft, voor het publiek, zijn vaak voordeliger dan wie dan ook uit de politiek. De rest brand hun vingers niet aan hoop geven of brengt alleen negatief nieuws, Geertje heeft vaak dingen waar ik dan als persoon financieel van kan profiteren. Heb ik meer aan dan de loze bullshit van de rest, dus mijn keuze gaat puur op eigen (mogelijk financiële) belangen
Zoals dat Geert beloofde dat de AOW-leeftijd niet zou stijgen, maar dat uit t raam gooide toen ie gedoogsteun gaf aan VVD-CDA?Dingen die hij belooft, voor het publiek, zijn vaak voordeliger dan wie dan ook uit de politiek. De rest brand hun vingers niet aan hoop geven of brengt alleen negatief nieuws, Geertje heeft vaak dingen waar ik dan als persoon financieel van kan profiteren. Heb ik meer aan dan de loze bullshit van de rest, dus mijn keuze gaat puur op eigen (mogelijk financiële) belangen
Dan kan Derksen langer werken en meer verdienen dan zijn karige pensioentje.Zoals dat Geert beloofde dat de AOW-leeftijd niet zou stijgen, maar dat uit t raam gooide toen ie gedoogsteun gaf aan VVD-CDA?
Dat 65 blijft 65 had ie gepikt van de sp toen..Zoals dat Geert beloofde dat de AOW-leeftijd niet zou stijgen, maar dat uit t raam gooide toen ie gedoogsteun gaf aan VVD-CDA?
Zijn nog altijd dus 5 miljoen huishoudens met kinderen en die 3 miljoen alleenstaanden zijn ook niet door een ooievaar op de wereld gekomen. Ik ben ervan overtuigd dat gezonde families een gezonde maatschappij oplevert. Een gezin is een mini maatschappij. Een kind leert daar hoe die zich moet verhouden tiv anderen, leren delen, leren met kritiek omgaan etc. Hoeksteen vind ik een rare typering. Ik zou het eerder fundering noemen van de samenleving.Er zijn bijna 8 mln huishoudens in Nederland waarvan dik 3mln alleenstaanden. Bijna de helft van alle huishoudens is geen gezin. Dus die hoeksteen is er dan wel eentje zonder cement.
Stemwijzer doen?Ik weet het nog niet, dan maar op "anders" stemmen?