Teamspirit
Trainer Coach
Kun jij bijvoorbeeld nog jagen op dieren, ze zelf vellen en klaarmaken om op te eten?
Ja en dat doe ik ook regelmatig. . Pech dat je net het verkeerde voorbeeld kiest.
En de banenmarkt zal gaan veranderen en de kennis wat in de hoofden zit bij de mensen ook. Maar dat is niet erg lijkt mij.
Het is normaal dat kennis verandert, maar we moeten er wel voor waken dat men de basiszaken niet meer weet. We zijn al jaren minder goed in lezen, schrijven, wiskunde, taalontwikkeling enzovoorts. Er gaat een moment komen dat dit gaat omslaan naar de verkeerde kant van de schaal doordat er aldoor maar meer technologie aangemaakt wordt.
Aan de ontwikkelaars om ervoor te zorgen dat de AI ontwikkeld voor educatie begrensd wordt daar in. Die ontwikkelaars zijn namelijk weer véél slimmer dan de kinderen die er misbruik van willen maken.
Ik denk dat het eerder omgekeerd zal zijn. Docenten/ontwikkelaars lopen per definitie achter op de studenten qua technologie. In mijn tijd had ik een whizzkid in de klas zitten die via het netwerk de computer van de docent overnam in het IT lokaal en 2 girls one cup via de beamer op het scherm toverde... Dat soort stunts komen telkens terug.