Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien onderschat Olympiakos door de wedstrijd tegen ado..

Ik zeg 1-1, en dan probeer ik echt positief te zijn.
 
Deze wedstrijd kan me gestolen worden.
Opzichtig falen in de competitie kan niet goedgemaakt worden in de Europa League.
Geef de spelers maar weer rust. :rolleyes: :sleep:
Profvoetballers kunnen niet 5 uur werken in de week. :cautious:
 
Kutte is dat het over 2 wedstrijden gaat, dus 1 verlies en 1 gelijk komt er aan :rolleyes:
1 match is beter, zijn we gelijk klaar en kunnen we ons richten op het volgende verlies tegen ajaks over 1.5 week
 
Kutte is dat het over 2 wedstrijden gaat, dus 1 verlies en 1 gelijk komt er aan :rolleyes:
1 match is beter, zijn we gelijk klaar en kunnen we ons richten op het volgende verlies tegen ajaks over 1.5 week
kunnen we die eerste pot niet gewoon meteen met 4-0 verliezen, dan is dat ook meteen duidelijk...
 
Wat een negativisme! Ok, ik sluit me er ook bij aan. Alleen met Gakpo en Gotze of Madueke erbij heb ik nog hoop. Zonder hen is er geen eer te behalen.
 
Olympiakos Piraeus heeft dit seizoen in de Griekse competitie nog niet verloren. :cautious:
21 gespeeld 18 gewonnen 3 gelijk 0 verloren. 54 goals voor en 8 tegen.

Ik troost me maar met de gedachte dat PSV ook nog niet verloren heeft in de Griekse competitie. ;)
 
Olympiakos Piraeus heeft dit seizoen in de Griekse competitie nog niet verloren. :cautious:
21 gespeeld 18 gewonnen 3 gelijk 0 verloren. 54 goals voor en 8 tegen.

Ik troost me maar met de gedachte dat PSV ook nog niet verloren heeft in de Griekse competitie. ;)
Ja en laatste verlies pot 9 december in de CL. wordt weer Het zelfde liedje en schamen dat je PSV een warm hart toe draagt. Kansloos met dit team.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan