Ola Toivonen

Hij is ook vier jaar een Nederlandse toper geweest. Valt niks op af te dingen.
Maar bij PSV heeft hij van het begin af aan niet echt gepast. Gehaald voor de spits, maar snel 'afgezakt' als spelmaker. En dat is-ie ook weer niet echt. Dan worden er achtereenvolgens twee 'echte' spelmakers gehaald (Wijnaldum, Maher). We kennen het verhaal.
Raar verhaal eigenlijk. Hij had een soort Kieft of Eijkelkamp kunnen zijn. Een meevoetballende spits, kopwonder, kaatser, balvasthouder, trekker en duwer. Dan had-ie nog een waarde gehad van 10 Matavz.
Type Kieft / Eijkelkamp, dat zou hem inderdaad passen. Helaas...
 
http://news.rotowire.com/Ola-Toivonen-googid22661-spsoccer.htm

6 goals in 9 wedstrijden maar. Locadia heeft er al 7 in de laatste 9 wedstrijden :D

Maar serieus; volgens mij pakt Rennes nu ook veel meer punten dan voordat Toivonen kwam, en staan ze nu in de halve finale van de beker.
Koopje voor die gasten!

Inderdaad, goeie keus van Rennes.
Nu wilOla ook daar weer weg (lees ik in een Frans blad). Lag voor de hand: Rennes was natuurlijk opstapje.
Probleem voor Ola bij PSV wsa dat hij een schaduwspits is, en geen nummer 10.
Voor Ola zou je de boel moeten omgooien. In zo'n Berlijnse-muur-opstelling à la Adriaanse zou hij vast uitstekend passen.
 
Inderdaad, goeie keus van Rennes.
Nu wilOla ook daar weer weg (lees ik in een Frans blad). Lag voor de hand: Rennes was natuurlijk opstapje.
Probleem voor Ola bij PSV wsa dat hij een schaduwspits is, en geen nummer 10.
Voor Ola zou je de boel moeten omgooien. In zo'n Berlijnse-muur-opstelling à la Adriaanse zou hij vast uitstekend passen.

Van de week stond hij in ieder geval niet in de basis.
 
Inderdaad, goeie keus van Rennes.
Nu wilOla ook daar weer weg (lees ik in een Frans blad). Lag voor de hand: Rennes was natuurlijk opstapje.
Probleem voor Ola bij PSV wsa dat hij een schaduwspits is, en geen nummer 10.
Voor Ola zou je de boel moeten omgooien. In zo'n Berlijnse-muur-opstelling à la Adriaanse zou hij vast uitstekend passen.
Jammer dat Barca dat steeds niet inziet, de toegevoegde waarde van Ola:cool:
 
Tenzij je Labyad, Bakkali, Perez, Reis.... :rolleyes:
Nou, als Labyad een topper wordt dan ben ik toch trots op de psv-academie hoor. Labyad koos voor geld op zeer jonge leeftijd, tjaa....
Ik heb niets tegen Perez en luister ook graag naar zijn scherpe analyses. De beste analyticus in mijn ogen. De rest beschrijft alleen de situatie maar geeft geen oplossingen en zit alleen een beetje populair te praten.
Voor Reis had ik altijd een zwak en vond het jammer dat het zo liep.
Bakkali is een ander verhaal: hij speelde heel kort in psv1 en daardoor had ik niet echt een "band" met hem. Maar de manier waarop hij en zijn omgeving alles klaarspeelden vraagt om hatelijke reacties.
 
:unsure: Och die doen het ook ergens goed... :wc:

Nou ik denk dat Bakkali zelfs te dom is om te poepen

bakkali.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan