Ola Toivonen

Engels avontuur lonkt voor balende oud-PSV'er, tijdperk in Frankrijk over en uit

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...sv-er-tijdperk-in-frankrijk-over-en-uit-.html

Toivonen mogelijk naar Sunderland. :rolleyes:

vond deze tekst op soccernews ...

Ola Toivonen is overbodig geworden bij Stade Rennais. De Zweedse oud-PSV'er wil zelf graag blijven, maar de club wil graag van hem af. Er zou belangstelling zijn van de Duitse clubs Bayer Leverkusen, FSV Mainz 05, het Griekse PAOK Saloniki en het Turkse Trabzonspor.
 
vond deze tekst op soccernews ...

Ola Toivonen is overbodig geworden bij Stade Rennais. De Zweedse oud-PSV'er wil zelf graag blijven, maar de club wil graag van hem af. Er zou belangstelling zijn van de Duitse clubs Bayer Leverkusen, FSV Mainz 05, het Griekse PAOK Saloniki en het Turkse Trabzonspor.

Karma is a bitch, Ola...

Moet ik toch aan die wedstrijden denken dat meneer weigerde om in de spits te spelen, er een zooitje van maakte zodat PSV Matavz ging halen. Geen meter harder achter zijn tegenstander liep. Hij ging het wel ff maken bij Rennes....op naar PAOK, daarna een nog lagere club in Turkije en dan afbouwen in Zweden.
 
Karma is a bitch, Ola...

Moet ik toch aan die wedstrijden denken dat meneer weigerde om in de spits te spelen, er een zooitje van maakte zodat PSV Matavz ging halen. Geen meter harder achter zijn tegenstander liep. Hij ging het wel ff maken bij Rennes....op naar PAOK, daarna een nog lagere club in Turkije en dan afbouwen in Zweden.

Ik had destijds een anonieme club in China voorspeld. Zou nog steeds kunnen.
 
Samen met vriend Berg.
Mogen we best, bij de volgende titel, een fotootje maken van een vol stadhuisplein. Groeten uit Eindhoven!
Hadden we afgelopen jaar kunnen doen, en dan het onderschrift onze spits heeft een berg doelpunten gescoord ;)

Maar nogmaals, ik hoef Toivonen niet meer te zien in ons rood-wit
 
Terug
Bovenaan Onderaan