Ola Toivonen

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 1m
#Toivonen wil echt niet naar #Norwich, is mijn info. Die club schakelt ondertussen door naar andere alternatieven.

Balen. Onderhandelingspositie van PSV is er niet beter op geworden nu we Maher erbij hebben.

Spijtig... Maar de transferperiode duurt nog lang, wie weet komt er nog een mooie club langs die ongeveer hetzelfde betaalt :)
 
Lekker dat PSV in de (financiële) positie is om het dreigement waar te maken. Volgend seizoen lekker op de bank bij Jong PSV. Hij mag immers ook niet onze eigen talenten in de weg staan. Wat een blaaskaak zeg.
 
Lekker dat PSV in de (financiële) positie is om het dreigement waar te maken. Volgend seizoen lekker op de bank bij Jong PSV. Hij mag immers ook niet onze eigen talenten in de weg staan. Wat een blaaskaak zeg.

Ik zou hem laten spelen bij Jong PSV. Als hij die motivatie niet kan opbrengen dat gewoon op de bank idd. Het lijkt zijn maatje Berg wel.
 
Lekker dat PSV in de (financiële) positie is om het dreigement waar te maken. Volgend seizoen lekker op de bank bij Jong PSV. Hij mag immers ook niet onze eigen talenten in de weg staan. Wat een blaaskaak zeg.

Hij hoeft toch niet ergens heen te gaan waarheen hij niet wilt omdat wij hem graag kwijt zijn?
 
Als hij al blijft dan moet PSV zich houden aan wat ze gezegd hebben en hem bij jong PSV neer zetten (als hij niet wil bij tekenen), maar ik heb wel een vraag, want ik dacht dat een speler niet meer bij jong mag mee doen als hij meer dan 15 wedstrijden in de basis van het eerste mee heeft gedaan? Of is dat per seizoen? Of ik snap dr niks van, da kan natuurlijk ook hahaha :lol:
 
Hij hoeft toch niet ergens heen te gaan waarheen hij niet wilt omdat wij hem graag kwijt zijn?

Het is z'n goed recht natuurlijk. Ik snap het alleen niet. Norwich is een prima club voor hem, in een topcompetitie. Wat mij betreft een mooie stap voor hem, zeker omdat je anders het risico neemt dat het alternatief een jaar Jong PSV en een streep door het WK is.
 
Als hij al blijft dan moet PSV zich houden aan wat ze gezegd hebben en hem bij jong PSV neer zetten (als hij niet wil bij tekenen), maar ik heb wel een vraag, want ik dacht dat een speler niet meer bij jong mag mee doen als hij meer dan 15 wedstrijden in de basis van het eerste mee heeft gedaan? Of is dat per seizoen? Of ik snap dr niks van, da kan natuurlijk ook hahaha :lol:

Dat geldt per seizoen inderdaad.
 
Lekker dat PSV in de (financiële) positie is om het dreigement waar te maken. Volgend seizoen lekker op de bank bij Jong PSV. Hij mag immers ook niet onze eigen talenten in de weg staan. Wat een blaaskaak zeg.

Inderdaad. Dat hij dan maar lekker bij Jong PSV gaat spelen. Wat een dwaas zeg... Fer en Alderweireld gaan wel, maar voor meneer Toivonen is het te min.

Hij hoeft toch niet ergens heen te gaan waarheen hij niet wilt omdat wij hem graag kwijt zijn?

Nee, hij hoeft niks. Maar realistisch gezien is dit gewoon een prima club voor hem. Consequentie is nu dat hij naar de Jupiler League moet. Vind je dat een goede keuze, dan?
 
Inderdaad. Dat hij dan maar lekker bij Jong PSV gaat spelen. Wat een dwaas zeg... Fer en Alderweireld gaan wel, maar voor meneer Toivonen is het te min.



Nee, hij hoeft niks. Maar realistisch gezien is dit gewoon een prima club voor hem. Consequentie is nu dat hij naar de Jupiler League moet. Vind je dat een goede keuze, dan?

Voorlopig had hij gewoon de aanvoerdersband om zaterdag. Die neemt deze dreiging terecht niet serieus. Het is 10 juli die vertrekt echt wel hoor.
 
Voorlopig had hij gewoon de aanvoerdersband om zaterdag. Die neemt deze dreiging terecht niet serieus. Het is 10 juli die vertrekt echt wel hoor.

Die aanvoerdersband vind ik ook een grote fout van Cocu. PSV had veel duidelijker moeten zijn. Het bedrag dat Norwich voor hem bood krijgen we nooit van een andere club. Daarbij zie ik echt niet snel een 'betere' club voor hem komen. De kans dat hij uiteindelijk in de Jupiler League terechtkomt vind ik ondertussen best reëel worden. Ik hoop alleen dat PSV ook de ballen heeft om dat te doen. Ik was eerst geen fan van deze maatregel, maar nu maakt Ola het er toch echt zelf naar.
 
Die aanvoerdersband vind ik ook een grote fout van Cocu. PSV had veel duidelijker moeten zijn. Het bedrag dat Norwich voor hem bood krijgen we nooit van een andere club. Daarbij zie ik echt niet snel een 'betere' club voor hem komen. De kans dat hij uiteindelijk in de Jupiler League terechtkomt vind ik ondertussen best reëel worden. Ik hoop alleen dat PSV ook de ballen heeft om dat te doen. Ik was eerst geen fan van deze maatregel, maar nu maakt Ola het er toch echt zelf naar.

We kunnen gewoon stellen dat Toivonen liever met Jong PSV in de Jupiler League speelt, dan tegen een (waarschijnlijk) hoger salaris met Norwich in de PL. Naast respect voor zijn clubliefde blijkt hieruit ook nog eens dat hij Jong PSV hoger aanslaat dan Norwich en de JL dan de PL. Wat een held!
 
Die aanvoerdersband vind ik ook een grote fout van Cocu. PSV had veel duidelijker moeten zijn. Het bedrag dat Norwich voor hem bood krijgen we nooit van een andere club. Daarbij zie ik echt niet snel een 'betere' club voor hem komen. De kans dat hij uiteindelijk in de Jupiler League terechtkomt vind ik ondertussen best reëel worden. Ik hoop alleen dat PSV ook de ballen heeft om dat te doen. Ik was eerst geen fan van deze maatregel, maar nu maakt Ola het er toch echt zelf naar.

Ik denk dat het een bluf was van Cocu, al hoop ik dat hij zich aan zijn woord zal houden.
 
Ik denk dat het een bluf was van Cocu, al hoop ik dat hij zich aan zijn woord zal houden.

Als er geen serieuze club was gekomen die overeenstemming kon bereiken met PSV, moet je zoiets niet doen in mijn ogen. Dat gaat de situatie worden bij Manolev. Die wil best weg, maar er komt niemand, daar kan hij dan zelf ook niks aan doen. Toivonen slaat moedwillig een realistisch bekeken prima stap en prachtige transfersom voor PSV af. Dan moet hij de consequenties ook maar voelen.
 
Die aanvoerdersband vind ik ook een grote fout van Cocu. PSV had veel duidelijker moeten zijn. Het bedrag dat Norwich voor hem bood krijgen we nooit van een andere club. Daarbij zie ik echt niet snel een 'betere' club voor hem komen. De kans dat hij uiteindelijk in de Jupiler League terechtkomt vind ik ondertussen best reëel worden. Ik hoop alleen dat PSV ook de ballen heeft om dat te doen. Ik was eerst geen fan van deze maatregel, maar nu maakt Ola het er toch echt zelf naar.

idd wat een poppenkast joh...laaty die vent erin zakken we staan als club toch wel boven zo een vent begin die lui een beetje uit te kotsen die denken bij een club gratis de deur uit te lopen en ze dan nog belonen met een aanvoerdersband????dat is echt een domme zet beloon hiljemark maar met die band hopen dat die het wel snapt
 
Ik denk dat Brands na afketsen door Toivonen maar eens even moet gaan praten om nog eens te onderstrepen dat hij voor termijn x een andere club moet hebben of moet bijtekenen of dat hij per 15 augustus(zo'n 2 weken voor deadline) voor Jong PSV gaat uitkomen. Ik denk inderdaad dat Toivonen met het vertrek van veel spelers om hem heen, het lage rugnummer en de aanvoerdersband echt het idee heeft dat PSV dat niet gaat doen.
 
Ik denk dat Brands na afketsen door Toivonen maar eens even moet gaan praten om nog eens te onderstrepen dat hij voor termijn x een andere club moet hebben of moet bijtekenen of dat hij per 15 augustus(zo'n 2 weken voor deadline) voor Jong PSV gaat uitkomen. Ik denk inderdaad dat Toivonen met het vertrek van veel spelers om hem heen, het lage rugnummer en de aanvoerdersband echt het idee heeft dat PSV dat niet gaat doen.

Ik zou hem bij het begin van de competitie niet eens erbij nemen. Je weet dat hij of moet vertrekken, of naar het tweede moet. Dan speelt hij dus sowieso niet meer in PSV 1 na de transferdeadline. Waarom moet hij dan nog een maand lang anderen, die wél blijven, in de weg staan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan