Oefenwedstrijden

Met 24uur oude test (afname, niet uitslag, succes daarmee)? Dus tenzij je al meer dan twee week volledig gevaccineerd bent of aantoonbaar recent hersteld kom je er niet in (1+1=2). :/
 
Met 24uur oude test (afname, niet uitslag, succes daarmee)? Dus tenzij je al meer dan twee week volledig gevaccineerd bent of aantoonbaar recent hersteld kom je er niet in (1+1=2). :/
Je gaat toch niet voor de lol een stok in je neus laten duwen voor een wedstrijd tegen PAOK?
 
Kennelijk is er nog niet zo veel verkocht voor de wedstrijd tegen PAOK, kaarten worden nu nog extra onder de aandacht gebracht, tientje per plek.

Met 24uur oude test (afname, niet uitslag, succes daarmee)? Dus tenzij je al meer dan twee week volledig gevaccineerd bent of aantoonbaar recent hersteld kom je er niet in (1+1=2). :/

Je gaat toch niet voor de lol een stok in je neus laten duwen voor een wedstrijd tegen PAOK?

Dat blijkt dus.. ;)
 
Ja we zitten wel met zijn 4en in 1 vak maar niet op dezelfde rij.
Wordt men uitgeloot?
Worden de tickets gerestitueerd?
Antigeentest gepland dinsdag 1730. Nu is deze maar 24h geldig. Heerlijk weer lekker zorgen en dan heb ik het nog niet eens over de vakantie.
Nou we kunnen gewoon heen. Test nog om kunnen zetten? Of hoeft dat niet? 🤔
Welk vak zit je? Wij in L.
 
All-in-kaart, maar ik twijfel of ik morgen wel moet gaan. Het is maar een oefenwedstrijdje en ik krijg vrijdag pas mijn tweede vaccinatie. Het voelt toch niet helemaal goed om bij deze stijgende cijfers met tienduizenden bij elkaar te gaan zitten. En ja, iedereen is vooraf getest, maar dat is natuurlijk geen garantie dat het virus daar niet kan rondwaren. Zijn er nog meer supporters met dezelfde twijfel?
 
All-in-kaart, maar ik twijfel of ik morgen wel moet gaan. Het is maar een oefenwedstrijdje en ik krijg vrijdag pas mijn tweede vaccinatie. Het voelt toch niet helemaal goed om bij deze stijgende cijfers met tienduizenden bij elkaar te gaan zitten. En ja, iedereen is vooraf getest, maar dat is natuurlijk geen garantie dat het virus daar niet kan rondwaren. Zijn er nog meer supporters met dezelfde twijfel?
Ik dacht er even aan om naar CL te gaan, maar had dezelfde gedachte als jij. Dus wordt het tv kijken.
 
All-in-kaart, maar ik twijfel of ik morgen wel moet gaan. Het is maar een oefenwedstrijdje en ik krijg vrijdag pas mijn tweede vaccinatie. Het voelt toch niet helemaal goed om bij deze stijgende cijfers met tienduizenden bij elkaar te gaan zitten. En ja, iedereen is vooraf getest, maar dat is natuurlijk geen garantie dat het virus daar niet kan rondwaren. Zijn er nog meer supporters met dezelfde twijfel?
Goed dat je erover nadenkt. Ongeacht je keuze. Mocht je gaan dan wens ik je zeker veel plezier! Mocht je niet gaan dan begrijp ik de keuze en hoop ik vooral dat we snel uit deze shit zijn (go vaccins) en dat je weer naar mooie voetbal wedstrijden kunt gaan.
 
Goed dat je erover nadenkt. Ongeacht je keuze. Mocht je gaan dan wens ik je zeker veel plezier! Mocht je niet gaan dan begrijp ik de keuze en hoop ik vooral dat we snel uit deze shit zijn (go vaccins) en dat je weer naar mooie voetbal wedstrijden kunt gaan.
Eerst maar eens die test doorstaan morgenochtend, misschien hoef ik niet eens te kiezen. 😉
 
Eerst maar eens die test doorstaan morgenochtend, misschien hoef ik niet eens te kiezen. 😉
Tja, voordeel is dat de test nu nog slechts 24u van tevoren mag, stadion zit niet vol, als ik een deel van de forummers moet geloven gaan we als PSV nooit meer juichen (verminderd risico aerosolen ;)) maar uiteindelijk moet jij t zelf beslissen, en als je t niet zeker weet, ga dan niet, anders zit je met twijfel op de tribune en kan je nog weinig genieten.
 
Wellicht dat het al ergens staat, maar ik kan het zo snel niet vinden.
Wordt het voorprogramma ergens live uitgezonden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan