Oefenwedstrijden

Uitstekende pot als team...met diverse uitblinkers Rosario, Boscagli, Malen, Mauro en een goede valbeurt van Guti (werd weer eens tijd)
 
Uitstekende pot als team...met diverse uitblinkers Rosario, Boscagli, Malen, Mauro en een goede valbeurt van Guti (werd weer eens tijd)
Idd, ben altijd vrij negatief over Guti, maar ook die droeg een goed steentje bij. Als t allemaal een beetje opbloeit draaien we gewoon bovenin mee en is t ook nog allemaal wat waard.
 
Fijne wedstrijd gezien, met veel mooi perspectief op het nieuwe seizoen.
De bal gaat snel rond, spelers willen de bal hebben, bewegen veel en lijken de bereidheid te hebben om voor elkaar te vechten. Dit alles mistte ik zo enorm de afgelopen jaren bij PSV.
Individueel viel Rosario me heel erg positief op. Hij lijkt zijn vertrouwen terug te hebben, durft in kleine ruimtes open te draaien en de bal vooruit te spelen.
Ik zat te eten tijdens de tweede helft, dus heb die met een schuin oog zitten kijken. Maar ik denk dat Guti in dit systeem nog best belangrijk kan zijn als de speler die altijd aanspeelbaar is en vanuit stand het spel kan verdelen. Hij heeft natuurlijk nog steeds een erg lekkere pass in de benen.
Ook fijn om te zien dat Malen weer helemaal terug lijkt te zijn, maakte 90 minuten en hield zich niet in, wat toch wel een dingetje kan zijn na zo'n fikse blessure.

Al met al: Go Schmidt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan