Oefenwedstrijden

Moest ff zoeken, maar tegen Victoria Köln op de Herdgang. Dat is ook een amateurclub of zo? Jammer dat het niet tegen een "echte" tegenstander is.

3. Liga, met een stadioncapaciteit van 10.000. Denk niet dat ze dat bij jullie plaatselijke VV halen
 
3. Liga, met een stadioncapaciteit van 10.000. Denk niet dat ze dat bij jullie plaatselijke VV halen
Tsss, wij hebben er zomaar 200 misschien wel. Zitplaatsen! ;) Spelen ook 2e of 3e klasse of zo. Stelt niet veel voor. Maar ze doen goed hun best om de club te professionaliseren. Zo speelt junior dit seizoen op landelijk (divisie)niveau.
 
Och gut, d'r zitten weer sneuneusjes in de chat op youtube. Zo maar schakelen naar groot scherm
 
De PSV-regie heeft de Instant replay technologie nog steeds niet vrijgespeeld zo te zien..
Erg jammer, ik zou kansen graag een tweede keer zien in plaats van te kijken hoe ze naar de bal opzoek zijn bij een uittrap.
 
Mensen, ik zit half mee te kijken /te luisteren met de oefenwedstrijd. Wat hoor ik de commentator nou zeggen? Iemand van PSV is afwezig om een transfer af te ronden? Hoorde ik hem nou Doan zeggen? Heeft iemand van jullie goed gehoord waar hij het nou over had?
 
Mensen, ik zit half mee te kijken /te luisteren met de oefenwedstrijd. Wat hoor ik de commentator nou zeggen? Iemand van PSV heeft is afwezig om een transfer af te ronden? hoorde ik hem nou Doan zeggen? Heeft iemand van jullie goed gehoord waar hij het nou over had?
Gaat mogelijk verhuurd verkocht worden ja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan