Oefenwedstrijden

De titel komt nogal juichend over: eindelijk verliest PSV. Maar er speelde inderdaad voornamelijk JPSV spelers. Nou, die verliezen aan de lopende band.
En in de slotfase de tegengoal natuurlijk.

Scoreverloop
83' Goduine Koyalipou 0-1

Opstelling
Drommel; Sambo, Bella-Kotchap, Obispo, Jansen (45' Dams); Egan-Riley (45' Fernandez), Gilbert (Geerts 74'), Jiménez (Van den Heuvel 75'); Simons (75' Kwaaitaal), Uneken, Ledezma.

Slechts 3 spelers met (en dan ook nog maar weinig) speelminuten in PSV 1 in de eredivisie dit seizoen:
Sambo 94 minuten
Bella-Kotchap 162 minuten
Obispo 120 minuten
 
Jaja, mooi dat ze het vinden. Dat er geen enkele speler van de basis in stond. En alleen Drommel en Obispo en noemenswaardig aantal wedstrijden in het eerste gespeeld hebben, wordt niet vermeld.

En in de slotfase de tegengoal natuurlijk.

Scoreverloop
83' Goduine Koyalipou 0-1

Opstelling
Drommel; Sambo, Bella-Kotchap, Obispo, Jansen (45' Dams); Egan-Riley (45' Fernandez), Gilbert (Geerts 74'), Jiménez (Van den Heuvel 75'); Simons (75' Kwaaitaal), Uneken, Ledezma.

Slechts 2 spelers met speelminuten in in PSV 1 in de eredivisie dit seizoen:
Sambo 94 minuten
Bella-Kotchap 162 minuten
Zeg dan dat je Jong PSV op pad stuurt met een paar selectie spelers van 1 :p
 
De titel komt nogal juichend over: eindelijk verliest PSV. Maar er speelde inderdaad voornamelijk JPSV spelers. Nou, die verliezen aan de lopende band.
Het is jong psv. Niet psv 1. Jong is een talentenpool met misschien spelers die kunnen doorstromen af en toe aangevuld met spelers uit het eerste die amper bij het eerste in actie komen
 
En in de slotfase de tegengoal natuurlijk.

Scoreverloop
83' Goduine Koyalipou 0-1

Opstelling
Drommel; Sambo, Bella-Kotchap, Obispo, Jansen (45' Dams); Egan-Riley (45' Fernandez), Gilbert (Geerts 74'), Jiménez (Van den Heuvel 75'); Simons (75' Kwaaitaal), Uneken, Ledezma.

Slechts 3 spelers met (en dan ook nog maar weinig) speelminuten in PSV 1 in de eredivisie dit seizoen:
Sambo 94 minuten
Bella-Kotchap 162 minuten
Obispo 120 minuten
Met Drommel onder de lat. Dan sta je al met 0-1 achter.
 
Ik vind dit ook een rare zin: 'Overigens kwamen de spelers uit de A-kern allemaal negentig minuten in actie. Daardoor konden ook de spelers die bij PSV op het tweede plan staan wedstrijdritme opdoen.'

Ik heb nog steeds geen idee wat ze hiermee bedoelen. :shrug:

Vermoed dat de onderstaande spelers niet werden gewisseld?

"Zo stond Joël Drommel onder de lat, terwijl onder andere Shurandy Sambo, Armel Bella-Kotchap en Armando Obispo op het veld stonden."
 
Ik vind dit ook een rare zin: 'Overigens kwamen de spelers uit de A-kern allemaal negentig minuten in actie. Daardoor konden ook de spelers die bij PSV op het tweede plan staan wedstrijdritme opdoen.'

Ik heb nog steeds geen idee wat ze hiermee bedoelen. :shrug:
Wat er staat toch? Ik geloof niet dat ze er iets mee bedoelen..
 
Omdat het JPSV betrof. Dus er is helemaal geen verrassing. Ik interpreteerde het wel als blij: eindelijk verliest PSV.
Ja, jij interpreteert alles alsof het tegen PSV is. Neutrale titels van artikelen, scheidsrechters, commentatoren.

Daar ben je overigens niet de enige in. ;)
 
Laatst bewerkt:
De titel komt nogal juichend over: eindelijk verliest PSV. Maar er speelde inderdaad voornamelijk JPSV spelers. Nou, die verliezen aan de lopende band.

De titel komt nogal juichend over?

"Belgische laagvlieger verrast en verslaat PSV"

Wat is daar in vredesnaam juichend aan?

Omdat het JPSV betrof. Dus er is helemaal geen verrassing. Ik interpreteerde het wel als blij: eindelijk verliest PSV.

Ja, jij interpreteert alles alsof het tegen PSV is. Neutrale titels van artikelen, scheidsrechters, commentatoren.

Daar ben je overigens niet de enige in. ;)

Deze is toch wel van de categorie "eindelijk wordt het grote, onverslaanbare PSV verslagen", zeker ook met die foto van de topspelers erbij alsof die meededen.
:lol:


(Even op de link klikken, voor de duidelijkheid)

Edit: "Een flink statement. De Eindhovense club staat alleen eerst in Nederland en werd dit seizoen nog niet geklopt in de competitie."

:drool:
 
Laatst bewerkt:
Deze is toch wel van de categorie "eindelijk wordt het grote, onverslaanbare PSV verslagen", zeker ook met die foto van de topspelers erbij alsof die meededen.
:lol:


(Even op de link klikken, voor de duidelijkheid)

Edit: "Een flink statement. De Eindhovense club staat alleen eerst in Nederland en werd dit seizoen nog niet geklopt in de competitie."

:drool:
Het is ook nog een 'ware stunt' hè. Dat we dat niet vergeten!
 
Ik zat vorige week Liverpool Legends vs Ajax Legends te kijken en vroeg mij af waarom wij dat eigenlijk nooit doen. Je kan je zo mooi presenteren in het buitenland op zo'n manier, naast dat het ook echt fantastich zou zijn om o.a. Ronaldo en Romário weer in een PSV shirt te zien.
Dat supersub filmpje in Ronaldo’s topic gezien? ;)

Maar serieus; mijn wensteam (waarvan ik vermoed dat t nog iets met een bal kan);

Gomez
Hutchinson ;) - Alex - Moreno - Bouma
Cocu - Simons - Bommel
Farfan - Ruud - Dzuszack

Zijn met pensioen allen denk ik? Lijkt me een leuk legends team.
 
Laatst bewerkt:
Dat supersub filmpje in Ronaldo’s topic gezien? ;)

Maar serieus; mijn wensteam (waarvan ik vermoed dat t nog iets met een bal kan);

Gomez
Hutchinson ;) - Alex - Moreno - Bouma
Cocu - Simons - Bommel
Farfan - Ruud - Dzuszack

Zijn met pensioen allen denk ik? Lijkt me een leuk legends team.
Als je Timmy ipv Xavi Simons noemt wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan