Oefenwedstrijden

Ik heb niet gekeken maar hadden we met een basisopstelling en prima spel niet moeten winnen van een tweederangs ploeg?
Ja. Het valt ook inmiddels wel op dat we met elke willekeurige Eredivisie tegenstander minder moeite hebben dan ploegen als HSV, Sevilla, RC Lens. Ik denk dat we misschien toch iets teveel op een roze wolk leven door een zwakke Eredivisie dit jaar. Kampioen zullen we wel worden maar Europees heb ik niet al te hoge verwachtingen. Hopelijk nog een ronde verder en zo niet dan niet.
 
Hier kun je precies nul conclusies uit trekken. Gewoon wat spelers minuten geven en warmdraaien voor de competitie.

Precies dit.
En ook nog dat beide ploegen flinke trainingen achter de kiezen hebben. Wordt het meestal ook niet beter van.

Als ze er zaterdag maar staan. Daar gaat het om.
 
Hier kun je precies nul conclusies uit trekken. Gewoon wat spelers minuten geven en warmdraaien voor de competitie.
Precies nul conclusies?
Tsja, alleen als je al de conclusie getrokken had dat Ramalho echt niet meer kan voor het niveau waar PSV dit jaar op acteert.
 
Laatst bewerkt:
Jaja, mooi dat ze het vinden. Dat er geen enkele speler van de basis in stond. En alleen Drommel en Obispo en noemenswaardig aantal wedstrijden in het eerste gespeeld hebben, wordt niet vermeld.
Waarom is dat relevant dan? Het gaat toch om Jong psv? Obispo staat sowieso als vierde keuze op papier voor het eerste..
 
Terug
Bovenaan Onderaan