Oefenwedstrijden

Ja, zuivere speeltijd. Kunnen we er nog over discussiëren of het dan 45 minuten moet zijn. Je haalt weer een interpretatie van een scheidsrechter weg, dus wordt het eerlijker.
45 minuten is toch zuivere speeltijd? Ik vind 12 minuten extra tijd ook belachelijk maar aan de andere kant is alles onder de 35 minuten ook wel belachelijk kort.
 
45 minuten is toch zuivere speeltijd? Ik vind 12 minuten extra tijd ook belachelijk maar aan de andere kant is alles onder de 35 minuten ook wel belachelijk kort.
Met zuivere speeltijd bedoel ik en ik dacht dat dat er ook mee bedoeld werd, dat de bal in het spel is en er doorgespeeld mag worden. Hoef je je ook niet meer te ergeren als een keeper er lang over doet als hij de bal weer in moet trappen, of een ingooi die een minuut duurt. Blessures faken heeft ook geen nut meer. Ik zie alleen maar voordelen.
 
Met zuivere speeltijd bedoel ik en ik dacht dat dat er ook mee bedoeld werd, dat de bal in het spel is en er doorgespeeld mag worden. Hoef je je ook niet meer te ergeren als een keeper er lang over doet als hij de bal weer in moet trappen, of een ingooi die een minuut duurt. Blessures faken heeft ook geen nut meer. Ik zie alleen maar voordelen.
Zuivere speeltijd is de bal binnen de lijnen zonder dat het spel stil ligt. Dus een keeper die 20 seconden doet om na een duik op de bal te gaan liggen en rustig zn uittrap gaat volbrengen moet je dan ook kort houden..
 
Prima resultaat dit; fijn om Madueke zo te zien. Sangare ook waanzinnig goed. Bidden dat Madueke fit blijft. El Ghazi viel me tegen; die heeft ook wel flink wat druk op schouders denk ik op plek van Gakpo.

Max viel me ook positief op; eindelijk. Hopelijk kunnen we nog een goede rechtsback binnen halen en een linksbuiten want dat is wel heel dun
 
Zuivere speeltijd is de bal binnen de lijnen zonder dat het spel stil ligt. Dus een keeper die 20 seconden doet om na een duik op de bal te gaan liggen en rustig zn uittrap gaat volbrengen moet je dan ook kort houden..
Nee, dan is de bal in het spel. Ook als een speler hem een 3 minuten onder de voet houdt. Maar ik ben het met je eens dat de scheidsrechter wel mag handhaven hoe lang een keeper een bal vast mag hebben.
 
Prima resultaat dit; fijn om Madueke zo te zien. Sangare ook waanzinnig goed. Bidden dat Madueke fit blijft. El Ghazi viel me tegen; die heeft ook wel flink wat druk op schouders denk ik op plek van Gakpo.

Max viel me ook positief op; eindelijk. Hopelijk kunnen we nog een goede rechtsback binnen halen en een linksbuiten want dat is wel heel dun
Max heeft het wel slechter gedaan inderdaad, maar ik zag ook weer een sliding van hem... hij probeerde volgens mij lucht te tackelen...
 
Jammer dat de verdediging niet soeverein genoeg is om wedstrijden als deze te killen.

Je ziet het geklungel seconden van tevoren aankomen. Nog steeds. Jammer. Anders is het zomaar te vergelijken met 2004.

Hoe Obispo ook de bal bewust uit laat lopen: ingooi Milan. Dat soort dingen. Ik noem nu Obispo, maar het maakt niet uit wie. Ze hebben het allemaal.
Heb het duel niet gezien, maar had wel graag deze 3-0 eindscore willen zien tegen Milan in 2005.;)
Nu maar hopen dat dit ook onze eindstanden worden als het vanaf 7 januari steeds weer serieus ergens om gaat.
 
Onofficiele top 3:

1. Sangare
2. Madueke
3. Teze
Ik vond Madueke op de goals na eigenlijk niet zo sterk spelen. Maar goed, goals zijn wel erg belangrijk.

1. Sangaré
2. Teze
3. Veerman (eerste helft iig)

PSV speelde sterk. Gaf weinig weg en viel af en toe goed aan. Maar Milan liet PSV ook in z’n kracht spelen. Als iedereen voor de goal ligt, wordt het weer lastig.
 
Ik hecht helemaal geen waarde aan een oefenwedstrijd. 3-0 of 0-3. Ik kijk dan nog meer naar het individu, omdat er zo vreselijk veel gewisseld wordt. Daar viel sangare erg positief op. Ook Benitez vond ik sterk. El ghazi en vertessen waren zwak
 
Ik vond Madueke op de goals na eigenlijk niet zo sterk spelen. Maar goed, goals zijn wel erg belangrijk.

1. Sangaré
2. Teze
3. Veerman (eerste helft iig)

PSV speelde sterk. Gaf weinig weg en viel af en toe goed aan. Maar Milan liet PSV ook in z’n kracht spelen. Als iedereen voor de goal ligt, wordt het weer lastig.
Ja, maar we zagen wel weer flitsen van de oude Madueke (van voor z'n blessures). Die heb ik een tijd niet meer gezien.
 
Best een fraaie overwinning 3-0 tegen de regerend landskampioen van Italie. Al speelde ze wel zonder hun beste spelers zoals Leao, Theo Hernandez en Giroud.

Heb de goals gezien met name die van Madueke. Daar straalt toch wel grote klasss uit hoor. Arjen Robben achtige goals. Laten we verschrikkelijk hopen dat Madueke blessurevrij is, want nu moet hij zo beetje de grote man worden nu Gakpo weg is.

El Ghazi - Luuk - Madueke. Is dat een voorhoede waar je kampioen kan worden? Hmm.
 
Best een fraaie overwinning 3-0 tegen de regerend landskampioen van Italie. Al speelde ze wel zonder hun beste spelers zoals Leao, Theo Hernandez en Giroud.

Heb de goals gezien met name die van Madueke. Daar straalt toch wel grote klasss uit hoor. Arjen Robben achtige goals. Laten we verschrikkelijk hopen dat Madueke blessurevrij is, want nu moet hij zo beetje de grote man worden nu Gakpo weg is.

El Ghazi - Luuk - Madueke. Is dat een voorhoede waar je kampioen kan worden? Hmm.
Nee, daar is El Ghazi niet goed genoeg voor en Noni (nog) niet constant genoeg.
 
Als het voetbal op het middenveld goed genoeg is en blijft scoren (Xavi en veerman) dan doen we echt wel tot het eind mee om de titel
We hebben te weinig goede voetballers. Zelfs met Cody was het niet overtuigend en te wisselvallig. Maar het kan meezitten. Dat iedereen heel blijft, beslissingen onze kant op vallen en er iets onoverwinnelijks groeit in de ploeg. Maar in de meeste gevallen wordt het gewoon de club met de breedste bank en de meest uitgebalanceerde selectie. Ik denk dat dat Ajax is. Daarbij heeft AZ het beste voetbal en Feyenoord de meeste rust in de tent. Ik denk dat Ajax kampioen wordt en de andere 3 strijden om de nr. 2
 
Laatst bewerkt:
We hebben te weinig goede voetballers. Zelfs met Cody was het niet overtuigend en te wisselvallig. Maar het kan meezitten. Dat iedereen heel blijft, beslissingen onze kant opvallen en er iets onoverwinnelijks groeit in de ploeg. Maar in de meeste gevallen wordt het gewoon de club met de breedste bank en de meest uitgebalanceerde selectie. Ik denk dat dat Ajax is. Daarbij heeft AZ het beste voetbal en Feyenoord de meeste rust in de tent. Ik denk dat Ajax kampioen wordt en de andere 3 strijden om de nr. 2
Ik denk alleen dat het nog wel pittig wordt voor Feyenoord om het gemist van Q. Timber en vooral Trauner op te vangen.
 
We hebben te weinig goede voetballers. Zelfs met Cody was het niet overtuigend en te wisselvallig. Maar het kan meezitten. Dat iedereen heel blijft, beslissingen onze kant opvallen en er iets onoverwinnelijks groeit in de ploeg. Maar in de meeste gevallen wordt het gewoon de club met de breedste bank en de meest uitgebalanceerde selectie. Ik denk dat dat Ajax is. Daarbij heeft AZ het beste voetbal en Feyenoord de meeste rust in de tent. Ik denk dat Ajax kampioen wordt en de andere 3 strijden om de nr. 2
Ik weet zeker dat ajax het niet gaat redden dit seizoen…gaat tussen Fey en ons…
 
Terug
Bovenaan Onderaan