Oefenwedstrijden

Zeker, maar laten we niet vergeten wat t niveau van de tegenstander is. Positief bekeken, hij kan zeker scoren en dit is goed voor het vertrouwen.
Begroting van 4 milj. Dus niveau top kkdivisie. Daar hebben we afgelopen jaar wel eens hele matige wedstrijden tegen gespeeld...
 
Ik vond het lastig om te zien wie welke speler is door de flexible formatie. Maar toch deel ik mijn waarneming van de eerste helft:

  • Mauro wil zich graag bewijzen, dat is duidelijk te zien. Hij laat ook goede dingen zien maar soms wil hij te veel en loopt hij zichzelf vast.
  • Madueke speelt sterk. Dumfries en Teze ook.
  • Bruma vind ik ondanks de assist van hem niet best spelen.
  • De stream is van slechte productiekwaliteit.
 
Zeker, maar laten we niet vergeten wat t niveau van de tegenstander is. Positief bekeken, hij kan zeker scoren en dit is goed voor het vertrouwen.

Ach, na al die bar slechte oefenwedstrijden van de afgelopen jaren, die dan zogenaamd een goed seizoen zouden voorspellen maar in werkelijkheid meer een reflectie waren van de werkelijke toestand van dat PSV, is het ook wel weer eens een keer lekker om ze afgetekend te zien winnen, ook al is het tegen FC bal-op-het-dak dat het afgelopen seizoen kennelijk nog niet eens zo slecht deed in de DFB bokal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan