Oefenwedstrijden

Vriend van me zat te scrollen op YT en toen kwamen we de stream tegen. Hebben even een paar min zitten kijken. Op gegeven moment kwam Ihattaren aan de bal; oogt hij niet wat dik? Kan ook aan mij liggen; hij zag niet wat ik meende te zien. Misschien ligt het ook aan het beeld, geen idee. Ik kreeg in elk geval opeens een El Ghazi gevoel bij hem. Dikke kont opeens, dikke bovenbenen. Oogde niet helemaal afgetraind?
 
Vriend van me zat te scrollen op YT en toen kwamen we de stream tegen. Hebben even een paar min zitten kijken. Op gegeven moment kwam Ihattaren aan de bal; oogt hij niet wat dik? Kan ook aan mij liggen; hij zag niet wat ik meende te zien. Misschien ligt het ook aan het beeld, geen idee. Ik kreeg in elk geval opeens een El Ghazi gevoel bij hem. Dikke kont opeens, dikke bovenbenen. Oogde niet helemaal afgetraind?

Dat zei ik gisteren dus ook al na het zien van die volledige training: hij en Malen ogen wat papperig, niet afgetraind. Je bent dus niet de enige die het opviel.
 
Vriend van me zat te scrollen op YT en toen kwamen we de stream tegen. Hebben even een paar min zitten kijken. Op gegeven moment kwam Ihattaren aan de bal; oogt hij niet wat dik? Kan ook aan mij liggen; hij zag niet wat ik meende te zien. Misschien ligt het ook aan het beeld, geen idee. Ik kreeg in elk geval opeens een El Ghazi gevoel bij hem. Dikke kont opeens, dikke bovenbenen. Oogde niet helemaal afgetraind?
Een Ajacied die PSV kijkt, hier kan ik alleen maar respect voor opbrengen(Y)
 
Gakpo tot nog toe de enige positief opvallende speler van deze groep; de rest is vooral fc-tikkie-terug-jaap.
 
Met Schmidt en Sloopkugel zijn die over een maand weer zo fit als een hoentje. Ik maak me geen zorgen.
Even los van of hij daadwerkelijk afgetraind is of niet - het is puur obv beeld - hoop je bij potentiële wereldtoppers dat er sprake is van intrinsieke motivatie. Ronaldo laat z'n fitheid niet afhangen van de trainer die op dat moment bij z'n club in dienst is. Daarom is hij ook absolute top geworden.
Een Ajacied die PSV kijkt, hier kan ik alleen maar respect voor opbrengen(Y)
Yep - bij PSV lopen de laatste jaren nu eenmaal leuke talenten rond en ik ben in de eerste plaats een liefhebber die het leuk vindt om hun ontwikkeling te volgen. Wel met een hele sterke voorkeur voor Mokum uiteraard, maar dat zorgt voor mij niet automatisch voor een allergische reactie tov spelers van andere clubs.
 
Even los van of hij daadwerkelijk afgetraind is of niet - het is puur obv beeld - hoop je bij potentiële wereldtoppers dat er sprake is van intrinsieke motivatie. Ronaldo laat z'n fitheid niet afhangen van de trainer die op dat moment bij z'n club in dienst is. Daarom is hij ook absolute top geworden.

Precies. Had bij het zien van Mo ook een beetje de bekende vrees die je toch wat vaker hebt bij grote Marokkaanse talenten: dat ze denken het op puur talent het ook wel allemaal even te kunnen doen, of dat ze door al de veren die ze in hun reet gestoken krijgen naast hun schoenen gaan lopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jeumig, wat een saaie helft.
Gakpo en Hendrix vielen me af en toe op in positieve zin.
Ihattaren valt tegen.
 
Vind die er allebei ook niet erg eruit springen

Super was het niet nee, maar dat wijt ik ook deels aan hun medespelers toe. Zij speelden niet super, maar springen er toch uit vergeleken met hun medespelers. Geeft aan hoe bar slecht de rest het deed.
 
Laatste kwartier niet meer gekeken. 2e helft was erg gezapig met alleen een grillige Gakpo en voor de rest deed de Haas het wel aardig. Verder niks bijzonders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan