Oefenwedstrijden

WEDSTRIJDCHAT VOOR OEFENWEDSTRIJDEN TIJDENS DE WINTER- EN ZOMERSTOP
____________________________________________________________________________________________________


PSV speelt om 15.30 een oefenduel tegen Club Brugge, live te volgen via PSV.nl

Opstelling met een aantal nieuwe namen:

aDy_yVKB
Hoop gebeurt in bijna 3 jaar.
 

PSV wint besloten oefenduel met Poolse nummer een dankzij vier verschillende doelpuntenmakers​

link

PSV speelde zaterdagmiddag achter gesloten deuren een oefenduel met de huidige nummer een van de Poolse eredivisie: Rakow Częstochowa. De ploeg van Ruud van Nistelrooij won met 4-2, dankzij goals van achtereenvolgens Simon Colyn, Noni Madueke, Yorbe Vertessen en Sávio.
PSV kwam tijdens het duel met de Polen na ruim een half uur achter, maar herpakte zich en stond in een mum van tijd met 2-1 voor. Bij de Eindhovenaren ontbreken nog de nodige spelers in verband met het WK. Érick Gutiérrez, Cody Gakpo, Luuk de Jong en Xavi Simons zijn er nog niet bij. Gutíerrez meldt zich eind volgende week bij PSV en de Oranje-gangers zullen nog iets langer vrijaf krijgen.
 
Blijkbaar was PSV TV niet eens aanwezig bij het oefenduel? Of ze doen er wel heel lang over om een samenvatting te maken. In ieder geval goed nieuws dat veel geblesseerden weer meespeelden met Mauro, Fofana en Madueke. Debuut voor Tim van den Heuvel had ik ook nog niet verwacht aangezien hij pas een helft in de KKD heeft gespeeld dit seizoen. Toch wel een teken dat ze positief zijn over zijn ontwikkeling.
 
Blijkbaar was PSV TV niet eens aanwezig bij het oefenduel? Of ze doen er wel heel lang over om een samenvatting te maken. In ieder geval goed nieuws dat veel geblesseerden weer meespeelden met Mauro, Fofana en Madueke. Debuut voor Tim van den Heuvel had ik ook nog niet verwacht aangezien hij pas een helft in de KKD heeft gespeeld dit seizoen. Toch wel een teken dat ze positief zijn over zijn ontwikkeling.

Was een duel achter gesloten deuren, en daar is naar mijn idee vrijwel nooit beeldmateriaal van.
 
Vooral benieuwd naar Fofana eigenlijk. Lijkt me bijzonder handig om na Luuk in ieder geval een extra echte spits te hebben.

Voor hem eigenlijk ook wel het moment om lekker door te breken vanuit de luwte, die moet gewoon zijn minuten zien te verdienen met invalbeurten
 
Volgens Rik 'kogeltje rond' Elfrink gaan we 4x 30 minuten spelen zodat alle spelers minuten kunnen maken

We beginnen met:

Benitez
Mwene - Teze - Obispo - Max
Sangaré - Saibari - Van den Heuvel
Madueke - Vertessen - Oppegard

Opvallend, Oppegard op linksbuiten en Van den Heuvel in de basis.
 
Volgens Rik 'kogeltje rond' Elfrink gaan we 4x 30 minuten spelen zodat alle spelers minuten kunnen maken

We beginnen met:

Benitez
Mwene - Teze - Obispo - Max
Sangaré - Saibari - Van den Heuvel
Madueke - Vertessen - Oppegard

Opvallend, Oppegard op linksbuiten en Van den Heuvel in de basis.
Oppegard de omgekeerde Davies.
Saibari wel lekker op het middenveld.
 
buiten wat schoten van afstand en die kopbal op het laatst, weinig gevaarlijks. In ieder geval niets weggegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan