Oefenwedstrijden

Milan en die vink gadverdamme man.zeg gewoon psv had met grote cijfers moeten winnen en begin niet over dat die betis vroeger in de voorbereiding zit blabla en het wachten was op de 2-1 van hun.net of ze beter waren. Ga toch weg, stinkneuzen.maken we de 100 % kansen af, druipen hun af met 5-0.
 
Milan en die vink gadverdamme man.zeg gewoon psv had met grote cijfers moeten winnen en begin niet over dat die betis vroeger in de voorbereiding zit blabla en het wachten was op de 2-1 van hun.net of ze beter waren. Ga toch weg, stinkneuzen. Maken we de 100 % kansen af, druipen hun af met 5-0.
Gezien het gegeven dat we dat al jaaaren niet doen is het niet vreemd dat ze dat niet benoemen.
 
Waar is die countdown nou voor? :ROFL: Wat is er over 53 dagen?
Einde termijn Jorritsma

Verder een ok wedstrijd gezien, niet geheel overtuigd. Zeker niet of dit genoeg is voor CL kwali. Tegenvallend Madueke en Gakpo ook wel. De laatste leek met een enorme handrem erop te spelen, vreemd.
 
jammer dat de zeer veel goede verdedigende acties geen vervolg kregen door te lang de bal te dragen of slecht inspelen .......
Het is hier een onpopulaire mening, maar ik denk dat Sangare best vervangbaar is, zeker met de hoeveelheid geld die hij zou kunnen opleveren. Ergens ben ik toch bang dat hij straks een minder seizoen draait en zijn waarde flink keldert, dat terwijl hij straks tot de grootverdieners zal behoren.
 
Het is hier een onpopulaire mening, maar ik denk dat Sangare best vervangbaar is, zeker met de hoeveelheid geld die hij zou kunnen opleveren. Ergens ben ik toch bang dat hij straks een minder seizoen draait en zijn waarde flink keldert, dat terwijl hij straks tot de grootverdieners zal behoren.
Om heel eerlijk te zijn: Als ik zou moeten kiezen tussen Gakpo vervangen of Sangaré, zie ik liever dat ze cashen op Gakpo. Juist het type Sangaré dat zonder bal zo sterk is, is niet een van onze scoutingspecialiteiten naast dat we het hard nodig hebben gezien de rest van het elftal. En ik zie Sangaré's waarde eigenlijk ook niet kelderen. Ben altijd al fanboy geweest, geef ik eerlijk toe maar ik snap werkelijk waar niet dat hij niet al weggekaapt is door de Premier League.
 
Om heel eerlijk te zijn: Als ik zou moeten kiezen tussen Gakpo vervangen of Sangaré, zie ik liever dat ze cashen op Gakpo. Juist het type Sangaré dat zonder bal zo sterk is, is niet een van onze scoutingspecialiteiten naast dat we het hard nodig hebben gezien de rest van het elftal. En ik zie Sangaré's waarde eigenlijk ook niet kelderen. Ben altijd al fanboy geweest, geef ik eerlijk toe maar ik snap werkelijk waar niet dat hij niet al weggekaapt is door de Premier League.
Sangare heeft toch nog wel eens zijn rare momenten en kan zomaar een flinke fout maken. Had vorig seizoen ook een zwakke periode. De hoeveelheid goals en assists van Gakpo vorig seizoen zou ik niet zomaar inruilen, want dat is erg lastig. Voor mijn gevoel is een goede middenvelder vinden eenvoudiger als een aanvaller die garant staat voor een zwik goals EN assists per seizoen.
 
Sangare heeft toch nog wel eens zijn rare momenten en kan zomaar een flinke fout maken. Had vorig seizoen ook een zwakke periode. De hoeveelheid goals en assists van Gakpo vorig seizoen zou ik niet zomaar inruilen, want dat is erg lastig. Voor mijn gevoel is een goede middenvelder vinden eenvoudiger als een aanvaller die garant staat voor een zwik goals EN assists per seizoen.
Nouja, op zich vind ik die eerste zin niet echt karakteristiek Sangaré. Hij passt niet altijd zuiver maar hij is, vind ik, zowel defensief als offensief een cruciale schakel. Zo ook (zelfs in een slechte wedstrijd) vandaag weer. Met een assist en veel defensief werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan