Een interessant VI Pro-artikel over het carriereverloop van Madueke: https://www.vi.nl/pro/psv-parel-madueke-kiest-zijn-eigen-weg-naar-de-top
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Noni Madueke leeft zijn droom bij PSV maar wordt gevolgd door de halve Premier League - PSV Inside
Noni Madueke leeft zijn droom bij PSV maar wordt gevolgd door de halve Premier League - Nieuws van PSV insidewww.psvinside.nl
Hij klinkt dus heel tevreden hij PSV.. Vreemd, je zou toch zeggen dat hij liever zo snel mogelijk naar Ajax zou willen, want dat wil elke talentvolle speler toch?
Mooi, nu Mo nogYes !!!
Voor de volledigheid:
Bekijk bijlage 1845[Update] PSV bevestigt contractverlenging Noni Madueke
psv.supporters.nl
Vinden we dit geweldig omdat hij erg gewild is, of vonden we hem zondag erg goed voetballen?
Vinden we dit geweldig omdat hij erg gewild is, of vonden we hem zondag erg goed voetballen?
Inderdaad en dan kan Rosario plaats ruimen...Mooi, nu Mo nog
Wij zijn gewoon te vroeg geboren. Voor dit soort spelers zette ik vroeger me tv niet aan.Ik heb 'm duidelijk te weinig zien voetballen, want ik word er niet warm of koud van.
Ik geloof meteen dat de grote clubs niet voor niets achter hem aan zitten, maar ze zitten wel vaker achter de verkeerde aan (zo blijkt dan achteraf).
De eredivisiehandjes zijn snel gevuld, dat gevoel heb ik er wel heel erg bij.
Misschien is dat het wel, inderdaad.Wij zijn gewoon te vroeg geboren. Voor dit soort spelers zette ik vroeger me tv niet aan.