Noni Madueke (A)

  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens het ED heeft Madueke een nieuw contract getekend tot 2025, goede zaak!

 
Goed nieuws voor het Nederlands voetbal! Dit soort talenten moeten langer in de Eredvisie blijven spelen.
 
Dit kan ook een startschot voor andere talenten zijn, om naar nl te trekken. Hopelijk volgen er meer uit de UK
 
Vinden we dit geweldig omdat hij erg gewild is, of vonden we hem zondag erg goed voetballen?
 
Vinden we dit geweldig omdat hij erg gewild is, of vonden we hem zondag erg goed voetballen?

Irrelevant.

´Vinden we dit zo geweldig omdat hij erg gewild is, of omdat hij daadwerkelijk een groot talent is?´ Dat laatste, Engels jeugdinternational die dit seizoen in 11 wedstrijden voor de O19 7 doelpunten maakte en 8 assists gaf en in de Keuken Kampioen divisie in 6 wedstrijden 4 keer heeft gescoord en een assist heeft gegeven.
 
Vinden we dit geweldig omdat hij erg gewild is, of vonden we hem zondag erg goed voetballen?

Groot talent en veel potentie. Zo'n speler wil je langer houden en doorontwikkelen om kans te maken er later sportieve en/of financiële vruchten van te plukken. Hoe hij zondag speelde is niet relevant. Ik vind hem nog niet klaar om basisspeler te zijn bij PSV, maar de potentie is er zeker.
 
Ik heb 'm duidelijk te weinig zien voetballen, want ik word er niet warm of koud van.
Ik geloof meteen dat de grote clubs niet voor niets achter hem aan zitten, maar ze zitten wel vaker achter de verkeerde aan (zo blijkt dan achteraf).
De eredivisiehandjes zijn snel gevuld, dat gevoel heb ik er wel heel erg bij.
 
Ik heb 'm duidelijk te weinig zien voetballen, want ik word er niet warm of koud van.
Ik geloof meteen dat de grote clubs niet voor niets achter hem aan zitten, maar ze zitten wel vaker achter de verkeerde aan (zo blijkt dan achteraf).
De eredivisiehandjes zijn snel gevuld, dat gevoel heb ik er wel heel erg bij.
Wij zijn gewoon te vroeg geboren. Voor dit soort spelers zette ik vroeger me tv niet aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan