Noa Lang (A)

Wat heb ik zojuist gelezen? Riooljournalistiek van Geenstijl?

Het grappige is dat alles klopt wat er staat.

Noa is egocentrisch (net als iedere topsporter), Noa is kinderlijk, en Noa doet het natuurlijk wel wat als mensen hem kapot maken in de media (wie zou dat geen enkele reet boeien?).

Het is alleen de vileine pen waarmee het geschreven wordt: de gebreken... Hou op man. Wat voor een eikel moet je zijn om zo over iemand te denken te moeten schrijven. Hart vol met haat.
 
Het grappige is dat alles klopt wat er staat.

Noa is egocentrisch (net als iedere topsporter), Noa is kinderlijk, en Noa doet het natuurlijk wel wat als mensen hem kapot maken in de media (wie zou dat geen enkele reet boeien?).

Het is alleen de vileine pen waarmee het geschreven wordt: de gebreken... Hou op man. Wat voor een eikel moet je zijn om zo over iemand te denken te moeten schrijven. Hart vol met haat.
Inderdaad. Je mag een mening over Lang hebben, en hij heeft echt wel genoeg bedenkelijke karaktertrekjes of fouten gemaakt, maar een persoon zo kapot schrijven is gewoon laag. De intentie van dit artikel was niet om te zeggen wat iedereen toch al weet over Lang, maar om hem kapot te maken en de publieke opinie over hem nog verder richting het negatieve te duwen. Inmiddels hebben ze het artikel alweer verwijderd, en terecht. Helaas heb ik er geen screenshots van gemaakt, maar wat er in stond neigde gewoon naar smaad. Als Noa dit had gelezen zou hij VZ ervoor voor de rechter kunnen slepen.
 
Het grappige is dat alles klopt wat er staat.

Noa is egocentrisch (net als iedere topsporter), Noa is kinderlijk, en Noa doet het natuurlijk wel wat als mensen hem kapot maken in de media (wie zou dat geen enkele reet boeien?).

Het is alleen de vileine pen waarmee het geschreven wordt: de gebreken... Hou op man. Wat voor een eikel moet je zijn om zo over iemand te denken te moeten schrijven. Hart vol met haat.
Het klopt inderdaad wel, ook met het beeld dat uit de documentaire naar voren kwam. Met de analyse an sich was dan ook niet zoveel mis, al kwamen - net als in de documentaire zelf - de positieve kanten van zijn gevoelige karakter nauwelijks aan bod. De grote fout van de schrijver was echter om te beginnen met de opmerking dat Lang al een tijdje niet meer met Voetbalzone wil praten. Daardoor kwam de rest wraakzuchtig over en leek het een 'hit piece', wat het waarschijnlijk ook was. Terecht dat ze het hebben weggehaald.
 
Weet iemand hoe h er t is met Noa, komt hij de it seizoen nog in actie??
De verwachting was volgens mij dat ie misschien nog eind dit seizoen in actie kan komen. Maar ik denk dat ze m sparen en misschien inzetten als psv kampioen is om even minuten te maken. Maar met hem zou ik eigenlijk geen risico nemen. Inzetten op volgend seizoen. Zonder hem worden we ook wel kampioen..
 
De verwachting was volgens mij dat ie misschien nog eind dit seizoen in actie kan komen. Maar ik denk dat ze m sparen en misschien inzetten als psv kampioen is om even minuten te maken. Maar met hem zou ik eigenlijk geen risico nemen. Inzetten op volgend seizoen. Zonder hem worden we ook wel kampioen..
En dan gaat Koeman hem selecteren voor Oranje en raakt hij op het EK geblesseerd. Het zal toch niet. :eek:
 
En dan gaat Koeman hem selecteren voor Oranje en raakt hij op het EK geblesseerd. Het zal toch niet. :eek:
Nee, dat gaat niet gebeuren. Koeman weet ook wel dat ie Lang niet moet oproepen. Anders moet Bosz daar maar voor gaan liggen.
Gaat niet gebeuren..
 
Nee, dat gaat niet gebeuren. Koeman weet ook wel dat ie Lang niet moet oproepen. Anders moet Bosz daar maar voor gaan liggen.
Gaat niet gebeuren..
Nou, dat zou ik maar niet zo zeker over zijn. Het zal liggen aan het feit of hij nog gaat spelen bij PSV en hoe hij dat dan doet.
 
Nou, dat zou ik maar niet zo zeker over zijn. Het zal liggen aan het feit of hij nog gaat spelen bij PSV en hoe hij dat dan doet.
Als Lang een wedstrijd of twee voor het eind mee doet en bij elkaar 30 minuten mag maken gebeurt er helemaal niets qua wk selectie voor m
 
Terug
Bovenaan Onderaan