Noa Lang (A)

Be The Ball

International
Aangezien de kogel door de kerk is, is het tijd voor een topic voor Noa.

noa lang tm.png


Zijn neef heeft overigens al eerder bij PSV gespeeld.. wie was dat?

Transfermarkt: https://www.transfermarkt.nl/noa-lang/profil/spieler/339332

Welkom Noa.
 
Laatst bewerkt:
Laten we iig concluderen dat een voorhoede Lang-Xavi-Pepi op papier niet onaardig is. Luuk en Pepi vechten het dan onderling maar uit.
 
Ik heb lang (om jullie ergernis te besparen heb ik het expres niet met hoofdletter geschreven..) geroepen dat we rotjochies nodig hebben in het elftal. Wanneer het niet liep kwam het vaak gauw neer op koppies naar beneden en inspiratieloos voetbal. Ik wil dan boosheid zien, dan zijn ze maar even geen vrienden in het veld.

Nu hopen dat het gaat uitpakken hoe ik het voor me zie.

Broer
 
Noa Lang: welkom!

Eindelijk. Na tijdperk-Depay een voorhoede, met Veerman erbij, die een counter gewoon logisch uit kunnen spelen. Op papier tenminste.

Werd wel eens tijd na druistige dravers als Bergwijn, Malen (Bakayoko) en statische, stijve, a-technische spelers als LdJ en Til.

Bosz, Veerman, Xavi en Lang: jippie, we gaan het hier eindelijk weer hebben over voetballiefhebbers die willen winnen, niet tegen hun verlies kunnen en zich dan ongenuanceerd kunnen uiten.

Heel blij!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Noa. Gedraag je als een man, dan hebben we je er graag bij.
 
Ik verwacht dat Bosz de strapatzen van spelers wel kan gidsen, duiden en gebruiken.

RvN deed dat niet toen Veerman in september een grote broek aantrok tijdens een interview. Ik schreef toen hier dat het dé kans voor RvN was om hem verantwoordelijkheid te geven. Hij zette hem in plaats daarvan in de hoek. Dat was een hele stomme zet van RvN. Daar verloor hij, mijns inziens, zijn trainerschap.

Bijna het hele forum hier was het met RvN eens, of beter gezegd, tegen het interview van Veerman. Zijn dat vermoedelijk dezelfde personen die nu iets anti-Lang hebben?
 
Ik verwacht dat Bosz de strapatzen van spelers wel kan gidsen, duiden en gebruiken.

RvN deed dat niet toen Veerman in september een grote broek aantrok tijdens een interview. Ik schreef toen hier dat het dé kans voor RvN was om hem verantwoordelijkheid te geven. Hij zette hem in plaats daarvan in de hoek. Dat was een hele stomme zet van RvN. Daar verloor hij, mijns inziens, zijn trainerschap.

Bijna het hele forum hier was het met RvN eens, of beter gezegd, tegen het interview van Veerman. Zijn dat vermoedelijk dezelfde personen die nu iets anti-Lang hebben?
Het feit dat Bosz en Stewart hem graag willen hebben ondanks de praatjes zegt ook wel wat. Je haalt geen probleemgeval je selectie binnen, vooral niet als hij veel geld kost. Daarin verschilt de situatie met RvN, maar ik snap waarop je doelt.
 
Ik heb op een Belgische website wat uitspraken van Lang bekeken. Dat valt allemaal wel mee, toch? Beetje een kwajongen, maar dat kan PSV wel gebruiken. Ik zie dat-ie bij Club verdedigers pussies noemde omdat ze twee keer een voorsprong verprutsten door slecht verdedigen. Tja, wat denk je wat mannen als Lerby of Bommel vroeger riepen? Zat alleen geen camera op.
 
Ik verwacht dat Bosz de strapatzen van spelers wel kan gidsen, duiden en gebruiken.

RvN deed dat niet toen Veerman in september een grote broek aantrok tijdens een interview. Ik schreef toen hier dat het dé kans voor RvN was om hem verantwoordelijkheid te geven. Hij zette hem in plaats daarvan in de hoek. Dat was een hele stomme zet van RvN. Daar verloor hij, mijns inziens, zijn trainerschap.

Bijna het hele forum hier was het met RvN eens, of beter gezegd, tegen het interview van Veerman. Zijn dat vermoedelijk dezelfde personen die nu iets anti-Lang hebben?

Nee hoor. Ben Joey fan van het eerste uur en anti Lang. Niet m'n type. Zal ie niet van wakker liggen.
 
Ik heb op een Belgische website wat uitspraken van Lang bekeken. Dat valt allemaal wel mee, toch? Beetje een kwajongen, maar dat kan PSV wel gebruiken. Ik zie dat-ie bij Club verdedigers pussies noemde omdat ze twee keer een voorsprong verprutsten door slecht verdedigen. Tja, wat denk je wat mannen als Lerby of Bommel vroeger riepen? Zat alleen geen camera op.
Nou ja, het was ook dat hij vond dat mensen voor hem naar het stadiom kwamen - als enige in Belgie - en dat hij het niveau allang ontgroeid was etc.
 
Nou ja, het was ook dat hij vond dat mensen voor hem naar het stadiom kwamen - als enige in Belgie - en dat hij het niveau allang ontgroeid was etc.
Ach, hij is arrogant, maar hoe erg is dat nou.... Het kan mij eerlijk gezegd niks schelen zo lang hij geen splijtzwam is binnen de selectie (behalve de waarheid zeggen), de club niet in diskrediet brengt en wel gewoon hard traint en zn voeten laat spreken. Ik zie eigenlijk niet iets wat daarmee in tegenspraak is. Maar misschien mis ik iets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan