Noa Lang (A)

"zou Lang op 25 november, wanneer de uitwedstrijd tegen FC Twente op het programma staat, zijn rentree kunnen maken."
Als het 25 november zou zijn dan vind ik het meevallen.

Dan is hij er bijna twee maanden uit? En hij heeft voor deze blessure ook al het een en ander gemist.
Ik las de titel en ik dacht dat het erger zou zijn. Over een maandje staat hij dan mogelijk weer jn het veld, dat is zo voorbij.
Eigenlijk is het steeds dezelfde blessure, dat is in totaal (vanav zijn contract hier)best veel ja. Hopelijk pakt hij goed zijn rust

Dan is hij er bijna twee maanden uit? En hij heeft voor deze blessure ook al het een en ander gemist.
Maak me niet zoveel zorgen. Deze speler wil gewoon voetballen dus die komt er zo snel als kan weer bij. Zo een Kotchap heb ik meer me twijfels bij en zal als doel hebben weer fit te zijn voor komend seizoen.

Sommige verklaarde me voor gek dat een spierblessure gewoon minimaal 6 weken nodig heeft om te herstellen en daarna mag je hopen dat het niet terugkomt, blijft immers een zwakke plek. Schijnt bij Brugge ook vaak geblesseerd te zijn geweest, weet iemand of dat klopt?Bella is een mis-huur dat kan je nu al vaststellen.

Lang is al wel gewoon aan het trainen, maar waarschijnlijk gaan ze hem rust geven tot de interlands. Wanneer het zware blok met wedstrijden komt, zal hij er vast weer bij zijn.

Lang is al wel gewoon aan het trainen, maar waarschijnlijk gaan ze hem rust geven tot de interlands. Wanneer het zware blok met wedstrijden komt, zal hij er vast weer bij zijn.
Loopt wel het risico op de bank te komen. Lozano wordt steeds beter. Is wel een luxe-positie voor PSV.

Ik vind Lang vooralsnog veel beter dan Lozano. Die gaat zeker niet op de bank komen. Dan zal eerder Bakayoko op de bank komen. Maar eigenlijk denk ik dat Lozano gewoon op de bank komt.
We zullen zien over 4 weken. Btw, er zal genoeg speeltijd zijn voor alle drie.

Bosz kan Noa Lang maar beter extra rust gunnen, want ik heb er alle vertrouwen in dat Bakayoko en Lozano aanstaande zaterdag Heracles helemaal tureluurs gaan spelen....ik hoop wel dat Noa weer beschikbaar is op 8 november tegen Lens in de CL.

Sommige verklaarde me voor gek dat een spierblessure gewoon minimaal 6 weken nodig heeft om te herstellen en daarna mag je hopen dat het niet terugkomt, blijft immers een zwakke plek. Schijnt bij Brugge ook vaak geblesseerd te zijn geweest, weet iemand of dat klopt?Bella is een mis-huur dat kan je nu al vaststellen.
Zie hier, dat kun je terugvinden op deze site:

Als hij Lens en PEC thuis mist en volledig fit aansluit op 25 november tegen Twente dan is dat prima denk ik. Daarna Sevilla uit, Feyenoord uit, Heerenveen thuis, Arsenal thuis, AZ uit. Nog allemaal in december. De mannen mogen het laten zien! Ergens niet slecht om sterke oppositie achter elkaar te treffen denk ik.

Zie hier, dat kun je terugvinden op deze site:

Als hij Lens en PEC thuis mist en volledig fit aansluit op 25 november tegen Twente dan is dat prima denk ik. Daarna Sevilla uit, Feyenoord uit, Heerenveen thuis, Arsenal thuis, AZ uit. Nog allemaal in december. De mannen mogen het laten zien! Ergens niet slecht om sterke oppositie achter elkaar te treffen denk ik.
Poeh valt aardig tegen. Hij is er regelmatig niet bij en nu al 9 potjes afwezig.

Poeh valt aardig tegen. Hij is er regelmatig niet bij en nu al 9 potjes afwezig.
En het gaat ook niet bepaald slechter sinds hij geblesseerd is.

Hieronder een interessante discussie over ons luxeprobleem. Als je puur naar de statistieken kijkt zijn Lozano en Bakayoko eigenlijk onomstreden, maar Lang heeft (ook op mij) tot nu toe toch ook veel indruk gemaakt. Benieuwd wat Bosz gaat doen als Noa weer fit is. Misschien op 10 zetten?

Daar los je, lijkt mij, geen problemen mee op. Die positie is ook al overbezet. Ik zou gewoon rouleren tussen onze 3 vleugelaanvallers en zo nu en dan Vertessen ook wat minuten.
Dat is zeker een optie, maar daarmee creeer je wel minder vastigheden en moet je hoe dan ook spelers teleurstellen. Zo zet je spelers er normaal gesproken niet zomaar naast als ze een goede wedstrijd hebben gespeeld en dat moet je dus wel doen als je gaat rouleren. Hoe dan ook erg lastig en ik ben benieuwd hoe Bosz dit gaat managen. Een brede bank is belangrijk en prettig, zoals we nu merken. Maar als iedereen fit is, heb je toch een probleem.

'PSV tegen RC Lens niet beschikken over Noa Lang. De linksbuiten is nog niet hersteld van een hamstringblessure. Lang liep de blessure een maand geleden op in de uitwedstrijd tegen Sparta en kwam sindsdien niet meer in actie'

Het stoort me wel behoorlijk dat ze zo onduidelijk doen over dit soort dingen. Is het dan zo lastig om een inschatting te maken hoelang zo'n blessure duurt?

Terug
Bovenaan Onderaan