Nederlands Elftal

Peter Bosz gaf niet zo lang geleden nog aan te dromen van Bondscoach zijn (of het in ieder geval ooit nog een te willen zijn). Op zich zit hij bij Leverkusen prima op zijn plek en doet hij het prima, maar misschien dat nu ze CL zijn misgelopen ze het daar prima vinden als hij vertrekt als Oranje een optie zou zijn. Boszball is wel een beetje een kamikaze tacktiek, maar aanvallend en aantrekkelijk is het wel. Ik zou het toejuichen.
 
Peter Bosz gaf niet zo lang geleden nog aan te dromen van Bondscoach zijn. Op zich zit hij bij Leverkusen prima op zijn plek en doet hij het prima, maar misschien dat nu ze CL zijn misgelopen ze het daar prima vinden als hij vertrekt als Oranje een optie zou zijn. Boszball is wel een beetje een kamikaze tacktiek, maar aanvallend en aantrekkelijk is het wel. Ik zou het toejuichen.

Weten we in ieder geval dat we het EK niet winnen :maniac:
 
Pff koeman toch... zon slangenkuil in willen stappen... dat doe je toch niet? De spelers willen zelf Xavi. Er is geen eer te behalen daar.
Maarja... zo'n trein he... zo een trein...:rolleyes:
 
Pff koeman toch... zon slangenkuil in willen stappen... dat doe je niet. De spelers willen zelf Xavi. Er is geen eer te behalen daar.
Maarja... zo'n trein he... zo een trein...:rolleyes:

Na een half jaar, waarna is gebleken dat ook Koeman die teringbende die zich al enkele jaren heeft opgehoopt niet meteen kan oplossen staat hij weer op straat, of wanneer Barcelona in de CL kwartfinale weer eens verliest van een team dat zijn zaakjes wel op orde heeft.
 
Koeman zei toch nog niet zo lang geleden dat er geen sprake van is dat hij naar Barcelona vertrekt vóór het EK?

Zeg, hij gaat toch niet op z'n woord terugkomen, hè?
 
Koeman zei toch nog niet zo lang geleden dat er geen sprake van is dat hij naar Barcelona vertrekt vóór het EK?

Zeg, hij gaat toch niet op z'n woord terugkomen, hè?

Tja, het EK is een jaartje doorgeschoven. Dan liggen de kaarten wat Ronald betreft heel anders (en daar kan ik 'm geen ongelijk in geven). Ik zou het wel enorm jammer vinden, want ik kan werkelijk geen enkele Nederlandse trainer verzinnen die klaar is voor deze klus. Het zal dus wel De Boer worden...
 
Tja, het EK is een jaartje doorgeschoven. Dan liggen de kaarten wat Ronald betreft heel anders (en daar kan ik 'm geen ongelijk in geven). Ik zou het wel enorm jammer vinden, want ik kan werkelijk geen enkele Nederlandse trainer verzinnen die klaar is voor deze klus. Het zal dus wel De Boer worden...

Ik vind de baan als bondscoach zo zwaar overschat. :rolleyes: Het is alleen maar een kwestie van de juiste spelers selecteren. En dan een luttel aantal keren een wedstrijd coachen.
Ongelooflijk dat dit zo vaak helemaal fout gaat. ;)
 
Ik vind de baan als bondscoach zo zwaar overschat. :rolleyes: Het is alleen maar een kwestie van de juiste spelers selecteren. En dan een luttel aantal keren een wedstrijd coachen.
Ongelooflijk dat dit zo vaak helemaal fout gaat. ;)

Nou, ik vind toch dat Koeman al een paar keer bewezen productieve tactische ingrepen heeft gedaan... Met Van Dijk in de spits natuurlijk als meest duidelijke voorbeeld.

Volgens mij is bondscoach een vreselijk moeilijke baan, juist omdat de verwachtingen zo hoog zijn, en je ruimte om te sturen zo gering. Maximaal effect halen uit minimale mogelijkheden.
Maar als De Bondscoach moet ik het vak uiteraard een beetje verdedigen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan